امتیاز به این مطلب
نمونه های کوتاه و رسمی پیامک و متن تبریک سالگرد تاسیس
منبع: https://sms.ir/anniversary-sms-samples/
وقتی صحبت از متن سالگرد تاسیس میشود مشخصاً با یک پیامک هدفمند روبرو هستیم. در اینجا ما قصد داریم پیامکی را به مناسبت سالگرد تأسیس یک شرکت ارسال کنیم. پس مخاطب هدف ما کاملاً مشخص و پیداست. پیامکهایی که با هدف از پیش تعیینشده برای افراد یا گروههای خاص ارسال میشوند، پیامکهایی هدفمند هستند. برای ارسال این نوع پیامک باید شناخت خوبی از مخاطب داشته باشید، بدون برنامهریزی تبلیغات نکنید و ارسال پیامک هم نداشته باشید.
نمونههای متعددی برای متن سالگرد تاسیس وجود دارند. سالگردهای تأسیس همواره موقعیتی مناسب برای تقویت ارتباطات بودهاند. اگر شما هم صاحب شرکت یا کارخانهای هستید احتمالاً متنهای مشابهی از آنها را دریافت کردهاید. اما چگونه میتوان پیامک را تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات کرد؟ پیام کوتاه چگونه میتواند به صاحبان شرکتها کمک کند تا ارتباطاتی قویتر با همکاران خود ایجاد نمایند؟ یک پنل اساماس خوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ در این بخش و بخشهای بعدی به تفصیل در مورد این سؤالها صحبت خواهیم کرد.
ارسال اس ام اس هدفمند در متن سالگرد تاسیس
شاید بخواهید از پیامک هدفمند برای تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید. مثلاً قصد دارید به مناسبت سالگرد افتتاحیه یکی از کافی شاپهای اطراف محل زندگیتان، تبلیغی برای مؤسسه خیریه خود انجام دهید. از این رو میتوانید بر اساس منطقه جغرافیایی خود عمل کرده و از این طریق کمک بخواهید. اما این مسئله در مورد متن سالگرد تاسیس به این سادگیها نیست. بلکه منظورمان تنها این است که بتوانید درک بهتری از ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.
ارسال اساماس بر اساس شغل و صنف
راهنمای ارسال پیامک هدفمند
پیامکهای تبلیغاتی زیاد و متنوعی در طول روز و بین مردم جابهجا میشوند اما تنها تعداد کمی از آنهاست که میتوانند به هدف غایی خود دست یابند. اگر کسبوکاری دارید و به دنبال کسب سود و منفعت بیشتر از آن هستید لازم است ابزار قدرتمندی که در دست دارید را بهتر و بیشتر بشناسید. بهتر است بدانید که چگونه میتوانید از این طریق به کسب درآمد بیشتر پرداخته و مشتریان بیشتری را جذب خود کنید. شما میتوانید با استفاده از پیامک هدفمند، مشتریان بیشتری را جذب خود کرده و فروش بیشتری داشته باشید. اما این اتفاق چطور رقم میخورد؟ در ابتدا لازم است مروری بر چیستی و چگونگی اساماس هدفمند داشته و روشهای ارسال آن را بشناسیم.
پیامک هدفمند چیست و چطور ایجاد میشود؟
زمانبندی برای ارسال پیام هدفمند از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا بدون آن نمیتوان بازخورد از تبلیغات پیامکی را بالا برد. با رعایت زمانبندی میتوان در ذهن مشتری ماندگار شد. چون در این صورت است که نام تجاری شما در ذهن میماند و بر سر زبانها میافتد. به زبان ساده، مشتریها از طریق بازاریابی دهان به دهان است که کسبوکارتان را دنبال میکنند.
ارسال پیامک هدفمند بر اساس شغل از دیگر گزینههای مورد استفاده برای تبلیغات کسبوکارتان است. حتماً میدانید که هر شغلی با صنف یا اصناف خاصی در ارتباط است و برای جذب حداکثری باید تبلیغات جزئیتری فقط بین مشتریان خودش داشته باشد. امکان ارسال اساماس به گروههای شغلی این کار را برایتان راحت کرده است. مثلاً اگر حوزه شغلی شما تجارت پارچه است، مشتری شما شهروندان معمولی نیستند. در این شرایط لازم است به سراغ گروههای خاصی رفته و ارسال پیامک را بر اساس شغل دقیقتان مشخص کنید. بدین ترتیب میتوانید پنل ارسال پیامک را به شکل مؤثرتری به کار بگیرید.