به عنوان صاحب سوپر مارکت باید خود را جای مشتری بگذارید، تا بدانید از چه روشی برای جذب و افزایش فروش استفاده کنید.
در این مطلب گفتیم که مهم نیست شما مغازهای کوچک داشته یا صاحب فروشگاه بزرگی هستید. اگر برای مشتریان پیامهای تخفیفی را هدفمند ارسال کنید، هزینهٔ تبلیغات با فروش بیشتر جبران میشود. با استفاده از روشهای گوناگونی که گفتیم با مشتری ارتباط برقرار کرده و آنان را حفظ کنید.
گاهی اوقات نیاز است تا اطلاعاتی را برای مشتری ارسال کنید. مثلاً صفحه اینستاگرام مغازه را راهاندازی کرده و میخواهید برای مشتریان اس ام اس ارسال کنید. با استفاده از پیامک انبوه ملی پیامک به مشتریان زیادی پیام ارسال کنید.
بازاریابی پیامکی یکی از شیوههای پُربازده برای تبلیغات سوپر مارکتهاست، با روشهای مختلف تبلیغات پیامکی، مشتریهای سوپر مارکت شما بیشتر میشوند. در ادامه روشها را به طور کامل توضیح میدهیم.
با پنل پیامکی سوپر مارکت، تبلیغات انبوه بفرستید
در این مطلب روشهای مختلف بازاریابی و تبلیغاتی سوپرمارکت را به صورت آنلاین و آفلاین توضیح دادیم. چون سود محصولات سوپر مارکتها مانند بقیه کسبوکارها بالا نیست، پس لازم است هوشمندانهتر تبلیغات کنند.
مهمترین روشهای بازاریابی و تبلیغات برای سوپرمارکت
تخفیفها را با سامانه پیامکی، برای مشتریان قدیمی و جدید ارسال کنید.
برای مناسبتهای خاص پیشنهاد ویژهای را برای مشتریان در نظر گرفته و پیام ارسال کنید. مثلاً اسنپ مارکت به مناسبت تولدش پیشنهادی برای مشتری در نظر گرفته و ارسال میکند.
اس ام اس اسنپ مارکت، مشتری را ترغیب میکند تا روی لینک کلیک کند. یکی دیگر از نکتههای مثبت پیام بالا این است که چون برای مخاطب مسابقه در نظر گرفته باعث سرگرمی میشود.
تبلیغ با تراکت، تبدیل به عضوی جداییناپذیر از روشهای تبلیغاتی سوپر مارکتها شده است. هر زمان که از مغازه خرید میکنیم، داخل نایلون برگهای زردرنگ یا سبزرنگ با متنها طولانی وجود دارد. ولی بهتر است بدانید، تبلیغ با تراکت دیگر تاثیرگذار نیست. مشتریها به برگههای تبلیغاتی نگاه میکنند، ولی توجه زیادی ندارند و نایلون را همراه با تبلیغ دور میندازند.
با استفاده از ماژول پیامپ،میتوانید به محلههای نزدیک مغازه پیام بفرستید. مثلاً مغازه شما در منطقه ستارخان و محله دریان نو است. در سامانه ملی پیامک، روی ماژول پیامپ کلیک کرده و از روی نقشه، ستارخان را پیدا کرده و سپس روی محله دریان نو کلیک کنید. تعداد شمارههای همراه اول و ایرانسل را میبینید. شمارهها را انتخاب کرده و سپس متن پیامک را نوشته و ارسال کنید.
در خانه بمانیم و آنلاین سفارش بدیم!
یادت نره فقط تا جمعه فرصت داری از 40هزار تومان تخفیف خرید سوپرمارکتی از دیجیکالا استفاده کنی.
کد تخفیف:CRS40
برای خرید بالای 100هزار تومان
بزن بریم:
https://dgka.la/7gv
لغو پیامک: 1
فقط خانه امن است، در خانه بمانیم!
۳۰ هزارتومان تخفیف سبد بالای ۱۰۰ هزارتومان محصولات سوپرمارکتی
کد تخفیف خرید اول: AKN30
تا جمعه
گوگلادز امکانی مفید برای تبلیغات است. یعنی گوگل از صاحب کسبوکار پول میگیرد و سایت او را به مشتریان معرفی میکند. مثلاً بعضی از سوپر مارکتهای بزرگ مثل اُکالا (فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش)، اگر به گوگل پول برای تبلیغ بدهند، موتورهای جستجو صفحه سایت آنها را جزو نتایج اول نشان میدهد. یعنی وقتی کاربر عبارت خرید مواد غذای را جستجو کند، سایت اُکالا اولین سایتی است که به کاربر نمایش داده میشود.
یکی از پشنهادات خوبی که باعث جذب مشتری برای سوپرمارکتها میشود، ارسال رایگان است. حالا از چه روشی استفاده کنیم که ارسال رایگان برای صاحب مغازه بهصرفه باشد؟راهحل منطقی آن است که به اطراف مغازه و جاهای نزدیک ارسال رایگان داشته باشید. حالا چطور به همسایهها خبر بدیم که مغازه ارسال رایگان دارد؟
وارد سامانه پیامکی شوید و روی ماژول منطقه هدفمند کلیک کرده و از طبقهبندیهای موجود (بانک استانهای کشور، بانک تفکیک شده اصناف کشور، بانک محلهای و …)، یکی را انتخاب کرده و پیام را ارسال کنید.
پیشنهاد ویژه و کوپن تخفیف برای مشتری ارسال کنید
در ابتدای مقاله گفتیم عادت مشتریان تغییر کرده است. یعنی کاربران روزبهروز خریدهای اینترنتی زیادی انجام میدهند و تقاضا برای خرید آنلاین بالاتر میرود. پس شما هم به عنوان صاحب مغازه باید به سمت تقاضای مشتریان حرکت کنید و در شبکههای اجتماعی فعال باشید.
در حالت عادی هر بار که مشتری به مغازه زنگ میزند باید شماره تلفن و آدرس او را روی کاغذ نوشته و سفارش را ارسال کنید. اما با استفاه از ماژول دفترچه تلفن سامانه ملی پیامک، فقط یکبار از مشتری شماره تلفن و آدرس گرفته، سپس در دفترچه تلفن ذخیره کنید. دیگر نیاز نیست هربار اطلاعات مشتری را بپرسید.
شبکههای اجتماعی فضای رایگان را در اختیار کاربران قرار میدهند، تا به معرفی کالا و محصولات خود بپردازند.
نگین عزیز
در جشن تولد اسنپ مارکت خریدت رو تبدیل به سکه کن
با هر خرید بالای ۵۰ هزار تومان گردونه را بچرخونید و از اسنپ مارکت جایزه بگیرید
کد تخفیف ۱۰ هزارتومانی: SM10RRCS
همین حالا گردونه را بچرخانید:
از مشتریانی که خرید میکنند، تشکر میکنید؟
این پیامک دو روز پیش ساعت ۱۰ صبح برای من ارسال شد. لحن پیام دوستانه است و حس صمیمت برای کاربر دارد. منم به مغازه زنگ زدم و برای ناهار وسایل موردنیاز را سفارش دادم. خیلی زود سفارش را آماده و برایم ارسال کردند. حالا مشتری ثابت این سوپر مارکت شدم و تقریباً هر دو روز یکبار زنگ میزنم و هر چیزی که نیاز دارم را سفارش میدهم.
بهتر است شما هم پولتان را با چاپ تراکتها دور نریزید و از روشهای موثرتر استفاده کنید.
از طریق سایت تبلیغات انجام دهید
قبل از شروع مقاله، “ویدئوی پنل اس ام اس سوپر مارکت | روش افزایش فروش و تبلیغات سوپرمارکت | ملی پیامک” را مشاهده کنید.
نگین عزیز
مارکت پارتی اسنپ فود، ساعت 3 بعدازظهر
30% تا %70 تخفیف کالاهای سوپرمارکتی
به مدت یک هفته، از ساعت 15 تا 19
تعداد محدود از هر کالا
چشم از اسنپ فود برندارید:
snappfood.ir
سامانه ملی پیامک همه روشهای تبلیغاتی گفته شده در این مطلب را برای کاربران فراهم کرده و در اختیار آنان قرار میدهد. پشتیابی ملی پیامک همهروزه و حتی در روزهای تعطیل به سوالات شما پاسخ میدهند، کافیست به شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ زنگ بزنید.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/different-ways-to-advertise-products/
دوستداری1میلیون ببری؟
عضواینستاگرام افق کوروش شو
Instagram.com/okcs.ir