- من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.
ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن
پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.
- با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.
- کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.
با تشکر از کمک مالی شما.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راههای مؤثر در افزایش بازدهی این سازمانهاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن میتوانیم این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی میافتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی میشود؟ این مواجه میتواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابانها و متروها میبینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمکهای ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیامهای خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
امروز بهشت را تقسیم می کنند.
درست است که پیامک برای انتقال پیغامهای کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفهای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب میکند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافتکننده احساس میکند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه دادهاید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافتکننده شما را جدی نگیرد.
نقصهای کار خود را برطرف کنید
ما از لطف شما قدردانی می کنیم.
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامان شماست.
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
- امروز طراوت میهمان دل های ماست.
اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری مناسب برای جذب کمکهای مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگانهای خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب میآیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.
کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن
مؤسسات خیریه و انجمنهای فعال در این زمینه، در اکثر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پرخرج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات مناسبترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چندانی نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده میتوانید برای تبلیغ و خبررسانی اقدام کنید.
اطلاع رسانی با پیامک تبلیغاتی
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمنهای خیریه نیازمند اطلاعرسانی و خبررسانی به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار مناسب و منطقی به حساب میآید.
نمونه متنهای پیامکی موسسات خیریه
- محقق شدن اهداف موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شما می باشد. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
- با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.
بیشتر افراد گوشیهای هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده میکنند. محبوبیت گوشیهای هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامکهای تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان میدهند که در حال حاضر اکثر پیامکها ظرف چند دقیقه به دریافتکننده رسیده و توسط آنان خوانده میشوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک میتوانید رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برسانید. داوطلبانی که برای امور خیریه دست میجنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانههای دیگران را نیز جمعآوری میکنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب میتوانید بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.
در ارسال پیامکهای تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال اگر مؤسسه خیریهای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول میتوانید برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرسانی نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آنها نیز به شدت بالا است.