نمونه متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی فوق العاده تأثیرگذار
درست است که برخی افراد با استفاده از گزینههای موجود کاری کردهاند که دیگر پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند، اما هنوز هم تأثیر پیامک تبلیغاتی بسیار بالا و مناسب است. بسیاری از افرادی که پیامک را دریافت میکنند، آن را باز میکند و نگاهی به متن پیامک میاندازند. در صورتی که این متن برای آنها جذاب باشد، پیامک را با دقت بیشتری میخوانند و در صورت تمایل اقداماتی مانند شرکت در قرعهکشی را انجام میدهند.
۴- بازگشت بخشی از هزینه
البته اینها تنها مواردی از بهترین جملات برای شروع محتوای پیامک هستند. اما همانطور که گفتیم شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود جملات جذابتری برای شروع متن بنویسید.
چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی
در هنگام نوشتن متن پیام باید به برخی نکات توجه کرد تا تأثیر آن را افزایش داد. این نکات شامل مواردی مانند تیتر و عنوان جذاب، استفاده از کلمات مناسب، نوشتن متن به صورت خلاصه و مفید، استفاده از کال تو اکشن و ایجاد حس ضرورت در انجام کار میشود.
۳- مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی برای قرعهکشی چیست؟
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/lottery-sms-text/
علاوه بر موارد گفته شده، برای معرفی بیشتر کسبوکار و برند خود بهتر است در انتهای پیام نام مجموعه را به همراه شماره تماس قرار دهید تا افراد در صورت تمایل بتوانند با شما تماس بگیرند.
مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
بسیاری افراد علاقهای به خواندن پیامکهای طولانی و خستهکننده ندارند. به همین دلیل حتماً متنی کوتاه، مختصر و مفید بنویسید که مخاطب بتواند به راحتی محتوای مطلب را درک کند. همچنین پیشنهاد میکنیم که متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی حداکثر ۱۶۰ کاراکتر داشته باشد. این کار هم باعث میشود تا هزینه بسیار زیادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداخت نکنید و هم مخاطبان بیشتری آن پیام را تا انتها مطالعه کنند.
۳- بیان واضح هدف
بسیاری از مخاطبان از پیامکهای تبلیغاتی حاوی غلطهای املایی، اشتباهات نگارشی و موارد مشابه خوششان نمیآید. آنها تصور میکنند که برای نوشتن این پیام وقت کافی صرف نشده و برخی حتی پا را فراتر میگذارند و آن را نوعی توهین به خود قلمداد میکنند. پس بهتر است که متن پیام تبلیغاتی را پس از نوشتن چند بار بخوانید و آن را به خوبی ویرایش کنید.
۵- ایجاد حس ضرورت در انجام کار
اگر برای قرعهکشی شما باید به سایت یا شبکههای اجتماعی شما وارد شوند، حتماً لینک ورود به آن پلتفرم را در پیامک قرار دهید تا افراد بتوانند به راحتی وارد آن شوند. عدم انجام این کار باعث میشود تا بسیاری از مخاطبان به دنبال سایت یا شبکه اجتماعی شما نگردند که این امر موجب کاهش شدید تعداد افرادی که در قرعهکشی شرکت کردهاند، خواهد شد.
۹- نوشتن نام مجموعه و راه ارتباطی
برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اصلاً به زمان زیادی نیاز نخواهید داشت. در صورتی که با یکی از مجموعههای معتبر ارائه کننده این نوع سرویس قرارداد ببندید و پنل پیامکی داشته باشید، تنها لازم است که اکانت خود را شارژ کنید، متن پیام را بنویسید و آن را برای جامعه افراد مد نظرتان ارسال کنید. به همین سادگی کار تبلیغات خود را انجام دادهاید.
۳- تأثیر مناسب
برخی کلمات مانند دوست عزیز، همراه گرامی، مشترک محترم و (نام مخاطب) عزیز در ابتدای متن میتواند توجه و اعتماد بسیاری از افراد را جلب کند. همین امر باعث میشود تا کاربران با علاقه بیشتری ادامه پیام را بخوانند و در صورت تمایل در قرعهکشی شما شرکت کنند.
۷- استفاده از خلاقیت در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی
نوشتن متن های تبلیغاتی و ارسال آنها برای شماره موبایل های متفاوت شاید در نگاه اول کاری ساده و آسان به نظر برسد. اما باید بدانید که در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی، باید به برخی نکات توجه کنید. عدم توجه به این نکات باعث میشود تا نتوانید پاسخ مناسبی را که انتظار داشتهاید از این نوع تبلیغات دریافت کنید. مهمترین نکاتی که در هنگام نوشتن متن این نوع پیامک باید به آن توجه کرد عبارتند از:
۱- تیتر جذاب
۱- چه ساعتی برای ارسال پیامک تبلیغاتی قرعهکشی مناسب است؟
تا جایی که میتوانید از سخت کردن متن بپرهیزید. استفاده از کلمات خاص ادبی، عربی و زبانهای دیگر که بسیاری افراد با آن آشنایی ندارند، باعث میشود تا جذابیت متن شما کاهش بسیار زیادی پیدا کند. این کلمات همچنین میتواند باعث سردرگمی مخاطب شود، به طوری که نتواند منظور شما را به صورت مناسب و واضح متوجه شود. پس برای این که متنی جذاب داشته باشید، به ساده و روان بودن آن توجه بسیاری کنید.
۴- عدم وجود غلط املایی در متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی
حتماً در هنگام ارسال پیامک قرعه کشی به زمان آن توجه کنید. هیچ فردی دوست ندارد که در زمان استراحت برای او پیامک بیاید و او را بیدار کند. به همین دلیل زمان مناسب ارسال پیامک از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی سه بازه زمانی بسیار مناسب برای ارسال انواع پیامک تبلیغاتی مانند پیامک تبلیغاتی قرعهکشی وجود دارد. این سه بازه زمانی عبارتند از:
۸ تا ۱۰ صبح
۱۲ تا ۲ ظهر
۴ تا ۶ عصر
چند نمونه متن برای شروع پیام
همچنین باید بدانید که مجموعههای معتبر تنها هزینه پیامهایی که به دست مخاطب رسیده است را دریافت میکنند و در صورتی که تعدادی از لیست شماره تلفنهایی که شما انتخاب کردهاید، پیامک را دریافت نکنند، هزینه آن به شما بازگردانده خواهد شد.
نکتهای مهم در هنگام ارسال متن پیامک تبلیغاتی قرعه کشی