ناگفته مایندر اسکیپ روم | allescape

باید اضافه کنیم در بین اتاق‌هایی که نام بردیم، دوتا از آن‌ها ترسناک نیستند، اما سناریوی جذاب و جالبی دارند. تلاش اسکیپ‌روم دات آی آر بر این بوده تا بتواند سلیقه‌های مختلف در تمامی ژانرها را به نحو استاندارد، راضی نگه دارد. در نهایت اگر به دنبال ژانر ترس هستید، بازی‌های شب‌سیزدهم، احضار ۱، طاعون، آرماگدون و بازی جدید احضار ۲ را می‌توانید به صورت آنلاین رزرو کنید و با هم‌تیمی‌های خود آدرنالین و هیجان را به طرق مختلف تجربه کنید و لذت ببرید. فضاسازی بازی طاعون در نوع خود منحصر به فرد است و اتفاقات و معماهای بازی شما را سورپرایز خواهد کرد.

  • اگه جز اون دسته از آدم‌هایی هستید که دوست دارید به یک سری از ترس‌ها (ترس از تاریکی، موجودات ناآشنا، زامبی یا …) غلبه کنید، به یه بار امتحان اتاق فرار ترسناک اصفهان می‌ارزه.
  • اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است.
  • بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی کرده است.
  • جزییات ساختارِ دکور در یک اتاق فرار رازآلود، می¬تواند نقش به‌سزایی در غرق کردن بازیکن درون بازی داشته باشد.
  • دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی همخوانی رده سنی اتاق فرار دارد.
مجموعه اتاق فرار انیگما در برج میلاد، ۶ بازی معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز در تهران و یک بازی ترسناک و معمایی در کرج دارد. این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. اتاق فرار ترسناک یکی از ژانرهای محبوب اتاق فرار است که در آن شرکت کنندگان در یک اتاق محدود قرار می‌گیرند و باید با حل پازل‌ها، حدس زدن، جستجو، حل چالش‌ها و با کمک یکدیگر، از اتاق خارج شوند. با این حال، اسکیپ روم ترسناک بازی‌ است که برای افزایش تجربه واقع‌گرایی و ترس در شرکت‌کنندگان طراحی شده است. مجموعه اسکیپ روم توصیه کرده آن‌هایی که حداقل تجربه 5 بازی در اتاق فرارهای مختلف را داشته‌اند، برای انجام این بازی اقدام کنند و دلیل آن هم روند پیچیده بازی و گیم‌پلی سختش است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این بازی فقط برای افراد بالای 18 سال است و به هیچ عنوان افراد کمتر از این سن، حتی با داشتن رضایت‌نامه والدینشان امکان بازی کردن در آن را ندارند.

اتاق فرار ایستگاه اخر

بسیاری از کسانی که بازی‌های مختلف اتاق فرارها را تجربه می‌کنند، به‌دنبال یک سیر داستانی و روایی هستند. خیلی از بازیکن‌ها علاوه بر اشتیاق برای باز کردن قفل‌ها و حل کردن معماها، خود را در مسیر بازی و روایت آن هم قرار می‌دهند و به اتاق‌های فرار، صرفاً به‌عنوان یک بازی و سرگرمی نگاه نمی‌کنند. با این تفکر، بازیکن‌ها می‌توانند بازیگران یک قصه شوند و تجربه جالب‌تری را بسازند.

۲. اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه

سناریوی اتاق فرار جنون زندان هم همان طور که از اسمش پیداست حال‌وهوای زندان دارد و باید از دست یک قاتل که در واقع زندانبان شماست فرار کنید. شما باید شش دانگ حواستان را جمع کنید و خوب بگردید تا بتوانید این سرنخ‌ها و ارتباطشان را با هم بفهمید و در نهایت در زمان خواسته شده، معما را حل کنید. اگر تا الان تجربه اتاق فرار را داشته‌اید، قطعا در جریانید که به خاطر سناریوهای مرموز آن، تا اسمش می‌آید، ترشح آدرنالین بدن زیاد می‌­شود.

ذکر این نکته ضروری است که ژانر کاراگاهی یا ژانر جنایی متفاوت است و شاید بتوان گفت ژانر جنایی به نوعی زیرمجموعه ژانر کاراگاهی در نظر گرفته می شود. در ژانر جنایی شما همیشه با معمای قتل، مظنونین به قتل، آلت قتاله، انگیزه قاتل و مواردی از این دست سر و کار دارید در حالی که در ژانر کاراگاهی شما ممکن است با سوژه های متنوع‌تری درگیر باشید. با انتخاب دقیق تاریخ، زمان، تعداد اعضای تیم و درج نام و تلفن سرگروه اتاق مورد نظرتون رو رزرو کنید. فضایی وهم‌آلود و دلهره‌آور، تجربه متفاوتی از اتاق فرار در برابر شما قرار خواهد گرفت.

اتاق فرارهای ژانر ترسناک

ناگفته مایندر اسکیپ روم | allescape