کتابفروشی (…)
اطلاعرسانی ورود کتابهای جدید
به اطلاع میرسانیم آخرین کتاب فریبا وفی امروز در فروشگاه موجود شده است. لطفاً به ما سر بزنید و با تخفیف ویژه آن را از ما دریافت کنید.
کتابفروشی (…)
به اطلاع میرسانیم آخرین کتاب فریبا وفی امروز در فروشگاه موجود شده است. لطفاً به ما سر بزنید و با تخفیف ویژه آن را از ما دریافت کنید.
منبع: https://sms.ir/books-ads-sms/
کتابفروشی (…) هم اکنون در گوشی شماست.
با احترام
ارسال پیامک برای ایجاد یک رابطه پایدار با مشتری مفید است. در هر کدام از پیامکها که برای اطلاعرسانی یک موضوع خاص است میتوانید آن را به ابزاری برای ترغیب مشتری برای خرید استفاده کنید. در جمله کاربردهای ارسال پیامک میتوان به روشهای زیر اشاره کرد:
شماره تماس: (…)
همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد، بهتر است هنگام ارسال یک پیامک سن، جنسیت، شغل یا زمینه مطالعاتی مورد علاقه مخاطب را در نظر بگیرید و متناسب با همان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. خبر خوب آنکه هنگام ارسال پیامک انبوه آنها را بر اساس ویژگیهای مختلف ارسال کنید. برای مثال خبر آمدن کتاب کنکور پرفروشی که به تازگی تجدید چاپ شده است را برای مشتریهای ۱۷ و ۱۸ ساله خود ارسال کنید.
جهت سفارش کتابهای کمیاب با شماره (…) تماس بگیرید.
کتابفروشی (…)
بسیاری از افراد کتاب دوست همیشه به دنبال آخرین کتابهای یک نویسنده یا مترجم خاص هستند. اگر این افراد از مشتریان همیشگی شما هستند در صورت موجود شدن آن کتاب اطلاعرسانی کنید و ارسال پیامک یکی از روشهای سریع و مقرون به صرفه است.
تنها تا تاریخ (…)
پیامهای تبلیغاتی اغلب به یک فرم نوشته میشود. استفاده از خلاقیت و جملات نو در نوشتن پیام توجه مخاطب را جلب میکند و باعث میشود تا به انتها پیام را بخواند. از جملات قوی، کوتاه و زیبا استفاده کنید. متن پیام را طولانی نکنید و در آن وجه تمایز کتابفروشی خود را بگنجانید.
فروشگاههای کتاب از ارسال پیامک انبوه میتوانند برای اطلاعرسانی تخفیفها، تجدید چاپها، ترغیب به کتابخوانی و این دست اخبار استفاده کنند. در این مقاله از مجله ایده پردازان متن تبلیغ کتاب و شعارهایی برای ترغیب به کتابخوانی را آوردهایم.
فروش به صورت کلی و تکی
در این مقاله از مجله ایدهپردازان از اصول نوشتن پیام تبلیغ کتاب گفتیم و با ذکر چند مثال تلاش کردیم منابع الهامی فراهم کنیم تا با کمک خلاقیت خودتان متن پیامک را بنویسید. شما نیز از تجربیات و نظراتتان در این زمینه برای ما بنویسید.
با قیمت مناسب
به دلیل ارسال پیامهای تبلیغاتی فراوان بسیاری از افراد به دریافت اینگونه پیامها راغب نیستند. یکی از علتهای آن فرستادن پیام تبلیغاتی بیش از حد و بدون در نظر گرفتن نیاز مخاطب است. این امر موجب میشود مخاطب پیامها را نخواند و نسبت به آنها بیتوجه باشد. به همین دلیل در ارسال پیام تبلیغ کتاب زیادهروی نکنید. همچنین زمانهایی مانند صبح زود یا بعد از ساعت ۸ شب را برای این منظور در نظر نگیرید. بهتر است در بازه ساعت کاری باشد.
پرفروشترین کتابهای فصل را در لینک زیر ببینید.
تلفن مشاوره و سفارش: (…)
امتیاز به این مطلب