راهنمای دزدگیر اماکن پارادوکس

ردیاب های شکستن شیشه، به محض تشخیص این صدا، دزدگیر اماکن را به صدا در می آورند. ردیاب های حرکتی جزو جدانشدنی دزدگیر اماکن هستند و می توانند فضای گسترده ای را تحت پوشش قرار دهند. پس از نصب پنل مرکزی نوبت نصب سنسورهای حرکتی است. اجرت نصب دزدگیر هم مانند موارد حفاظتی دیگر مثل دوربین مداربسته پس از بازدید از محل برآوردمی شود. یکی از دغدغه های شرکت رادیس انجام نصب با کیفیت بالا و هزینه ی پایین است اما برای تخمین حدودی هزینه نصب دوربین مداربسته عواملی همچون تعداد دوربین و محل نصب (بسته به سختی دسترسی و ارتفاع) در برآورد هزینه نصب دوربین تاثیر گذار هستند اما به صورت کلی میتوان گفت در شرکت رادیس قیمت نصب از ۴۰۰ هزار تومان شروع و تا ۴ میلیون تومان است که مبالغ بالا اکثرا برای پروژه های خاص با شرایط خاص است اما باید این نکته را قید کنیم که قیمت های مجموعه رادیس به شدت رقابتی و مناسب هستند. همانطور که از نام این وسیلهی امنیتی مشخص است، جلوگیری از ورود غیر قانونی افراد به مکان شما از مهمترین و اصلیترین وظایف دستگاه است؛ اما امکان ارتقای وظایف دستگاه با تعبیهی سنسورهای دیگر بر روی دستگاه وجود دارد.

جهت تست اين مورد، بايد برق را قطع كرده بعد از چند دقيقه ولتاژ را مجددا تست نماييد. تقریبا هیچ شرکت، موسسه، مدیر و کارفرمایی را پیدا نمیکنید که در این چند سال اخیر، به دنبال نصب دوربین مدار بسته برای محل کسب و فعالیت خود نبوده باشد. اگر نمی توانید از هر نوع حفره ای در دیوار قرار دهید ، می توانید از چسب دو طرفه قابل جدا شدن استفاده کنید. در مقابل، اجسام نرم تر، مقداری از انرژی این امواج را جذب می کنند. اگر به نصب یک سیستم دوربین مداربسته ی کوچک و خانگی نیاز دارید معمولا خرید سیستم نظارت تصویر بصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه تر و راحت تر است. دوربین مدار بسته ارزان قیمت ، در بازارهای جهانی ، توسط کمپانی های مختلفی ارائه می شوند . آیا به یک سیستم دزدگیر ارزان قیمت نیاز دارید یا کیفیت آن در اولویت است؟ این نوع دوربین ها به علت قیمت پایین و سهولت نصب، بسیار در ایران طرفدار دارند. این دستگاه ها، قابلیت های امنیتی دیگری نیز دارند که می توانند ساختمان را از بروز حوادث دیگری به جز سرقت نیز حفظ کنند. اگر در دوره نصب دزدگیر اماکن ثبت نام کرده باشید تمامی نکات نصب چشمی به شما آموزش داده می شود.

در صورت سالم بودن دستگاه دزدگیر اماکن به سراغ سنسورهايی كه روي مکان مورد نظر (مکانی كه آلارم می كند) نصب هستند می رويم و سنسورها را از داخل جامپر می كنيم. بنابراین توصیه می کنیم پیش از شروع مراحل نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته یک شرکت مطمئن را شناسایی و عملیات نصب را به آن واگذار کنید. در دوربین مدار بسته HD امکان زوم کردن و مشاهده سوژه هایی که نیاز به جزییات چندانی ندارد، وجود دارد. بدین صورت که هولمز برای راه اندازی خطوط ارتباطی مشتریانش که از طریق شبکه مخابرات شهری به دفتر کارش متصل میشد فورا به بالاترین طبقه ساختمانی در مرکز شهر نیویورک نقل مکان کرد. پس از خاموش شدن برق، سیستم هشدار بلافاصله به مالک مکان اطلاع میدهد. در سال های اخیر برندهای زیادی در بازار شروع به فروش دوربین مداربسته کرده اند که بسیاری از آن ها بدون پشتیبانی بوده و کاربر رو دچار مشکل میکند و گاهی کوچکترین ایراد هزینه های سنگینی را با توجه به نبود نمایندگی و خدمات پس از فروش به وجود میآورد با این حساب نصب دوربین مداربسته باید توسط متخصص این کار انجام شود.

دزدگیر اماکن سیمکارتی قابلیت کنترل از راه دور توسط اپ موبایل و پیامک را دارد. اجزای تشکیل دهندهی دزدگیر اماکن کدامند؟ چگونه دزدگیر اماکن را نصب کنیم؟ برای نصب دزدگیر اماکن ابتدا لازم است محل نصب پنل را انتخاب کنید، این محل بایستی به سنسور و آژیر فاصله مناسبی داشته باشد همچنین از دسترس افراد دور باشد. اگر محلی که اقدام به نصب دزدگیر ساده میکنید محلی شلوغ است، که افراد با شنیدن صدای آژیر به شما یا پلیس اطلاعرسانی میکنند، دزدگیر ساده انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؛ اما اگر اطراف شما خلوت است، بهتر است از نوع دیگری از دزدگیر اماکن استفاده کنید. اما برای نصب آژیر و بلندگو بایستی به زیر کنتانت های siren و sp به ترتیب آژیر و بلندگو را نصب کنید.

اگر یکی از سنسورها سیگنالی غیرعادی به سیستم مرکزی ارسال کند، سیستم مرکزی فرمان آژیر یا هر فرمان از پیش تعیین شدهی دیگر را اجرا میکند و شما را از وقوع اتفاقی غیرعادی با خبر میکند. این به شما کمک می کند هر کارمند یا مشتری را که قصد سرقت از رستوران را دارد دستگیر کنید. شما با استفاده ریموت ها می توانید در کسری از ثانیه به راحتی آنها را فعال و یا غیر فعال نمایید. در ادامه، به معرفی اجزای اصلی و فرعی یک دزدگیر اماکن میپردازیم. راه حل ها و محصولاتی که معرفی خواهد کرد به مراتب علمی تر و کاربردی تر هستند. در ادامه، انواع دزدگیر اماکن با تکنولوژیهای مختلف را معرفی و بررسی خواهیم کرد. شرکت های بیمه در سراسر جهان، برای خانه هایی که سیستم امنیتی دارند، تخفیف قایل می شوند. دوربین های بولت نیز چون بدنه ای استوانه ای شکل و عموما فلزی دارند، این گونه نامگذاری شده اند. از آنجایی که عملکرد و کارایی دوربینها ارتباط مستقیم با ولتاژ برق تامین کننده منبع آن دارند، باید منبع تغذیه (پنل تامین کننده ولتاژ) را مطابق با دوربین تهیه کرد تا ولتاژ مناسبی از برق برای آن تامین شود و بتوان از برق تولید شده به صورت 24 ساعته استفاده کرد.

بنابراین اگر هدف شما از آموزش نصب دزدگیر اماکن ورود به بازار کار است توصیه می کنیم حتما دوره نصب دزدگیر اماکن را در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید. بعد از ثبت سفارش کارشناس امدادکاران برای انجام هماهنگی های لازم با شما تماس خواهد گرفت و پس از آن به محل دلخواه شما اعزام می شود. پس حتما کار نصب دزدگیر منزل خود را به افراد ماهر و در صورت امکان به افرادی که از طرف شرکت تولید کننده، عرضه کننده و خدماتی هستند بسپارید تا خیال تان از بابت نصب دزدگیر راحت باشد. قیمت دزدگیر منزل در بازار سیستم های حفاظتی بسیار متفاوت است ، دزدگیر اماکن یا سیستم حفاظتی ساختمان بستگی به تعداد ماژول های دزدگیر و لوازم جانبی و لوازم ارتباطی و وارداتی و یا تولید داخلی بودن دزدگیر بسیار متفاوت استدزدگیر های منازل بستگی به بی سیم بودن یا باسیم بودن بسیار قیمت های متفاوتی را دارا می باشند. این دوربین ها برای محیط هایی مناسب است که نور در آن ها به حداقل ، یعنی صفر می رسد .کیفیت تصاویر این دوربین ها بسیار بالا با رزولوشنی فوق العاده عالی می باشد . در ضمن لینک دانلود نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر و موبایل هایلوک به طور جداگانه قرار دارد.

دزدگیر اماکن دارای انواع تلفنکنندهی خط ثابت، تلفنکنندهی سیمکارتی، تلفنکنندهی خط ثابت و سیمکارتی است. وظیفهی اصلی دزدگیر اماکن اطلاع رسانی به شما در هنگام بر هم خوردن امنیت شماست. دستگاه (DVR (Digital Video Recording قابلیت ضبط، پخش و انتقال تصاویر در دوربین های آنالوگ، AHDو HDCVI را بر عهده دارد. اگر صاحب رستوران برای مدتی قادر به مراجعه به رستوران و رسیدگی به امور را نداشته باشد به راحتی با دوربین مداربسته می تواند تمامی جریانات و اتفاقات را به صورت زنده و از راه دور مشاهده کند فقط کافی است که نرم افزارهای مربوطه را بر روی تلفن همراه و لپ تاپ خود نصب کند . حسگرهای شکستن شیشه به منظور حفاظت قسمت ورودی ساختمان ها به کار می روند. سنسورهای حرکتی از تکنولوژی های متفاوتی به منظور تشخیص حرکت استفاده می کنند. به منظور کاهش هشدارهای کاذب، این ردیاب با یک سنسور PIR یا Dual Tec ترکیب می شود.اساس کار این ردیاب ها نیز پدیده دوپلر است و در اثر تغییر در انرژی امواج دریافتی، هشدار دزدگیر اماکن فعال می شود. احتمال ورود سارقان به آن ساختمان بسیار کاهش پیدا می کند. این دستگاه، ریزموج یا همان مایکروویوها را ارسال می کند و هرگونه کاهش را در شدت پرتو، توسط دستگاه گیرنده ثبت می کند.

وظایف و ویژگی های شرکت دوربین مدار بسته این روزها شرکت دوربین مدار بسته بسیار زیاد است اما بهترین آنها شرایط و ضوابطی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت نمایید، این شرایط عبارتند از: دارا بودن مجوز از اتحادیه مربوطه دارا بودن خدمات تعمیر دوربین مدار بسته دریافت هزینه بر اساس نرخ مصوب ارائه ضمانت نامه خدمات پس از فروش ارائه آموزش نحوه استفاده از دوربین های مدار بسته برخورداری از نصابان حرفه ای و با تجربه قبول هر گونه خسارت وارد شده به مشتری از جانب نصاب رعایت استاندارد ها و ایمنی ها هنگام نصب توجه کنید که نصاب دوربین مدار بسته قبل از شروع عملیات می بایست سیم کشی برق ساختمان را بررسی نماید سپس اقدامات لازم را به عمل آورد؛ زیرا در غیر این صورت با مشکلات زیادی همراه خواهد شد.

هزینه یادگیری نصب دزدگیر مبلغ بالایی نبوده و در صورت یادگیری در همان ماه اول ورود به بازار کار می توانید چندین برابر این هزینه را به دست آورید. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. سنسورهای تشخیص حرارت و آتش از رایجترین سنسورهایی است که بر روی دزدگیر اماکن تعبیه میشود و بههنگام وقوع اتفاقات غیرعادی شما را آگاه میکند. عملکرد این سیستم به گونه ای است که در زمان فعال بودن، با رصد محیط با استفاده از سنسورهای مختلف، حرکت یا ورود غیر مجاز را تشخیص داده و آن را به صورت آلارم صوتی یا تماس تلفنی به صاحبین سازمان اعلام می کند. هایی که به هر دلیلی با شکست مواجه شده اند در ذهن شما شکل می گیرد. هر کدام از دزدگیرهای برقی و شارژی مزایا و معایبی دارد.

1 hot spare عملکرد صحیح و با ثبات سیستم را تضمین می کنند. ممکن است سارقان خطوط تلفن را قطع کنند و سیستم دزدگیر را مختل کنند. دزدگیر با قابلیت شماره گیری خودکار: هنگامی که زنگ هشدار خاموش می شود، دزدگیرهای شماره گیر به طور خودکار با شماره تلفن های مشخص شده تماس می گیرند. در دوره دزدگیر اماکن مجتمع برق گستران به طور کامل این موضوع آموزش داده می شود. در اولین مرحله باید قسمتی که قرار است دوربین بر آن نصب شود را در نظر بگیرید؛ سپس برای سیم کشی های لازم، باید به فکر ایجاد کردن یک حفره در محل مشخص شده باشید. تابلوهایی با رنگ روشن که سیستم امنیتی خانه شما را تبلیغ میکنند تجهیزات استاندارد و اولین خط دفاعی شما هستند. دزدگیرهای سیم کارتی مجهز به ماژول ارتباطی هستند و قطع برق و قطع تلفن شهری را از طریق پیامک اطلاع رسانی میکنند. تلفن اضطراری اتوماتیک دستگاهی است که در کنار سیستم مرکزی قرار میگیرد و شمارههای پیش فرضی مانند شمارهی پلیس و شمارهی مالک را در خود دارد. وصل گردد و جهت تلفن کننده دستگاه دزدگیر اماکن می باشد. بنابراین می توانیم بگوییم نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن آنقدرها هم آسان نبوده و تنها کسانی آموزش صفر تا صد نصب دزدگیر اماکن را دیده باشند می توانند این وسیله را نصب کنند.

برق مورد نیاز دزدگیر از طریق برق شهری و باتریهای شارژی قابل تأمین است. دزدگیر به همراه نرم افزار اندروید چیست؟ سیستم های حفاظتی ساختمانی مجهز به ماژول سیم کارت دارای نرم افزار ارتباطی آیفون هستند و از طریق این اپلیکیشن کاربر توانایی ارتباط از راه دور توسط اینترنت را دارا میباشد. این نوع دزدگیر مجهز به سیستم آژیر صوتی و برخی اوقات آژیر نوری است؛ بنابراین، دزدگیر ساده با ایجاد صدا و نور وقوع اتفاق غیرعادی را اطلاعرسانی میکند. 7. اگر از مدلهای ساده و با سیم استفاده میکنید؛ سیمکشی توکار باشد. دزدگیر اماکن سیم کارتی یکی از محصولات سیستم های حفاظتی است که مجهز به یک ماژول سیم کارت گردیده و کاربر میتواند توسط این ماژول فرامین را به صورت کدهای دستوری ارسال کند و دستگاه را از راه دور فعال یا غیر فعال کند و یا از دیگر امکانات دستگاه استفاده نماید. این سنسور از طریق امواج مادون قرمز و ارسال و دریافت آن به محیط می تواند حرکت را تشخیص دهند.

حتی در بهترین حالت میتوانید دوربین را به تلفن همراه، کامپیوتر، لپتاپ یا تلویزیون خود بدون DVR/NVR وصل کنید تا جریان مستقیم فیلم پخش بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن شود. 2. برای ذخیره فیلم های ویدئویی دوربین مداربسته در هارد دیسک به دستگاه ضبط کننده NVR(Network Video Recorder نیاز است. در نتیجه، در هنگام فعال شدن دزدگیر ساده، افراد نزدیک در محل، متوجه هشدار خواهند شد. اگر دستگاه دزدگیر شما از نوع کلاسیک باشد ، مانند تصویر ، یک سیم مشکی رنگ و یک سیم قرمز رنگ به ترمینال های مربوط به باطری بسته شده است. همچنین دزدگیرهای اماکن انواع گوناگونی دارند و شما به عنوان تعمیرکار بایستی آموزش نصب انواع دزدگیر اماکن از جمله سیمکارتی، بیسیم، با تلفن کننده، بدون تلفن کننده و غیره را داشته باشید. تلفنکنندهی خط ثابت: از طریق خط تلفن ثابت کار میکند و امنیت آن کم است.