کابل شارژ شیائومی باتضمین فست شارژ خرید کابل شارژر شیائومی اصل

فروشگاه باتری اورجینال با در نظر گرفتن نیاز خریداران محترم و تجربه در ارائه باتری های اورجینال و تقویت شده همیشه در خدمت شما می باشد و مشتریان را در داشتن محصولات اصلی همراهی کنیم . هم چنین این کابل دارای توانایی شارژ سریع را نیز دارا است.و هم چنین دارای توانایی انتقال سریع تر اطلاعات نسبت به مابقی کابلها با مبدل لایتینینگ را خواهد داشت. آشنایی با استانداردهای کابل فست شارژ سبب می‌شود در هنگام خرید نکات طلایی را به یاد داشته باشیم.

کابل type-c اصلی 1.2 متری برای فست شارژر گوشی Samsung Galaxy S10 Plus

در این حالت مشتری شما را به عنوان کارشناس می شناسد و با اطلاعاتی که از شما دریافت می کند،با نظر کارشناسی شما هیچ مخالفتی نمی کند و پیشنهاد شما را برای خرید کابل شارژ با هر قیمتی را قبول می خرید کابل شارژ گوشی کند. هرچند سرعت شارژ به مدار شارژ موبایل، آداپتور و پورت گوشی همراه وابسته است ولی تحمل جریان در کابل شارژها از مهمترین پارامتر در سرعت شارژ بالا یا فست شارژ است. برای درک بهتر جریان عبوری در کابل شارژ باید از مدل های پرفروش در بازار مثال بزنیم.

نکته اصلی در خصوص خرید کابل شارژ آیفون این است که فست شارژ تاثیر قابل توجهی بر عمر باتری شما نخواهد داشت. اکثر گوشی‌ها و یا حتی لوازم جانبی دیجیتال جدید مثل ساعت هوشمند یا هندزفری بلوتوث همراه خود کابل شارژ را دارند. هنگام خرید کابل شارژر بسیاری از کاربران تنها به ظاهر آن اهمیت داده و از توجه به برخی نکات مهم بازمی‌مانند. حال مشخص است که تمامی سیم شارژ های قدیمی از سال 2020 به قبل چه تایپ سی و چه میکرو بیشتر از 2 آمپر تحمل جریان نیاز ندارند. داشتن اطلاعات در مورد تحمل جریان کابل شارژها چه در خرید و چه در فروش عمده کابل شارژ تاثیر مستقیم دارد.خرید کابل شارژ سیم بلند هم از این قائده مستثنی نیست.

از اولین برندهایی که در زمینه کابل وارد ایران شدند برند ریمکس را می توان نام برد. البته برندهایی مثل بیسوس، شیائومی، کابل شارژر اپل و همچنین سامسونگ و هواوی جزء پرفروش ترین های بازار ایران هستند. برندهایی مثل میزو MIZOO، پاواریال PAVAREAL، دبلیو یو دبلیو WUW، ایکس او XO و اَوی Awei جزء برندهایی هستند که مجموعه جانبی داتیس مارت برای فروش به همکاران موبایل فروش و برای مصرف به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد. گسترش استفاده از گوشی های هوشمند تلفن همراه با گسترش فعالیت گیمرها در بازی های موبایلی همراه شده که این موضوع باعث وقوع چالش هایی در تولید لوازم جانبی گوشی های تلفن همراه شده است. کابل شارژر گیمینگ یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعاتی است که گیمرهای حرفه ای با آن زیاد سروکار دارند. یک کابل شارژ استاندارد مناسب برای استفاده در هنگام بازی باید از قابلیت خاصی چون طراحی ظاهری متفاوت و بهینه، طراحی ارگونومیک، سرعت انتقال داده و شارژ سریع و امنیت بالا برخوردار باشد که همگی محصولات موجود در یوپ شاپ از این ویژگی ها برخوردار می باشند.

همیشه یکی از نکته های اصلی که روی سلامت باتری موبایل شما تاثیر گذار است ، شارژر موبایل می باشد بعد از استفاده ازشارژر اصلی آیفون 7 کمک زیاد به سلامت موبایل و باتری خواهد کرد. شما با توجه به یک سری از نکته ها مهم که برایتان ذکر خواهیم کرد می توان از اصلی بودن شارژر خود اطمینان حاصل نمایید. آیفون های جدید کمپانی اپل از قابلیت شارژ بی سیم و یا وایرلس پشتیبانی می نماید. با این که استفاده از این تکنولوژی جالب و بدون دردسر است اما افزایش مدت زمان شارژ و در نتیجه قرارگیری موبایل برای مدت زمان طولانی تر در معرض گرما می‌توان برای باتری مشکلساز بشود. هر شارژی که بتوان موبایل شما را شارژ نماید و استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامتی باتری موبایل شما وارد نخواهد کرد و استاندارد مربوط به موبایل شما را داشت و ولتاژ مناسب را تامین نماید برای موبایل شما مناسب می باشد. توصیه خواهد شد برای افزایش طول عمر موبایل و باطری گوشی همراهتان فقط از شارژر اصلی استفاده کنید.

کابل شارژ شیائومی باتضمین فست شارژ خرید کابل شارژر شیائومی اصل

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 برای گوشی موبایل‌ اپل شما از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید کابل شارژ موبایل و تبلت حتما توجه کنید که اطلاعات مربوط به جریان و ولتاژ نوشته شده برروی جعبه کابل شارژ با مشخصات تلفن همراه شما سازگاری داشته باشد. توجه داشته باشید جریان و ولتاژ شارژ در گوشی‌های مختلف متفاوت است. باید بدانیم اگر جریان شارژ کمتر از مقدار کافی برای گوشی شما باشد روند شارژ شدن گوشی موبایل شما کندتر از حالت نرمال خواهد بود. اما در مورد ولتاژ این قضیه متفاوت است اگر ولتاژ کابل شارژ و گوشی باهم یکسان نباشد به باتری تلفن همراه شما آسیب‌های جدی وارد خواهد شد. این نوع استاندارد فست شارژ در دستگاه‌های سامسونگ بخصوص محصولات خانواده گلگسی استفاده می‌شود.

کابل میکرو سایز کوچکتری دارد و اکثر اسپیکرها، میکروفون‌ها و هندزفری‌های شارژی هم در حال حاضر از این کابل استفاده می‌کنند. ابتدا هدف خود را از خرید کابل USB تعیین کنید که چه نوع کابلی با چه طول و چه کاربردی را قصد خرید دارید. اگر از کابل خود فقط برای شارژ استفاده می‌کنید حتماً توجه کنید که یک کابل شارژ سریع را انتخاب کنید. چنانچه شما فقط برای انتقال داده از آن استفاد ه می‌کنید یک کابل USB برای شما بسیار مناسب است. سرعتی بیش از USB 3.0 خواهد داشت و استفاده از آن این اطمینان را به شما خواهد داد که کیفیت تضمین شده را تجربه نمایید. شارژر اصل آیفون، دارای طراح فوق العاده کامپ کت(جمع و جور) می باشد که این آداپتور از قدرت شارژ سریع برخوردار است و ابزار کارآمدی در خانه، یا محل کار محسوب خواهد شد.

با خرید کابل شارژ آیفون می‌توانید آن را به آیفون، آی‌پد و آی‌پاد به رایانه‌ها، ال سی دی‌های خارجی، دوربین‌ها و آداپتورها و سایر لوازم جانبی موبایل وصل نمایید. در فروشگاه باتری اورجینال کالا نمونه اورجینال کابل گوشی 7 به فروش میرسد؛ علاوه‌بر آن قیمت کابل شارژر آیفون 7 نیز بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگر می باشد. همچنین بهتر است اقدام به خرید کابل شارژی نمایید که جنس بدنه آن از مواد مرغوب تهیه شده باشد که به مرور زمان دچار سائیدگی و پارگی نشده و همچنین در هنگام حمل و نقل دچار درهم پیچیدگی نشود. درگاه لایتنینگ که به درگاه شارژ محصولات اپل معروف است در سال ۲۰۱۲ توسط این کمپانی به همراه آیفون ۵ عرضه شد. این روش استاندارد برای شارژر محصولات خانواده اپل و اتصال آن‌ها به دستگاه‌های دیگر مانند لپ تاپ و. است اگرچه در سال‌های اخیر محصولات شرکت اپل نیز به استفاده از درگاه تایپ سی رو آورده‌اند اما درگاه لایتنینگ نیز هنوز طرفداران خود را دارد.

کابل میکرو یو اس بی فست شارژ Epimax EC-10 5A 1.2m