انواع موتوردمپر بهترین برندها و قیمت + گارانتی دماتجهیز

انواع موتوردمپر بهترین برندها و قیمت + گارانتی دماتجهیز

این نوع موتور دمپر ها همانند موتور دمپر های دو وضعیتی فنر برگشت‌ دار، کار حفاظت را انجام می ‌دهند اما تفاوت آن‌ ها با موتور دمپر های دو وضعیتی فنر برگشت‌دار در شرایط اضطراری است. از آنجایی ‌که موتور دمپر های سه وضعیتی دارای دو وضعیت چپ ‌گرد و راست ‌گرد و فاز و نول می ‌باشند، می ‌توانند در جهت عکس بچرخند و بسته شوند. موتور دمپر ۱۰ نیوتن هانیول ، یکی از ابزار های کاربردی جهت تنظیم جریان هوای دستگاه های تهویه مطبوع میباشد.

موتور دمپر بلیمو | شیر موتوری بلیمو

در این حالت ایزوله کردن کامل فضای قبل و بعد از دمپر اهمیت جدی موتور دمپر ندارد. از این نوع محرک‌ها بیشتر بر روی هواسازها جهت بستن مسیر هوا در زمان‌های خاموش شدن دستگاه، کنترل میزان هوای تازه و هوای برگشت، کاهش میزان مصرف انرژی، کنترل دما و فشار محیط و … استفاده می‌گردد. موتور دمپر زیمنس مدل GBB131.1E ، در انواع سه وضعیتی و یا 0 تا 10 ولت ، دارای سیم کشی اولیه به طول 90 سانتی متر می باشد. موتور دمپر زیمنس مدل GEB163.1E ، در انواع سه وضعیتی و یا 0 تا 10 ولت ، دارای سیم کشی اولیه به طول 90 سانتی متر می باشد. موتور دمپر زیمنس ۲ نیوتن 230 GSD341.1Aسری موتور دمپرهای 2 نیوتن زیمنس منحصرا برای دریچه ها و دمپرهای سایز کوچک تولی.. سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات و قیمت های انواع موتور دمپر مشعل از برند معتبر هانیول را جهت بررسی و انتخاب مشاهده نمائید.

  • یا در موتور دمپرهای حساس به دود، سنسوری وجود دارد که نسبت به دود و حریق حساس بوده و در دمای بالای 70 درجه سانتیگراد، دستور بسته شدن مسیر جریان را صادر می کند.
  • در این حالت ایزوله کردن کامل فضای قبل و بعد از دمپر اهمیت جدی ندارد.
  • از آنجایی‌ که بخش عمده‌ ای از صنعت نفت و پتروشیمی کشور ما در جنوب ایران واقع بوده که دارای شرایط ویژة جوی است، و هوای خروجی از دودکش ‌ها یا کانال ‌های تخلیه هوا سرعت زیاد و حجم بالایی دارند، استفاده از دمپر ها خیلی زیاد دیده می ‌شود.
  • بازه گشتاوری محرک های دمپر معمولا بین ۲ تا ۴۰ نیوتن بر مترمربع بوده که این محدوده برای دریچه هایی از ابعاد ۰٫۵ تا ۶ مترمربع تعیین می شود.
  • خرید و انتخاب درست موتور دمپر کار راحتی نبوده و برای انجام این کار نیاز است از یک فرد متخصص و کاربلد کمک بگیرید.
این نوع موتورهای دمپر، همانطور که از نامش پیداست دارای سنسور حساسی می باشند که در دمای بالاتر از 70 درجه سانتیگراد، دستور بسته شدن مسیر جریان را صادر می کند. این نوع موتور دمپر در دو نوع ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت در بازار یافت می شود و بطور معمول درجه حفاظت موتور دمپرها، ۵۴ می باشد. همانطور که میدانید، پیش نیاز اصلی در انجام هر کار، داشتن اطلاعات مناسب از آن موضوع است. دمپر در واقع یک نوع شیر است که وظیفه ی باز و بستن و یا تنظیم و کنترل جریان هوا را بر عهده دارد.

دمپرها به یک پنل کنترل اصلی، که ترموستات هر منطقه نیز به آن وصل شده است سیم کشی می شوند. پس از آن صفحه کنترل اصلی می تواند با کنترل باز و بسته شدن هر دمپر، دمای تنظیم شده هر منطقه را حفظ کند. موتور دمپر را می توان یکی از مدل های موتور نامید که در واقع وظیفه اصلی آن باز و بستن یک دریچه به صورت (ON/OF) بازو بست کامل و یا بصورت تدریجی (یعنی درصدی از مقدار بازو بست کامل) تحت فرمان های الکتریکی مختلف نظیر 0~10 V یا 4~20mA می باشد.

موتور دمپر بدون برگشت فنر

شرکت زیمنس دارای بیش از صد ها مدل موتور دمپر (محرک الکتریکی دمپر) بوده که برای نیاز های مختلف و مصارف مختلفی تولید و عرضه می گردند. از مصارف موتور دمپر ها می توان به صنایع ساختمانی، تجاری، اداری مسکونی، دارویی، هواساز ها، دیزل ژنراتور، دمپر های ضد حریق، دمپر های دود، دیواره های آتش و…. جهت کنترل جریان هوا (ورود و خروج) با مکانیزم ها و سیگنال های فرمان مختلف اشاره نمود. موتور دمپر فنر برگشت به وسیله جریان برق باز میشوند و در صورت قطع برق به وسیله نیروی فنر بسته میشوند.

تماس مستقیم