اینفوگرافیک بازاریابی پیامکی | ملی پیامک

اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.

***

اینفوگرافیک یا داده نمایی، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده های عمومی هستند که هدف ابتدایی و کلی آنها، ارائه سریع و ساده اطلاعات پیچیده است به طوری که خوانندگان به ساده ترین شکل آنها را به خاطر بسپارند. به بیان ساده‌تر، اینفوگرافیک‌ها به کمک عناصر بصری نظیر عکس، نمودار، نقشه، دیاگرام و … سعی می‌کنند تا مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات پیچیده را به‌گونه‌ای به تصویر درآوردند که پیام به شیوه‌ای سریع و قابل‌فهم به مخاطب منتقل شود.

ما نیز در ملی پیامک تصمیم گرفتیم که اینفوگرافیکی در رابطه با بازاریابی پیامکی و نحوه عملکرد آن برای شما تهیه کنیم. سعی شده است در این اینفوگرافیک نکات مهمی که در بازاریابی پیامکی رعایت نمایید به ساده ترین شکل ممکن برایتان توضیح داده شود. امیدواریم از خواندن اینفوگرافیک بازاریابی پیامکی لذت ببرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/melipayamak-sms-marketing-infographic/

اینفوگرافیک بازاریابی پیامکی

اینفوگرافیک بازاریابی پیامکی

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.