میز تلویزیون خرید و قیمت میز تلویزیون جدید و مدرن-سیب چوب

وقتی برای تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان اقدام می کنید یکی از مهم ترین وسایلی که نقش اساسی در تغییر دکوراسیون ایجاد می کند. میز های ال سی دی در مدل های مختلف و از متریال های گوناگونی ساخته می شوند که از جمله مدل های متداول و پر طرفدار مدل میز تلویزیون ام دی اف می باشد. اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی و یا تهیه یک میز تلویزیون برای منزلتان دارید قطعا یکی از بهترین گزینه ها میز تلویزیون ست پذیرایی راشا است. این محصول دارای طراحی زیبا با ابعادی مناسب و از جنس MDF و چوب راش با روکش با کیفیت و زیبا گردو آمریکایی است.

معمولا میز تلویزیون چوبی از جنس ام دی اف از مقاومت بالایی نسبت به میز شیشه‌ای برخوردار هستند. اگر میز تلویزیون چوبی انتخاب شماست باید به وزن و اندازه تلویزیون توجه داشته باشید، چون خیلی مهم است که امنیت جانی و مالی شما به درستی محفوظ بماند. تمام مسائل گفته شده در مورد میز تلویزیون دیواری هم صدق می‌کند. می توان گفت در هنگام خرید میز تلویزیون آنچه که برای اکثر افراد مهم است طرح جذاب و استحکام مناسب محصول می باشد.

میز تلویزیون خرید و قیمت میز تلویزیون جدید و مدرن-سیب چوب

ابتدا از کارشناسان مجموعه زد دیزاین مشاوره طراحی دریافت کنید. جنس پایه ها وود پلی استر و به صورت تو‏‏پر بوده که مقاومت سطح بالاتر و استحکام بدنه بیش تری را نسبت به چوب دارا می باشد. ابعاد داخلی باکس جدا شده در سمت راست میز، 18×34×35 می باشد. قبل از خرید به این دقت کنید که از چه دستگاه هایی در حال استفاده هستین برای مثال دستگاه DVD – کنسول بازی sibchob.ir و … تا پس از خرید فضای کافی برای دستگاه های خود داشته باشید. در مرحله ی بعدی از MDF های روکش چوب استفاده کنید و در مرحله بعد از MDF با ورق PVC استفاده کنید.

  • این محصول در عین سادگی بسیار شیک است و می تواند انتخاب مناسبی برای فضاهای مدرن و اسپرت باشد.
  • این دسته از میزها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت تغییر جا و شکل را تا حدود زیادی داشته باشند.
  • ما در فاب دیزاین مفتخریم که جدید ترین و به روز ترین مدل ها را در سایت خود جای داده ایم و می توانید با استناد به دیگر سایت ها مدل های ما را ارزیابی نمایید.
  • یکی از میز تلویزیون هایی که با الهام گرفتن از فاکتورهای دکوراسیون های کهن ساخته شده و به اصطلاح ابهت و جلوه ی خاصی به منزل می دهد ، طرح سنتی می باشد.

از نظر رنگ بندی هم طیف وسیعی از درجات مختلف رنگ قهوه ای و سفید و مشکی و کرم که در تولید ال ای دی ها استفاده شده، می تواند توجه خریداران با همه سلایق را جلب نماید. میز های تلویزیون های ال سی دی اصولا برای تلویزیون های ال ای دی هم مورد استفاده قرار میگیرند. فقط کافی است به نکاتی مانند دکوراسیون، رنگبندی، اندازه تلویزیون و فضای قرار گیری میز تلویزیون LCD توجه نمایید تا بتوانید میز ال سی دی استاندارد و مطابق چیدمان را انتخاب نمایید. یکی از اجزاء کامل کننده و تأثیرگذار در چیدمان نشیمن و اتاق ها در منازل میز تلویزیون است که باید متناسب با اندازه تلویزیون انتخاب شود. همچنین با توجه به دکوراسیون و چیدمان منزل خود باید محل قرار گیری و طرح میزتلویزیون به درستی انتخاب شود تا بتواند باعث زیبایی دکور شما شود. در انتخاب میز ال سی دی ارتفاع آن را در نظر بگیرید تا با قرار دادن تلویزیون روی آن ارتفاع میز استاندارد باشد تا هنگام مشاهده تلویزیون به شما آسیبی وارد نشود.

میز تلویزیون چوب گردو ساتیا

1.میز تلویزیون شیفر یک میز بسیار زیبا و خاص از جنس ام دی اف می باشد. میز تلویزیون آتان طراحی منحصر به فردی دارد و هماهنگی رنگ پایه‌های آن با نقش و نگارهای روی میز تلویزیون زیبایی این میز را بیشتر می‌کند. از میز تلویزیون شیفر بیشتر برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. 1.میز تلویزیون مدرن کارول یک میز با طراحی ساده است که از ام دی اف مرغوب تهیه می‌شود. سادگی در طراحی یکی از ویژگی‌های این میز تلویزیون محسوب می‌شود و چیزی از زیبایی آن کم نمی‌کند. این میز تلویزیون فضاهای جانبی متفاوتی دارد و به شما اجازه می دهد که بتوانید وسایل مختلفی را در آنها نگهداری کنید.

میز تلویزیون قهوه ای و رنگ چوب

این میز دارای دو طبقه و دو کشو نیز است که برای قراردادن وسایل مربوطه فضای خوبی دارد. مدل پایه های این کار باعث تفاوت در ظاهر آن نسبت به سایر مدل ها شده است.2.میز تلویزیون لوزانو یک کار شرکتی و بادوام است که از ام دی اف مرغوب ساخته شده و ک.. 1.میز تلویزیون دنیز یک کار شرکتی عالی و زیبا بوده که از مدل های مدرن به شمار می رود. این میز برای دکوراسیون های اسپورت نیز مناسب می باشد و یک مدل جوان پسند و پر طرفدار به شمار می رود. این میز دارای دو کشو و یک طبقه بوده و در طول 160 سانتی متری تولید می شود که برای تلویزیون ها تا سایز 65 اینچ ق.. 1.میز تلویزیون پارسیان از مدل های زیبا و شیک است که به دلیل طراحی خاصی که دارد می تواند در کنار انواع مبلمان قرار بگیرد.

لطفا با توجه به تغییرات دائمی قیمتها قبل از خرید، تلفنی استعلام بگیرید . © کلیه حقوق این سایت متعلق به مبل و میزاست و هرگونه کپی برداری از سایت مبل و میز پیگرد قانونی دارد. شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی ثبت سفارش تون رو انجام دهید، در صورت اینترنتی جزئیات محصول و …