ارسال اس ام اس (پیامک) در عصر معاصر

پیامک با درآمد جهانی ۱۱۴/۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۰ به یک صنعت اقتصادی وسیع تبدیل شده است. متوسط قیمت جهانی برای یک اس ام اس ۰/۱۱ دلار می باشد و این در حالی است که شبکه های گوشی های همراه تعرفه های برون شبکه ای خود را حداقل ۰/۰۴ دلار تعریف می کنند.

در سال ۲۰۱۰ ، ۶/۱ تریلیون اس ام اس ارسال شده است و این به معنای ارسال ۱۹۳۰۰۰ اس ام اس در ثانیه می باشد.

پیام چهارم:

امروز سفر پیامک را به زمان معاصر خواهیم رساند. در روزهای آتی اطلاعات به روزی را کسب خواهید کرد…
پیامک در عصر معاصربا این که در عصر معاصر هنوز پیامک به عنوان یک تجارت در حال پیشرفت است، این پیامک های سنتی به خصوص در کشورهای غربی (کشورهایی که محبوبیت سرویس های مدرن در آن ها در حال رشد روزافزون می باشد) در حال رقابتی بسیار سنگین با سرویس های ارتباطاتی جایگزین در گوشی های هوشمند که از دیتا کانکشن ها برای تبادل اطلاعات استفاده می کنند، می باشد.

—– در روز های آتی پیامک را وارد ایران خواهیم کرد، به نظر شما پس از ورود پیامک به تاریخ علم جهان چند سال طول کشید تا امکان ارسال پیامک وارد تاریخ ایران شود؟؟؟؟

اس ام اس (SMS) از پایه به عنوان بخشی از GSM طراحی شده بود اما هم اکنون در پهنه ی وسیعی از شبکه ها از جمله شبکه ۳G قابل دسترس است. به هر صورت، همه ی سیستم های ارسال پیام متنی از پیامک (SMS) استفاده نمی کنند و بعضی جایگزین های قابل توجه مانند SkyMail در جی-فون ها و ShortMail در NTT Docomo که هر دو در ژاپن می باشند و … نیز برای ارسال پیامک رایج است.

پیامک (SMS) در عصر معاصر

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/__trashed-9/امتیاز به این مطلب

ارسال پیامک خارج از شبکه GSM

پیامک (SMS) در عصر معاصر

پیامک در عصر معاصر

پیامک در عصر معاصر