اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

مجموعه مرکز بازی های فکری، یکی از بهترین اتاق فرار در تهران محسوب می‌شود. این مجموعه با ارائه جذاب‌ترین بازی‌های چالشی، رتبه فوق‌العاده‌ای در این زمینه کسب کرده است. معمولا نوع هیجان بازی‌هایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، بسیار مطلوب بوده است و سناریو‌ها استانداردی بین المللی و جذابی برای بازی‌های اتاق فرار در تهران ایجاد کرده‌اند. این اتاق فرار نیز، در لیستمعرفی بهترین اتاق فرارهای شمال تهرانقرار می‌گیرد. اگر در شرق تهران به دنبال یک اتاق فرار خاص هستید، مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر یک گزینه اتاق فرار ترسناک تهران بسیار ایده‌آل است.

  • در این بازی شما باید به دنیل کمک کنید تا وارد این جنگل دورافتاده شود.
  • با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتا بالایی هم برخوردار است، پس حین بازی باید کاملا حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید.
  • در این مطلب از بلاگ لست سکند قصد داریم تا بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم.
  • یک ساعت بعد قرار است ون‌های پلیس زندانی‌ها را به زندان مرکزی منتقل کنند و مجازات اعدام را اجرا کنند.
  • امکانات این مجموعه برای افراد بالای ۱۶ سال استفاده می‌شود.

در ادامه به معرفی بهترین اتاق فرار تهران در این ژانر می پردازیم. در این بازی 2 هدف دارید، ابتدا باید به نام رئیس انجمن فراموشخانه کشور دسترسی پیدا کنید که هدف اصلی شما است. سپس باید اسناد و مدارک اعضای این گروه را برای محکوم کردن این سازمان به دست آورید. لذا 75 دقیقه فرصت دارید تا با یک برنامه ریزی فوق العاده شما از این مرحله گذر کنید. دقت داشته باشید در صورتی که یک نفر از شما اشتباهی مرتکب شود می تواند به قیمت جان کل تیم منجر شود. هزینه ورودی این بازی دشوار، 100 هزار تومان بوده و بازی ها را می توانید از 4 تا 10 نفره انجام دهید.

اتاق فرار فریداکالو؛ فانتزی، معمایی، دلهره آور و جذاب

مدت زمان این بازی 75 دقیقه و هزینه ورودی آن، 120 هزار تومان است. توجه داشته باشید اگر قصد دارید این بازی را به صورت گروهی انجام دهید، می توانید آن را با به صورت 4 تا 8 نفره برگزار کنید. ژانرهای معمایی اتاق فرار تهران؛ هوش خود را به چالش دعوت کنید.

اتاق فرار مجموعه کوروش

اما، در یک اتاق فرار، برای فرار از اتاق روی حل معماها تمرکز می کنید به طوری که در واقع دیگر به قفل شدن فکر نمی کنید. بازیهای ترسناک اتاق فرار می تواند در لحظات ابتدایی ترسناک باشند اما با گذر زمان هیجان انگیز شده و شما رو به قهرمان داستان تبدیل می کند. هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید. افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در ماجراهای این اتاق فرار شرکت کنند. افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند.

اتاق فرار ساواش

پس در این اتاق فرار مانند سایر اتاق‌های فرار انتظار دکور خاص یا سناریویی از پیش تعیین شده را نداشته باشید و خود را به اتاق فرار قرنطینه بسپارید. بازی اتاق فرار ترسناک که در حال حاضر در حال برگزاری است بازی بی گناه است. اما زن تصور میکند که همسرش فرزندشان را کشته پس در صدد انتقام برمی آید و … برای خواندن ادامه داستان میتوانید روی بازی بیگناه کلیک کنید. گرچه واقعاً ترساندن کسی به زمان و پشتکار نیاز دارد ، اما چند راه موثر سریع نیز وجود دارد. این شامل ترس های ناگهانی پرش ، چراغ های چشمک زن ، جلوه های صوتی مهیج و وسایل ترسناک است.