خشکشویی یک صنعت سودآور است و بازار آن سالانه به رشد تصاعدی خود ادامه میدهد. تنها در ایالات متحده آمریکا بیش از ۲۱ هزار خدمات خشکشویی و لاندری وجود دارند و این تجارت سالانه بیش از ۹ میلیارد دلار درآمد دارد. به جرات میتوان گفت که تا زمانی که صنایع نساجی و مد شکوفا میشوند، تقاضا برای خشکشویی نیز افزایش مییابد. با این حال، نرخ رشد پیشبینیشده طی پنج سال گذشته کاهش یافت زیرا بسیاری از خانوارها به ماشینهای لباسشویی خانگی روی آوردند. اما خشکشوییها چه کاری باید انجام دهند؟ تبلیغاتی پیامکی میتواند راهکاری عالی باشد. در این بررسی به طور کامل در مورد مزایای بازاریابی پیامکی صحبت میکنیم و چندین متن تبلیغات خشکشویی را ارائه میدهیم.
تاثیر تبلیغات پیامکی برای خشکشوییها
ارسال به موقع یادآوریهای مشتریان برای تسویه صورت حسابهای معوق یا شارژ مجدد موجودی حسابشان، راهی عالی برای ماندن در بازی شماست. بسته به نحوه شارژ مشتریان، برخی از افراد ممکن است موجودی معوقه داشته باشند. این در مشاغل خشکشویی حرفهای بی سابقه نیست. یادآوری به مشتریان برای بررسی موجودی حساب خود به روشی غیر تهاجمی قابل قدردانی و تشویق است. پیامهای خودکار در چنین مواردی بسیار راحت هستند. هشدارهای متنی را در یک زمان مناسب برنامه ریزی کنید تا هم شما و هم مشتری بتوانید تعهدات مربوطه خود را انجام دهید.
متن تبلیغات خشکشویی
بازاریابی پیامکی یک استراتژی مقرون به صرفه در مقایسه با هر کانال دیگری برای خشکشوییهاست زیرا بازگشت سرمایه بالاتری را ارائه میدهد. از آنجایی که اکثر ایمیلهای ارسالی اسپم هستند، مردم تمایل دارند آنها را نادیده بگیرند. در مقابل، مشترکین شما صریحاً موافقت کردهاند که پیامک و ارتباطات تبلیغاتی را از کسبوکار خشکشویی شما دریافت کنند و این امر باعث میشود پیامهای شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند. مشتریان همچنین از پیشنهادات جدید و بهروزرسانیهای دورهای استقبال میکنند که این یک مزیت ناخواسته است.
نحوه استفاده از تبلیغات پیامکی در خشکشوییها
سلام [نام کوچک]، ما اقلامی که به دنبال آن بودید را پیدا کردیم و آنها را در جلو میز نگه میداریم تا در صورت صلاحدید آنها را بردارید.
تبلیغات و کوپنها
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/best-ads-sms-laundry/
ایجاد لیست مشترکین خشکشویی
پیامهای متنی بالاترین نرخ باز شدن را در مقایسه با هر کانال بازاریابی دیگر دارند. ۹۸ درصد از تمام پیامهای متنی در پنج دقیقه اول باز و خوانده میشوند. این یک مزیت بزرگ برای مشاغلی است که به دنبال جذب مشتریان جدید هستند. چالش این است که لیست اشتراک اساماس خود را افزایش دهید. اما با گذشت زمان و صبر، تماسهای شما افزایش مییابند. از مشتریان موجود برای مراجع بخواهید. هنگامی که دوستان و خانواده آنها ثبت نام کردند، به هر دو طرف یک تخفیف کوچک به عنوان قدردانی ارائه دهید.
حفظ مشتری
مشتریان بازاریابی متنی را به سایر کانالهای بازاریابی مزاحمتر ترجیح میدهند زیرا آنها با دریافت متنهای شما موافقت کردهاند. وقتی مشتریان اطلاعات تماس خود را با یک کسب و کار به اشتراک میگذارند، این اعتماد را نشان میدهد. بازاریابی پیامکی فرصتی عالی برای تقویت پیوند با مشتریان و افزایش وفاداری به برند ارائه میدهد.
انعطاف پذیری بیشتر
مشتریان مایلند در ازای ارزشهای درک شده مانند تمیزی، راحتی یا فناوری بهتر، از خدمات خشکشویی شما استفاده کنند. سؤال این است که چگونه میتوانید کسب و کارتان را به مکانی عالی تبدیل کنید که ارزش پیمودن مسافت بیشتری را داشته باشد؟ در میان چندین تکنیک بازاریابی که میتوانید استفاده کنید، بازاریابی پیامکی در صدر جدول قرار دارد زیرا مقرونبهصرفه است و در زمان صرفهجویی میکند. ارسال پیامک به مشتریان به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک میکند که در صنعت خدمات بسیار مهم است.
با وجود استفاده جهانی از پیامهای متنی، اکثر مشاغل خشکشویی هنوز استراتژیهای بازاریابی پیامکی را اجرا نکردهاند. از این رو، این کانال بازاریابی پتانسیل فوقالعادهای دارد. برخلاف شبکههای بازاریابی سنتی مانند ایمیل، بازاریابی متنی رقابت کمتری دارد و باعث میشود کسبوکارها راحتتر متمایز شوند. بنابراین، با رقابت کمتری روبرو میشوید و پیام خود را مستقیماً به صندوق ورودی مشتری میرسانید.
ارتباطات شخصی
سؤال این است که چگونه یک سرویس خشکشویی میتواند از متون تجاری برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده کند؟ جواب بسیار ساده است. اتوماسیون! بازاریابی پیامکی در مورد آسان کردن زندگی مشتریان شماست. اما ارسال پیامک تجاری چگونه میتواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند؟ پیامهای متنی یک وسیله ارتباطی بسیار شخصی هستند.
با به اشتراکگذاری دورهای نکات و ترفندهای مفید را به زندگی مشتریان خود ارزش بیفزایید. اطمینان حاصل کنید که متون شما موضوعی، مرتبط و دقیق هستند. نکاتی را در مورد فرآیندهای خشکشویی سازگار با محیط زیست یا تکنیکهای خانگی برای شستن لباسها به اشتراک بگذارید.
متن تبلیغات خشکشویی
خشکشوییها باید استراتژیهای تجاری خود را در مواجهه با ناملایمات توسعه دهند و تجربه مشتری را بهبود بخشند. یکی از چالشهای اصلی یک کسبوکار خدمات خشکشویی، جذب مشتری است. خشکشوییها باید مشتریان جدیدی را به دست آورند و در عین حال مانع از بردن شرکتهای فعلی به رقبا شوند و عوامل متعددی در تأثیرگذاری بر این تصمیم نقش اساسی دارند. برای شروع، نزدیکی مکان شما به محل سکونت یا دفتر مشتری یکی از عوامل اصلی تعیین کننده است.