متن تبلیغ برای مهد کودک + معرفی بهترین روش های تبلیغات

روش‌های مختلفی برای معرفی یک مهد کودک و امکانات آن وجود دارد. از روش‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه با بازدهی بالا استفاده از پیامک انبوه است. در این مقاله چند متن تبلیغ برای مهد کودک آورده‌ایم. سپس کاربردهای ارسال پیامک انبوه به والدین، روش‌های نوشتن متن پیامک و ارسال بر اساس منطقه را بررسی می‌کنیم.

اهمیت تبلیغات مناسب

داشتن یک خط ویژه و پنل پیامکی جهت ارسال پیامک در موقعیت‌های اشاره شده باعث می‌شود مهد کودک اعتبار بیشتری پیدا کند. ضمن آنکه هزینه بسیار کمتری در ازای ارتباط بیشتر پرداخت خواهید کرد.

تبلیغ نویسی در متن پیامک می‌تواند به دو صورت آشکارنویسی و پنهان‌نویسی باشد. در آشکارنویسی به صورت واضح و روش امتیازات و امکانات مهد کودک نوشته می‌شود. در این نمونه از پیامک تبلیغات می‌توان از سوابق مهد کودک، مهارت کادر آموزشی، امکانات مدرسه و امتیازات رایگان مثل مشاوره رایگان اشاره کرد.

تبلیغات مهد کودک

داشتن یک جمله کوتاه یا شعار برای استفاده در همه تبلیغات بسیار مؤثر است. این شعار باید جذاب، کوتاه و وجه تمایز مهد کودک شما با دیگر مهد کودک‌ها باشد. همچنین اعمال شدن آن در مدرسه نیز مشهود باشد.

ارسال پیامک انبوه برای مهد کودک‌ها و مدارس ضمن معرفی مهد کودک و امتیازهای ویژه‌ای آن، برای اطلاع‌رسانی موارد مختلف به والدین نیز استفاده می‌شود. با این کار می‌توانید ارتباط مؤثر و بهتری با والدین داشت تا با همکاری یکدیگر سال تحصیلی مفیدتری برای دانش‌آموز رقم بخورد. از موارد کاربرد ارسال پیامک به والدین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاع‌رسانی برگزاری جلسات
  • اطلاع‌رسای برگزاری جشن‌ها، نمایشگاه یا اردو
  • اطلاع‌رسانی تخفیفات ویژه آموزشی
  • اطلاع‌رسانی برای ارسال رضایت‌نامه از والدین
  • ارسال تشکر از والدین
  • ارسال درخواست حضور والدین به مدرسه برای موارد خاص
  • تبریک خودکار تولد یا روز دانش‌آموز
  • اطلاع‌رسانی برنامه‌های فوق‌برنامه دانش‌آموز
  • ارسال برنامه غذایی هفتگی یا ماهانه

متن برای تبلیغ مهد کودک

اس ام اس تبلیغ مهد کودک

انواع تبلیغ نویسی

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/kindergarten-ads-sms/

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد ارسال پیامک می‌تواند بر اساس ویژگی‌های مختلفی مانند سن، جنسیت، محل زندگی و موارد این چنینی ارسال شود. توجه به ویژگی‌های مختلف مخاطب هنگام ارسال پیامک باعث می‌شود بازدهی آن بیشتر شود و افراد بیشتری از محتویات آن پیامک استفاده می‌کنند.

قدم اول: تهیه لیستی از مخاطبان هدف

تبلیغ مهد کودک

ارسال پیامک تبلیغاتی برای مهد کودک ها بر اساس منطقه

دو مهد کودک با کیفیت یکسان را در نظر بگیرید، هر دو آن‌ها برای معرفی خود اقدام به انجام تبلیغات و صرف هزینه‌های هنگفت می‌کنند اما یکی بیش از دیگری بازخورد مناسب دریافت می‌کنند. دلیل آن ممکن است چه باشد؟ احتمالاً آن که با استقبال بیشتری روبه‌رو شده است تبلیغات مؤثرتر و بهتری انجام داده است. تبلیغات با کمک شبکه‌های مجازی، سایت، تبلیغات گوگل و تبلیغات پیامکی چند مثال از روش‌های معرفی مهد کودک است. تبلیغات پیامکی یکی از روش‌های مؤثر با سرعت بالاست که با توجه به آمار به آن متوجه ویژه‌ای می‌شود. ۹۸ درصد از پیام‌های ارسالی به ایرانیان خوانده می‌شوند. به خصوص زمانی که با توجه به عواملی مانند منطقه زندگی، سن و نیاز مخاطب ارسال پیامک صورت بگیرد.

متن تبلیغ برای مهد کودک

تبلیغ پیامکی مهد کودک

نتیجه‌گیری

امتیاز به این مطلب

یکی از قابلیت‌های ویژه پنل ارسال پیامک، ارسال آن بر اساس نقشه است. زیرا افراد ترجیح می‌دهند مهد کودک فرزندشان در نزدیکی محل زندگی آنان باشد تا روزانه زمان زیادی را در رفت‌وآمد هدر ندهند. با کمک این قابلیت می‌توان به افراد ساکن در همان منطقه پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق کدپستی

در تبلیغ‌نویسی به صورت پنهان یک شعار یا عبارت به صورت غیرمستقیم ویژگی آن مهدکودک را بیان می‌کند. این روش تبلیغ‌نویسی می‌تواند بهتر در ذهن مخاطب بماند به‌شرط آنکه از کلمات کوتاه و به‌یادماندنی استفاده شود. چند نمونه تبلیغ‌نویسی پنهان برای مراکز آموزشی را در ادامه می‌بینید.

  • قدم‌به‌قدم تا موفقیت / گام‌به‌گام تا پیشرفت
  • کجا؟
    مدرسان شریف
    کی؟
    مدرسان شریف
  • همه جا (…) با شما

کاربرد پیامک انبوه در مهد کودک ها

ارسال روزانه تعداد زیادی پیامک‌ تبلیغاتی بدون توجه به نیاز مخاطب باعث شده افراد به این‌گونه پیام‌ها بی‌توجه و بی‌اعتماد شوند. به همین دلیل در قدم اول لازم است لیستی از افرادی را تهیه کنید که نیاز آن‌ها به مهدکودک مشخص است و محل زندگی آن‌ها همان حوالی است.

ارسال پیامک از روی نقشه

یک راه دیگر برای پیدا کردن افراد در نزدیکی مهد کودک کمک گرفتن از کدپستی افراد است. افرادی که ۴ رقم ابتدایی کدپستی آنان یکسان است در یک منطقه زندگی می‌کنند. پس یافتن افرادی که در حوالی مهدکودک زندگی می‌کنند می‌توانید عواملی مانند سن و جنسیت را نیز در نظر بگیرید و یک لیست خوب و مفید از مخاطبین هدف تهیه کنید.