کنسول ملی پیامک – قدرتمندترین API ارسال پیامک
برای استفاده از وبسرویس خدماتی (ارسال پیامک از طریق پترن) میتواید مقاله از اینجا وارد مقاله مربوطه شوید.
امکانات ارائه شده در کنسول:
- پشتیبانی از معماری REST
- استفاده Token به جای نام کاربری و رمز عبور در وبسرویس
- ارائه نمونه کدهای آماده برای استفاده برای 5 زبان برنامه نویسی (asp , php, python, java, node.js)
- پشتیبانی از وبسرویس ارسال و دریافت پیامکی
- وابسته بودن توکن به اطلاعات پنل کاربری اصلی (در صورت تغییر نام کاربری و رمز عبور پنل کاربری پیامکی، توکن فاقد اعتبار خواهد بود)
- نمایش تمامی خطاهای دریافتی در پروژهها از طریق پنل کاربری کنسول
- نمایش پیامکهای ارسال شده موفق و ناموفق در پنل کاربری کنسول به صورت مجزا
- قابلیت تست ارسال پیامک
- بهبود خوانایی مقدار برگشتی متدهای وبسرویس
- سهولت و سرعت در ارسال تیکت برای پشتیبانی
- قابلیت ارسال پیامک متناظر (ارسال پیامک به شماره تلفنهای متفاوت، با متن اختصاصی برای هر گیرنده)
- سرعت ارسال پیامک بالا
- قابلیت مدیریت کلید API
ثبتنام در کنسول
در ادامه به معرفی کامل این سرویس میپردازیم، در زیر ویدیو آموزشی کنسول ملی پیامک نیز برای تسریع در آشنایی قرار داده شده است. با ما همراه باشید.
برای دسترسی به کنسول میتوانید از اینجا یا با استفاده از لینک زیر اقدام فرمایید.
دریافت: در این بخش متدهای مربوط مدیریت پیامکهای دریافتی قرار گرفته.
- وضعیت ارسال: مشاهده وضعیت پیامکهای ارسال شده.
- لیست پیامکها: مشاهده پیامکهای ارسال شده و یا دریافت در پنل کاربری سامانه ملی پیامک
- تعداد پیامکهای دریافتی: برای مشاهده تعداد پیامکهای دریافتی خوانده شده و خوانده نشده.
- میزان اعتبار: مشاهده میزان اعتبار باقی مانده در پنل.
- تعرفه ارسال: برای اطلاع از مجموع هزینه پیامک ارسالی با توجه به شماره فرستنده موردنظر و نوع سیم کارتهای دریافت کننده آن پیام از این متد استفاده کنید.