بهترین لپ تاپ‌ های رندرینگ 2022 در بازه‌های قیمتی مختلف آداک شاپ

در صورتی که نمیدانید از کجا فرآیند تحقیق برای خرید را شروع کنید، نگران نباشید؛ زیرا این امر اصلا دشوار نخواهد بود. لپتاپ IdeaPad 3-Y از صفحهنمایشی با ابعاد ۱۵.۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ از نوع TN بهره برده است. لپتاپ EF2126WM-A به صفحهنمایش با ابعاد ۱۵.۶ اینچ از نوع TFT با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است که در نوع خود از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. در واقع این دسته از دوستداران بازیهای ویدیویی نباید انتظاری از سیستمی که تهیه میکنند داشته باشند. پی سی مورد نظر ما در راهنمای خرید سیستم گیمینگ ارزان، سیستمی است که بتواند حداقل بازیها را با رزولوشن 1080p اجرا کند. ایمالز قیمت انواع لپ تاپ با برندهای مختلف را از تمام فروشگاه های سرتاسر وب جمع آوری میکند و در اختیار شما قرار میدهد.

چنانچه لپ تاپ شما دارای سیستم عامل باشد، این بدان معنا است که شما دستگاه شما مجهز به نسخه اورجینال است و به راحتی شما خواهید توانست در آینده با بروزرسانی سیستم عامل دستگاهتان از باگ ها و مشکلات متعدد آن رهایی یابید. اما خوب از طرفی عدم وجود سیستم عامل نیز سبب می شود تا شما بتوانید از سیستم مورد علاقه خود بر روی رایانه شخصی تان استفاده کنید. ناگفته نماند بدنه این مدل از محصولات به نسبت باقی لپ تاپ ها از ضخامت و همچنین باتری قوی تری نیز برخوردار است. لپ تاپ لنوو دانشجویان به دلیل تحقیق و جستجوی ساده و متنی اغلب آنان نیازی نیست از قدرت پردازش بسیار بالایی برخوردار باشد. کارت صدا هم کیفیت صدا و اسپیکر لپ‌تاپ را مشخص می‌کند و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد، آن‌قدرها که باید، از بازی لذت نخواهید برد.

از قرار دادن لپ تاپ در محیط های بسیار گرم و بسیار سرد نظیر صندوق عقب خودرو اجتناب کنید. لپ تاپ های مجهز به درایو نوری دارای ظرافت خاصی در این قسمت از خود هستند، پس هنگام قرار دادن و یا بیرون آوردن سی دی و دی وی دی از آن به آرامی رفتار کنید. مواظب باشید تا هیچگاه آب و سایر مایعات دیگر بر روی دستگاه شما نریزد و به هنگام خورد و خوراک خود نیز برای مدتی اصلا با لپ تاپ کار نکنید. با اینکه این مدل از محصولات در دسته گیم تولید شده اند اما می توان از آن ها برای انجام کارهای گرافیکی و هنری در سطح بالا نیز استفاده کرد. معمولا چنین لپ تاپ هایی در دو سایز ۱۳ و ۱۴ اینچی در بازار عرضه شده اند تا از حمل و نقل آسانی نیز برخوردار شوند. البته اگر شما دانشجوی رشته مهندسی و یا حسابداری هستید، بهتر است به سراغ لپ تاپ هایی بروید که از قدرت پردازش نسبتا بالایی برخوردار هستند.

  • لپ تاپی که ما به شما معرفی کرده‌ایم، از حافظه رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند و در کنار آن یک هارد ۱ ترابایتی از نوع HDD هم قرار دارد.
  • شما قطعا عاشق کنتراست، ترکیب رنگ‌ها، روشنایی و شفافیت صفحه‌ی نمایش این لپ تاپ خواهید شد.
  • بدنه نسبتا سفید این دستگاه حس و حال تهیه یک لپ تاپ گران قیمت را به شما داده است و دور صفحه نمایش هم رنگ خاکستری جذابی دارد.
  • از بین لپ تاپ‌هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، برند ایسوس همواره محصولات مناسبی برای شما دارد.
  • بطور مثال در نرم‌افزار فتوشاپ بوسیله‌ی این تاچ بار می‌توانید به انتخاب رنگ یا تغییر لایه‌ها، تنها با حرکت انگشت‌تان بپردازید.

تنها با مشخص کردن محدوده بودجه، می‌توانید بهترین سیستم ممکن را خریداری کنید. ظاهر TUF Dash F15 شما را به یاد یک لپ‌تاپ غول پیکر نمی‌اندازد؛ اما لبه‌های ضخیم و آرم پشت لپ‌تاپ به شما خبر می‌دهد که با چه لپ‌تاپ سفت و سختی طرف حساب هستید. فضای داخلی لپ‌تاپ از پلاستیک صاف مات و درب آن از آلومینیوم ساخته شده که هر دوی آن لمس خوبی را ایجاد می‌کنند؛ اما تنها مشکل آنها برجای ماندن لکه است که باید به صورت دائم آن را تمیز کرد.

جدیدترین گوشی هواوی – راهنمای خرید جدیدترین مدل…

این لپ تاپ از اتصال قدرتمند وای فای برخوردار بوده و می‌تواند بلوتوث و کارت خوان را نیز با آخرین نسل از فناوری در اختیار شما گذارد. این لپ تاپ قادر است که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را برای اتصال بهتر تجهیزات صوتی در اختیار شما گذارد. بنابراین، بدون مشکل خاصی می‌توانید به سراغ این لپ تاپ رفته و از خرید خود راضی باشید. از امکانات دیگر هم باید به وب کم و اسپیکر با کیفیت آن اشاره کنیم که می‌توانند برای برقراری تماس تصویری و همچنین شرکت در کنفرانس‌های کاری مناسب باشند. لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی هم در تاچ پد خود استفاده می‌کند که توسط اکثر مدل‌های لپ تاپ تمام برندها تامین شده است و در این رده قیمت هم دیده می‌شود. باتری این لپ‌تاپ ۹۶ وات ساعتی است که در مجموع باتری این لپ‌تاپ ۲۱ ساعت و ۲۰ دقیقه برای وبگردی و ۱۱ ساعت و ۹ دقیقه برای پخش ویدیو دوام می‌آورد.

مثل همیشه، کارت گرافیک یکپارچه اینتل را هم داریم که برای تامین نیازهای ساده لپ تاپ مناسب است و می‌توانید نمایش محتواها و یک سری کارهای ساده گرافیکی را با آن انجام دهید. ایسوس درایو نوری را در این لپ تاپ حذف کرده است تا بتواند ۵ پورت USB را با سرعت بالا در اختیار خریداران گذارد. پورت HDMI دیگر گزینه‌ای است که به‌طور استاندارد در این لپ تاپ تعبیه شده است و می‌توانید از آن استفاده کنید. فناوری اتصال وای فای را هم داریم که با کیفیت بسیار خوبی می‌تواند اینترنت پرسرعت را برای‌تان تامین کند. این فناوری در کنار اتصال بلوتوث و کارت خوان، ترکیب مناسبی را تشکیل داده و تمام نیازهای شما را تامین می‌کنند. یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم داریم که برای اتصال هدفون و کاربردهای دیگر می‌توانید به سراغش بروید.

تنظیمات بخش نمایشگر

برای نمونه نسل دوم یا سوم Ryzen و پردازنده‌های نسل نهمی اینتل دیگر به هیچ عنوان ارزش خرید دارند. این سایت درایورها و دستورالعمل‌های دقیق را ارائه می‌دهد و همچنین کمک به کاربران برای درک بهتر دستگاه‌های Surface. لنوو یک شرکت جهانی مستقر در پکن است که در سال 1984 تأسیس شد و با تولید رایانه مرتبط است. سهم بازار جهانی رایانه‌های شخصی این برند در حدود 25.1 درصد است و HP و Dell در رتبه‌های بعدی قرار دارند. اگر قصد خرید یک آیفون تصویری خوب و باکیفیت را برای خانه و یا محل کار خود کرده اید و نمی دانید که از… لنوو امروز یکی از برترین برندهای حاضر در صنعت طراحی و تولید انواع و اقسام سیستم های رایانه ای است.

قیمت‌های لیست پیش رو بر اساس قیمت روز بازار در هنگام به‌روزرسانی استخراج شده‌اند؛ از این رو امکان تغییر قیمت‌ها وجود سایت اینترنتی بسیار توصیه شدهخواندن بسیار توصیه می شود دارد. شما می توانید با استفاده از این ابزار آنلاین مصرف قطعات سیستم و پاور مناسب برای آن را محاسبه کنید. پاورها از نظر نوع کابل می‌توانند دارای کابل جداناپذیر، نیمه ماژولار یا ماژولار باشند که نوع ماژولار از نظر کابل کشی، مدیریت فضای داخل کیس و تهویه مناسب‌تر است. شدیداً تاکید می‌شود هرگز سراغ پاورهای با برندهای متفرقه یا به سفارش بازرگان های داخلی نروید و حتماً پاور کامپیوتر خود را از یک برند معتبر جهانی خریداری کنید. به طور کلی می‌توان گفت ضرورتی برای خرید کیس های PC گران قیمت وجود ندارد اما داشتن یک کیس باکیفیت و مُدرن مزایای خود را دارد. در ادامه به ارائه مهم ترین نکات در خرید کامپیوتر یا پی سی می‌پردازیم.

بهترین لپ تاپ‌ های رندرینگ 2022 در بازه‌های قیمتی مختلف آداک شاپ