پرده پانچی Archives پرده استور

این جنس پرده ابهت خوبی دارد و اگر به صورت پانچ دوخته شود دکوراسیون پذیرایی شما را شکیل‌تر نشان می‌دهد. پارچه و حلقه‌های متصل به میل پرده اعضای اصلی پرده‌های پانچ به شمار می‌آیند. وجود تنوع بسیار بالا در طرح و جنس پارچه برای این نوع پرده آن را به یکی از پرده‌های محبوب مدرن تبدیل کرده است.

همان طور که از نام پرده آماده پانچی بر می‌آید، این دسته پرده‌ها به صورت پیش ساخته و در ابعاد استاندارد وجود داشته و به محض سفارش، تحویل مشتریان محترم خواهد شد. پرده پانچی به پرده‌هایی گفته می‌شود که پارچه‌ی آنها از قسمت بالای پارچه دارای سوراخ‌هایی است که می‌توان میله پرده را از آن‌ها عبور داد. روش رد کردن میله از محل‌های پانچ شده‌ی این نوع پرده شبیه دوخت ساده‌ی دستی با نخ و سوزن است. به عبارت دیگر، میله از روی پارچه از یک پانج رد شده و از زیر پارچه وارد پانچ بعدی می‌شود و الی آخر. تنوع طرح و رنگ این دسته از پرده ها بی نظیر بوده و همین امر نیز باعث شده تا انعطاف پذیری خوبی با انواع دکوراسیون فضاهای مختلف موجود در خانه را داشته باشد.

استایل بینظیر منزل

حتی برای فضاهای نسبتاً کوچک و یا محیط های خیلی بزرگ می تواند یک دکوراسیون مدرن را کامل کند. هر پرده به واسطه طرحی که دارد دسته بندی می شود و این موضوع روی کیفیت آن تاثیر می گذارد. خرید پرده پانچی چاپی به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. برای خرید اینترنتی کافی است محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهیدو با استفاده از یکی از درگاه‌های بانکی پرداخت نمایید. امکان خرید مدل های مختلف پرده و دیگر محصولات چاپ دی به صورت حضوری و غیرحضوری وجود دارد. به شما این اطمینان را می‌دهیم که اینجا می‌توانید با قیمت ارزان و کیفیت عالی خرید کنید.

پرده پانچ طرح سنتی برای افرادی که عاشق دکوراسیون های سنتی و اصیل ایرانی هستند، طراحی و روانه بازار فروش پرده پرده شد. رنگ آبی فیروزه ای یکی از رایج ترین رنگ هایی است که در مدل پرده پانچ سنتی به کار گرفته شده است. پیشنهاد میکنیم که از این مدل فقط برای فضاهایی که با دکوراسیون سنتی تزیین شده اند استفاده نمایید تا با کل فضا در تناسب باشد. پرده های ساده چطور می توانند دکوراسیون منزل را تغییر دهند؟ تصور شما کاملا صحیح است. درست است که پرده های ساده تغییر چندانی در طراحی داخلی پذیرایی و اتاق خواب ایجاد نمیکنند اما پرده های طرح دار و چاپی می توانند دکوراسیون شما را زیر و رو کنند زیرا می توانند توجه تمام افراد خانه را به خود جلب کنند. شاید با شنیدن این که پرده ها تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه افراد دارند، متعجب شوید.

  • همچنین پرده پانچی که در رنگ های متنوع تولید میشود نیز در برخی رنگ های خاص محبوبیت بیشتری دارند و به عنوان مثال از پرفروش ترین مدل پرده پانچ، پرده پانچ سرمه ای یا پرده ساده آبی می باشد.
  • پرده پانچ در عین ساده بودن بسیار شیک و زیباست و از مدل‌های جدید پرده 2020 و 2021 به پانج حساب می‌آید که تنوع طرح بالایی دارد که در.
  • خرید پرده پانچی چاپی به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.
  • اصالت عکس هر یک از این محصولات، کمک می‌کند که شما مشتریان عزیز بتوانید ارزیابی دقیق‌تری از مدل، جنس و رنگ پرده‌های پشت دری مورد نظر خود داشته و بدانید دقیقاً چه محصولی را خریداری می‌کنید.
مثلا اگر خانه های کوچکی دارید بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده کنید تا با استفاده از تضاد رنگی دهی طرف خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا حتی با در نظر داشتن طرح کاغذ دیواری. همچنین اگر از پرده پانچی برای اتاق کودک استفاده می کنید بهتر است از رنگ های شاد و طرح های مناسب استفاده نمایید . پرده پانچ یکی از جذاب ترین و مدرن ترین مدل های از جمله پرده پانچ مازراتی است که می تواند به خوبی تغییر چشمگیری را در دکوراسیون و نمای داخلی منزل شما ایجاد کند. خرید پرده پانچی می تواند شما را در راستای رسیدن به یک محیط شیک و دوستانه یاری کند. دیباشهر با مدل های متنوع و مختلف در مسیر خرید این پرده در کنار شماست تا یک خرید فراموش نشدنی و دلنشین را تجربه کنید.

پرده پانچ پذیرایی با پارچه کنفی کد E1131

آپارتمان های نقلی توانایی این را دارند شیک و دلباز باشند البته با چیدمانی شیک و درست که پانچ ها چون سبک ساده و بدون تجملات هستند و در تنوع رنگی بالایی یافت میشوند در حالت هایی است که میتواند به بزرگ دیده شدن متراژ هم کمک کند. تقارن در دو طرف را جدی بگیرید وای به حال زمانی که از یک پرده حریر و ساده در وسط کار استفاده کرده اید و دو طرف چپ و راست را با پانچی را تزیین کنید باید دقت لازم انجام شود که این دو طرف دقیقا از هر لحاظی شبیه به یکدیگر باشند. به این صورت می‌توانید تعداد پنل پرده پانچی مورد نیاز برای پنجره را مشخص فرمایید. برای کوتاه کردن پرده پانچی کافیه فقط یک چسب زانفیکس از خرازی تهیه کنید . چوب پرده تاثیر بسیار زیادی در نصب این نوع دارد و انتخاب رنگ آن می تواند زیبایی آن را چند برابر کند . از این نظر می‌توان با توجه به محیط و نقشی که به دلخواه روی آن چاپ می شود در انواع دکوراسیون های مدرن ، سنتی و همچنین اداری و مسکونی استفاده کرد .

پرده پانچی Archives پرده استور

برای خرید انواع پرده آماده و سفارشی از مجموعه پرده ادریس می‌توانید به روش ها زیر اقدام به خرید نمایید. شاید این سوال را از خود بپرسید که چه تفاوتی میان دوخت قدیمی و دوخت جدید وجود دارد؟ در دوخت قدیمی به دلیل سوراخ بودن نوار پرده ها نمیشد فاصله و تعداد چین ها را به صورت دلخواه تعیین کرد. در دوخت قدیمی از هر حلقه ای نمیشد جهت پانچ استفاده کرد ولی در دوخت جدید متناسب با سلیقه مشتری میتوان از متریال و رنگ دلخواه استفاده کرد.

نکات مهم و بسیار زیادی در خصوص پرده های پانچ وجود دارد که قبل از خرید باید حتما از آن ها آگاهی کافی داشته باشید. این مدل پرده ها، به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند جزو دسته پرده های محبوب در دکوراسیون ها انتخاب شده اند‌. به عنوان مثال پرده پانچ فانتزی، با وجود طرح ها و مدل هی فانتزی که دارد، اما می توان از آن ها در هر سبک و دکوراسیونی استفاده نمود. همچنین معمولا محدودیتی در انتخاب رنگ و حتی مدل پرده های پانچی مدرن وجود ندارد و شما با هر سلیقه ای می توانید آن ها را انتخاب کنید. پرده آماده پانچی از نظر جنس پارچه، رنگ و طرح آن بسیار متنوع است.

مثلا شما میتونید از دو پرده نسکافه ای و سبز با دو حریر به شکل منشوری و مبل نسکافه… لطفا آدرس خود را اعلام بفرمائید تا برای انتخاب پرده به شما مراجعه کنیم. از پارچه های مخمل مجلل تر با کتیه های منبت کاری شده که جلوه ای موقر تر و آنتیک تر و پر زرق و برق تر داشته باشد. عرض هر قواره 150cm و ارتفاع استاندارد آن 300cm است و این ارتفاع به سلیقه شما قابل تغییر خواهد بود. بصورت حلقه ای میباشد که دیگر نیازی به گیره پرده های قدیمی برای نصب آن نیست. بعد از اینکه با این نوع پرده و مزایای اصلی آن آشنا شدیم، بهتر است به سراغ شاخصه های اصلی این نوع از پرده ها رفته و آن ها را بهتر بشناسیم.

در واقع موضوع مهمی که در رابطه با آن ها وجود دارد و همه باید به این موضوع توجه داشته باشند، تناژ رنگی این پرده ها است. پرده های کلاسیک به دلیل سبک متفاوت خود رنگ های تیره تری نسبت به پرده های مدرن و گلدار و… دارند. البته این موضوع به این دلیل است که رنگ های تیره تر، حس باشکوه و مجلل را به افراد منتقل می کنند. قطعا همه ما پرده های کلاسیک و سلنتطی بسیار زیادی مشاهده کرده ایم. این پرده ها یا خیلی سنگین هستند یا نحوه نصب آن ها، سخت و دشوار است. موضوعی که امروزه باعث شده تا افراد پرده پانچ کلاسیک را برگزینند، در مرحله اول تنوع بالا و در مرحله دوم نصب راحت او است.