کتابفروشی (…)
- کتابفروشی (…) کتابهای به روز کنکور را با ارزانترین قیمت در بازار ارائه میدهد.
ارسال پیامک برای ایجاد یک رابطه پایدار با مشتری مفید است. در هر کدام از پیامکها که برای اطلاعرسانی یک موضوع خاص است میتوانید آن را به ابزاری برای ترغیب مشتری برای خرید استفاده کنید. در جمله کاربردهای ارسال پیامک میتوان به روشهای زیر اشاره کرد:
اطلاعیههای خرید
استفاده از شعارهای کوتاه و گویا در تبلیغات کسبوکار خود تأثیر خوبی در جلب نظر مخاطب دارد. به همین منظور جملاتی الهامبخش در مورد کتاب در ادامه آوردهایم که به کمک آنها شعارهای مخصوص به کتابفروشی خود را بسازید.
- کتاب راستگوترین، بیموقعترین، مفیدترین و همیشگیترین رفیق برای هر انسان است. مارک تواین، نویسنده و طنزپرداز آمریکایی
- اتاق بدون کتاب، همچون بدن بدون روح است. سیسرون، سیاستمدار و فیلسوف رومی
- برای من، تعطیلات یعنی برداشتن یک کتاب، رفتن به یک کوه و خواندن آن. سونام کاپور، هنرپیشه هندی
- کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین میکند:
در این مقاله از مجله ایدهپردازان از اصول نوشتن پیام تبلیغ کتاب گفتیم و با ذکر چند مثال تلاش کردیم منابع الهامی فراهم کنیم تا با کمک خلاقیت خودتان متن پیامک را بنویسید. شما نیز از تجربیات و نظراتتان در این زمینه برای ما بنویسید.
فروش به صورت کلی و تکی
با احترام
تنها تا تاریخ (…)
تنوع در متن تبلیغ کتاب
کتابهایی که میخوانید و انسانیهایی که ملاقات میکنید.
- کتابها مانند زنبورهایی هستند که گرده گلها را از ذهنی به ذهن دیگر منتقل میکنند. جیمز راسل، شاعر آمریکایی
- ما میخوانیم تا ذهن را آموزش دهیم، ذهن را پر کنیم، به ذهن استراحت دهیم، ذهن را ترمیم کنیم حتی ذهن را رها کنیم. هولبروک جکسون، نویسنده معاصر
- انسان خردمند همواره تشنه دانش است، در حالی که بیخرد همیشه به دنبال غذای شکم میگردد. ضربالمثل
نکات مهم در نوشتن متن تبلیغ کتابفروشی
شماره تماس: (…)
ارسال پیامک تبریک
مناسبتهای مختلف مانند تولد، سالگرد، عید و روز کتاب را میتوانید به مشتری خود تبریک بگویید و به همین مناسبت فروش ویژه یا تخفیف در نظر بگیرید. در متن پیام از نام مخاطب استفاده کنید. با این کار مشتری احساس میکند برای او ارزش ویژهای قائل شدهاید.
یکی از خدمات سامانه پیامکی ارسال لینک یا فرم کوتاه نظرسنجی است که با کمک آن میتوانید در موارد مختلف نظر مشتری را جویا شوید. حتی برای ارسال پیامکهای اطلاعرسانی کتابفروشی نیز خوب است هر از چند گاهی نظرسنجی صورت بگیرد تا در صورت ایجاد مزاحمت از ارسال مجدد آن خودداری کنید.
نمونه متن تبلیغ کتاب
- فروش فوقالعاده کتاب
تلفن پذیرش سفارش: (…)
- فروش کتاب مستقیم و بدون واسطه
پرفروشترین کتابهای فصل را در لینک زیر ببینید.
میتوانید اطلاعیههای خرید و جزئیات فاکتور را با هر بار رید برای مشتری ارسال کنید و در انتها از خرید آنها تشکر کنید. همچنین میتوانید فایلهای مختلف عکس و متن را با کمک یک لیک در متن پیامک بگنجانید و اطلاعات مهم را از این طریق ارسال کنید. یک مثال را در ادامه مشاهده میکنید:
- مشتری گرامی، فاکتور سفارش آخر شما پیوست شده است. از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم.
بسیاری از افراد کتاب دوست همیشه به دنبال آخرین کتابهای یک نویسنده یا مترجم خاص هستند. اگر این افراد از مشتریان همیشگی شما هستند در صورت موجود شدن آن کتاب اطلاعرسانی کنید و ارسال پیامک یکی از روشهای سریع و مقرون به صرفه است.
تلفن مشاوره و سفارش: (…)
- همه کتابهای مورد علاقه شما در دسترس است.
برای مثال:
همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد، بهتر است هنگام ارسال یک پیامک سن، جنسیت، شغل یا زمینه مطالعاتی مورد علاقه مخاطب را در نظر بگیرید و متناسب با همان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. خبر خوب آنکه هنگام ارسال پیامک انبوه آنها را بر اساس ویژگیهای مختلف ارسال کنید. برای مثال خبر آمدن کتاب کنکور پرفروشی که به تازگی تجدید چاپ شده است را برای مشتریهای ۱۷ و ۱۸ ساله خود ارسال کنید.
جدول زمانی ارسال پیام
کتابفروشی (…) برای شما عیدی مبارک را آرزو میکند. سالی پر از برکت و خوشدلی آغاز کنید.
درخواست نظرسنجی
(لینک سایت کتابفروشی)
متن و جملات زیبا در مورد کتاب
جهت سفارش کتابهای کمیاب با شماره (…) تماس بگیرید.
- فروش انواع کتاب نو و دست دوم
همراه با ۱۰ درصد تخفیف برای خرید اولیها
با قیمت مناسب
به دلیل ارسال پیامهای تبلیغاتی فراوان بسیاری از افراد به دریافت اینگونه پیامها راغب نیستند. یکی از علتهای آن فرستادن پیام تبلیغاتی بیش از حد و بدون در نظر گرفتن نیاز مخاطب است. این امر موجب میشود مخاطب پیامها را نخواند و نسبت به آنها بیتوجه باشد. به همین دلیل در ارسال پیام تبلیغ کتاب زیادهروی نکنید. همچنین زمانهایی مانند صبح زود یا بعد از ساعت ۸ شب را برای این منظور در نظر نگیرید. بهتر است در بازه ساعت کاری باشد.
به اطلاع میرسانیم آخرین کتاب فریبا وفی امروز در فروشگاه موجود شده است. لطفاً به ما سر بزنید و با تخفیف ویژه آن را از ما دریافت کنید.
پیامهای تبلیغاتی اغلب به یک فرم نوشته میشود. استفاده از خلاقیت و جملات نو در نوشتن پیام توجه مخاطب را جلب میکند و باعث میشود تا به انتها پیام را بخواند. از جملات قوی، کوتاه و زیبا استفاده کنید. متن پیام را طولانی نکنید و در آن وجه تمایز کتابفروشی خود را بگنجانید.
- کلیگویی نکنید و از ادعاهای بزرگ بپرهیزید.
- خودتان را به جای مشتری بگذارید و در متن تبلیغ کتاب جملاتی بنویسید که مخاطب تمایل دارد بداند.
- در انتخاب کلمات ابتدایی متن تبلیغ دقت کنید.
- به حاشیه نروید و اصل مطلب را بیان کنید.
- بر روی مزیتها و وجه تمایزات کتابفروشی مانند ارسال رایگان، تخفیف ویژه، فروش کتابهای دستدوم یا کمیاب تمرکز کنید.
- از جملات صادقانه استفاده کتید.
- متن را بیش از حد محاورهای و صمیمانه ننویسید.
نتیجهگیری
از بهترین روشهای نوشتن تبلیغ برای کتاب و کتابفروشی، نوشتن متن پایمک با کمک خلاقیت خودتان است. استفاده نکردن از جملات کلیشهای و جملات آماده گیرایی متن را بیشتر میکند. با الهام از مثالها و شعارهایی که در این مقاله آمده است میتوانید متن پیامک تبلیغاتی را بنویسید. توصیه میشود نکاتی که در ادامه میآید را حین نوشتن متن، رعایت کنید.
مشخصات کامل را بیان کنید
انواع کتاب کمیاب و چاپ قدیم

کتاب روانشناسی، موفقیت، کمکدرسی، کنکور، علمی، زبان خارجه، زندگینامه و رمان
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/books-ads-sms/
باکیفیت چاپ عالی
با توجه به آمار، درصد زیادی از پیامکهای تبلیغاتی خوانده میشود و همچنان افراد زیادی پیامکهای تبلیغاتی دریافت میکنند. طبق مطالعات صورت گرفته توسط یک شبکه بازاریابی مشهور، ۹۰ درصد پیامکها ۳ دقیقه پس از آنکه به دست مخاطب میرسد خوانده میشود. از همین رو اگر متن پیامک جذاب، گیرا و با توجه به نیاز مخاطب نوشته شده باشد احتمال تبلیغ مخاطب به یک مشتری بالاتر میرود. در این زمینه تهیه لیستی از مشتریهای دائمی و افراد با مشخصاتی مانند سن، جنسیت، سطح تحصیلات و رشته مورد نظر کمککننده است. از راههای دیگر تبلیغات مانند پخش بروشور، روزنامه یا ایمیل بازدهی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی ندارند و هزینه آنها نیز بیشتر است. در اغلب این روشها نمیتوان تضمین کرد پیام حتماً به دست مخاطب مورد نظر شما میرسد.
راههای افزایش فروش کتاب با پیامک تبلیغاتی
تمامی مشخصات را مانند نام کتابفروشی و یک راه ارتباطی بهطور کامل بنویسید. راه ارتباطی میتواند آدرس اینستاگرام یا لینک سایت را بنویسید. در این صورت مخاطب با یک کلیک بر لینک در سریعترین زمان ممکن میتوانید به کتابفروشی مجازی شما وارد شوند.