6 نمونه از بهترین انواع تبلیغات برای جذب مشتری

در این مطلب با ۶ نمونه از انواع تبلیغات آنلاین و آفلاین آشنا شدیم. میان انواع روش‌های تبلیغاتی، باتوجه‌به نوع کسب‌وکارتان، تبلیغات پیامکی، جزو ارزان‌ترین و موثرترین راه‌های تبلیغات کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین به شمار می‌رود. برخلاف تبلیغات ایمیلی، که ممکن است در پوشه اسپم ایمیل کاربران فراموش شود، تبلیغات پیامکی نرخ تبدیل بالاتری دارد. برای شروع این نوع تبلیغات به پنل پیامکی نیاز دارید.

فارغ از اینکه کسب‌وکارتان در حوزه آنلاین یا آفلاین فعالیت می‌کند، ارسال اس‌ام‌اس از طریق پنل پیامکی همچنان یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای تبلیغات به شمار می‌رود. البته به‌خاطر داشته باشید که تبلیغات پیامکی شما زمانی موثر است که کاربر برای خواندن کامل پیامک و دعوت به اقدام مشتاق شود.

در تبلیغات ایمیلی، محصول یا مطالبتان را می‌توانید از طریق سرویس ایمیل مارکتینگ برای کاربران هدف ارسال کنید. لیست ایمیل‌ها را از طریق بانک ایمیلی که در اختیار دارید یا از لیست کاربرانی که عضو خبرنامه یا سایت شما هستند، انتخاب کنید. با وجود اینکه تبلیغات ایمیلی نرخ تبدیل کمتری نسبت‌به ارسال پیامک تبلیغاتی دارد، اما همچنان یکی از روش‌های کم‌هزینه برای تبلیغات به‌شمار می‌رود.

ارسال متن جذاب برای مشتریان با تبلیغات پیامکی

۲-تبلیغات بیلبوردی؛ در کسری از ثانیه به ذهن مخاطب بنشینید

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی راهی برای افزایش مخاطب

۶- تبلیغات در سایت؛ روش‌ جدید و موثر در تبلیغات اینترنتی

شاید تصور کنید با وجود شبکه‌های اجتماعی دیگر کسی نگاهی به پیامک‌های تبلیغاتی نمی‌اندازد. جالب است بدانید آخرین آمار راجع‌به نرخ تبدیل کمپین‌های پیامکی نزدیک 29 درصد بوده است. برخلاف ایمیل‌های تبلیغاتی که اغلب آن‌ها در پوشه اسپم دست‌نخورده باقی می‌ماند، ارسال یک پیامک تبلیغاتی جذاب، شانس شما را برای جذب مشتری بیشتر می‌کند. مطالعه‌ای نشان داد تقریبا 98 درصد از افرادی که اس‌ام‌اس تبلیغاتی دریافت کردند، آن را باز کرده و خواندند. درحالی‌که میزان باز شدن ایمیل توسط کاربران، تنها 20 درصد بوده است.

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بیش‌ازحد برای کاربران آزار‌دهنده است؛ در‌نتیجه باعث می‌شود تا کاربر راه دریافت اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی‌ را مسدود کند. احتمالا این موضوع را در ارسال مداوم پیامک‌های تبلیغاتی خطوطی مثل ایرانسل تجربه کرده باشید. عاملی که درنهایت موجب می‌شود کاربر اقدام به لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل کند. درحالی‌که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دردسرهای لغو دریافت پیامک از طرف کاربر یا الزام داشتن خط خدماتی برای ارسال لینک در پیامک را ندارد.

در بازدید از شبکه‌های اجتماعی احتمالا چشمتان به پست‌هایی خورده باشد که با‌عنوان sponsor یا promoted به نمایش درآمده است. پلتفرم‌هایی مثل فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، تلگرام، تیک‌تاک از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی هستند. باتوجه‌به نوع کسب‌وکارتان می‌توانید از آن‌ها برای معرفی و جذب مخاطب استفاده کنید. برای تبلیغات به این روش، می‌توانید از طریق افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) در شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکارتان را معرفی و یا در پیچ خودتان، محصول یا خدماتتان را تبلیغ کنید.

به‌محض خروج از درب خانه و حرکت در مسیر خیابان و بزرگراه، انواع بیلبوردهای تبلیغاتی را در سطح شهر می‌بینید. برخی از آن‌ها به‌قدری حرفه‌ای و جذاب است که با همان نگاه اول در ذهنتان ثبت می‌شود و به‌خاطر می‌ماند. احتمالا بیلبوردهایی را دیده باشید که با وجود صرف هزینه زیاد، تبلیغات گسترده و استفاده از سوپراستارها، برای نقش بستن در ذهن مخاطب چندان موفق عمل نکردند.

برای مثال با دیدن پیامکی که با جمله «این غذا گرمت می‌کنه عزیزم» آغاز شده است، احتمالا مشتاق شوید پیامک را باز کرده و آن را بخوانید. این پیامک، نمونه‌ای از پیامک تبلیغاتی یکی از پلتفرم‌های معروف تهیه غذا در ایران است.

یک تبلیغات بیلبوردی خوب، باید در کسری از ثانیه پیام را به‌ مخاطب منتقل کند؛ زیرا باتوجه‌به موقعیت قرارگیری بیلبوردها در خیابان، صرفا شانس دیدن تبلیغات حین عبور و مرور افراد است. باتوجه‌به هزینه و نرخ پرش این نوع تبلیغات، خرید سامانه پیامکی و استفاده از تبلیغات پیامکی برای کسب‌وکارهای نوپا به‌صرفه‌تر است.

۳-تبلیغات ایمیلی؛ یکی از روش‌های تبلیغاتی کم هزینه برای جذب مشتری

فراز اس ام اس با ارائه پنل پیامکی، امکان ارسال انواع پیامک تبلیغاتی یا خدماتی به‌صورت تک و انبوه فراهم کرده است. برای کسب مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های داخل سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فراز اس ام اس، مشتاقانه شما را در این زمینه راهنمایی کنند.


منبع: https://farazsms.com/all-kinds-of-advertisements/

تبلیغات آنلاین در سایت، یکی از روش‌های تبلیغاتی نوین است که کانال‌های مختلفی دارد. شرط اساسی در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین، داشتن تخصص و مهارت کافی در این زمینه است. در ورودتان به سایت‌های مختلف احتمالا تبلیغات مختلف در گوشه‌وکنار سایت دیده باشید. تبلیغات آنلاین در سایت انواع مختلفی دارد؛ از جمله تبلیغات همسان، ریتارگتینگ و تبلیغات پوش مارکتینگ. در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

تبلیغات همسان؛ کارآمدترین نوع تبلیغات آنلاین

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات آنلاین است که متناسب با قالب وب‌سایت میزبان به نمایش در‌می‌آید. این نوع تبلیغات، به‌عنوان کارآمدترین نوع تبلیغات، طوری طراحی می‌شود که شبیه به سایت میزبان باشد. تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات بوده که احساس مزاحمت برای کاربر ایجاد نمی‌کند؛ درنتیجه نرخ تبدیل بالاتری دارد.

ریتارگتینگ؛ کاربران را به سایت برگردانید

این نوع تبلیغات، در حین تماشای برنامه موردعلاقه‌تان یا بین دو برنامه به‌نمایش درمی‌آید. تبلیغات تلویزیونی باید به‌حدی خلاقانه باشد که مخاطب را برای تماشای آن ترغیب کند. درغیراین‌صورت، کاربر تلویزیون را در حالت میوت قرار داده یا کانال را تغییر می‌دهد. با‌وجود مخاطبان فراوانی که این نوع تبلیغات دارند، یکی از روش‌های تبلیغاتی پرهزینه نسبت به روش‌های دیگر مانند تبلیغات پیامکی محسوب می‌شود؛ ضمن‌اینکه شانس تبدیل کاربر به مشتری نیز در این روش‌ سخت‌تر است.

۵-استفاده از روش اینفلوئنسر مارکتینگ؛ یکی از روش‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی



آشنایی با بهترین انواع تبلیغات برای جذب مشتری

شاید تعجب کنید اگر بدانید قدرت تبلیغات از سبک زندگی تا لقمه‌ای که می‌خورید، روی همه جنبه‌های مهم زندگی‌تان تاثیر گذاشته است. هر روز با نمونه‌های مختلفی از تبلیغات سروکار داریم که از طرز لباس پوشیدن تا تماشای فیلم در اوقات فراغتمان را تبلیغ می‌کند. باتوجه‌به نوع کسب‌وکارتان، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که موجب افزایش فروش یا آگاهی کاربران از برند می‌شود. در این مطلب ۶ نمونه‌ از انواع تبلیغات را بررسی خواهیم کرد. پس از خواندن این مقاله، خواهید توانست تا بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی را با‌توجه‌به نوع کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

۱-تبلیغات پیامکی؛ موثرترین متن تبلیغاتی را برای جذب مشتری پیامک کنید

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، نمونه‌ای از تبلیغات است که روی موبایل یا صفحه کامپیوترتان به‌صورت نوتیفیکیشن ظاهر می‌شود. احتمالا تابه‌حال از سایت‌هایی بازدید کردید که پس از ورودتان به سایت، نوتیفیکیشنی برای دریافت مطالب یا محصولات جدید سایت، در گوشه یا بالای سایت ظاهر می‌شود. این تبلیغات، در دسته تبلیغات پوش نوتیفیکیشن قرار دارد.

در تبلیغات ریتارگتینگ، کاربرانی که یک‌بار از سایت یا محصول شما بازدید کرده باشد، مورد هدف قرار می‌گیرند. برای مثال اگر کاربری از یکی از محصولات سایت شما بازدید کرده است، تبلیغات آن محصول را در بازه‌های تعیین شده، در سایت‌های دیگر نیز مشاهده می‌کند. ریتارگتینگ، تبلیغاتی برای بازگرداندن کاربر به سایت به شمار می‌رود.

پوش نوتیفیکیشن؛ نمایش نوتیفیکیشن در سایت یا موبایل

تبلیغات آنلاین در سایت، یکی از روش‌های تبلیغاتی نوین

با ارزان‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغاتی، کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید

تبلیغات ایمیلی؛ روشی کم هزینه برای جذب مشتری

۴-تبلیغات تلویزیونی؛ روش پر‌هزینه برای تبلیغات بین برنامه‌های تلویزیون