چگونه پیامک های تبلیغاتی را قطع کنیم (همراه اول، ایرانسل و رایتل)

همهٔ این اتفاقات در کنار یکدیگر فروش شما سایت 738sms را افزایش میدهند. اثر ویروسی:پیام های ارسالی در صورت جذاب یا اثر گذار بودن از اثر ویروسی برخوردار خواهند شد به گونه ای که افراد آن را برای یکدیگر ارسال می کنند بدون آن که شرکت هزینه ای متحمل شود. ارسال راهنمای غیرفعالسازی و یا نحوه خروج از دریافت پیام های خدماتی بصورت ماهانه برای کلیه مشترکین و سرویس ها الزامی می باشد. شما باید بتوانید بازار هدف خود را شناسایی کنید و پیامک خود را بصورت هدفمند فقط به آنها ارسال نمایید. طبق قوانین جرایم رایانهای در جهت رعایت حریم خصوصی اشخاص، ارسال پیامک فقط باید با کسب رضایت مشترک انجام شود و در صورت دریافت پیامکهای تبلیغاتی، در جهت مسدود سازی شماره نیاز است به سر شماره 195 شماره فرد ارسال کنندهی پیامک ارسال شود. پشتیبانی از افزونه وردپرس و اکستنشنهای آن بسیار حرفهای انجام میشود و ممکن است. باید اعتراف کرد که رصد کردن بازخورد تبلیغات در رسانههای آفلاین دشوار است؛ اما شیوههای تبلیغات آنلاین ابزارهای بسیار خوبی را برای دریافت بازخورد عملکرد کمپین تبلیغاتی ارائه میدهند، به کمک ابزارهایی نظیر Google Adwords به راحتی میتوان نقاط ضعف یک کمپین تبلیغاتی را تشخیص داد. این خطوط همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی های خاص یا مهم استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد ، برای این یک خط پیامکی تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید تعهدنامه ای را امضا کنید و به دست کارشناسان شرکت برسانید و بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور معمولا کمتر از یک ماه , خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به مشتریکن که از قبل اعلام کردید پیامک ارسال نمایید .

در ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی هیچ محدودیتی در زمینه شماره های دریافتی وجود ندارد و میتوانید علاوه بر شماره های تلفن همراه، به تمامی تلفن های ثابت هم دسترسی داشته و فاصله ی خود از رقیبانتان را بیشتر و بیشتر کنید. از مزیتهای مهم ارسال پیامک صوتی ارسال پیامک برای تلفن همراه، تلفن ثابت، لیست سیاه و تاثیر لحن گوینده بر مخاطب مورد نظر است. برای فعالسازی خط خدماتی عمومی جهت ارسال به بلک لیست برای کاربران حقیقی و حقوقی ابتدا قوانین ارسال از خطوط خدماتی عمومی را مطالعه نمایید. یا تماس با واحد ارتباط با مشتریان اپراتورها میتوانید مسدود یا فعالسازی دریافت پیامکهای تبلیغاتی را از سرشمارههای پیامکی درخواست کنید. تذکر مهم: درخواست های حقیقی از سمت اپراتورها به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

ضمن اینکه هیچ تضمینی وجود ندارد که به عنوان مثال یک آگهی تلویزیونی بتواند مشتری را جذب کند تا به خرید محصول شما تن دهد. همچنین میتوانید یا یک پیام اطلاعات فروش و تخفیف به گروهی که جزء مشتریان وفادار شما هستند و از قبل با شما آشنایی دارد، بفرستید. بدون شک مدیران و سازمانها از صرف هزینه در برنامههای تبلیغاتی دنبال خروجیهای مطلوب هستند و از سوی دیگر منابعی که در اختیار بازاریابها و تیمهای تبلیغات یک کسب و کار قرار دارد، محدود است. اگر ارگان و یا سازمانی حقوقی هستید، باید یکسری فرم را در اختیار داشته و اطلاعات حقوقی همراه با مهر و امضاء و سایر موارد مربوطه را ثبت کرده و از طریق ماژول “خط خدماتی” که در سامانه پیامکی فراپیامک قرار دارد، اقدام کنید. 6. آدرس ایمیل حتما باید سازمانی باشد. در خرید خط تبلیغاتی فقط یک تعهدنامه نیاز است ولی در پنل خدماتی پروسه ی حقوقی دارد و از طرف مخابرات باید تایید گردد و نیاز به زمان مابین 5-6 ماهه دارد. اگر پیامک شما تبلیغاتی باشد و به مخاطبینی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کردهاند ارسال نشود، مشکل خاصی به وجود نمیآید اما اگر پیامک شما کد اعتبارسنجی برای تایید شماره موبایل و عضویت در اپ یا سایت باشد موضوع کاملا متفاوت میشود حتی یک ثانیه تاخیر در ارسال پیامک میتواند نرخ عضویت را برای شما به شدت کاهش دهد!

کوه میمونهای سبز در این تراکت اثر ساندر لگرند شاید اولین ایده طراحی که به ذهن بیشتر ما خطور میکند نباشد اما با تفکر بیشتر و خلاقانه تر این ایده جداب و عملی بوده است. اما تمام کسب و کارها این شرایط را ندارند. حقوقی بودن و ارائه تعهدنامه و سفته از شرایط دریافت خط خدماتی اختصاصی است. هزینه خدماتی کردن خطوط ۱.۵۰۰.۰۰۰ ریال میباشد. شرکت فراز اس ام اس خط خدماتی حتی بدون احتیاج به اینماد جهت ارسال پیغامک های اطلاع رسانی در اختیار استارتاپ ها و سایت ها قرار می دهد که بتوانند با استفاده از خط خدماتی شرکت فراز اس ام اس نسبت به ارسال پیغامک های اطلاع رسانی اقدام نمایند و فراز اس ام اس کمترین تعرفه ارسال پیغامک را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با خطوط خدماتی با همان قیمت خطوط اپراتوری پیغامک ارسال کنید و بابت خط خدماتی که در اختیار شما قرار داده می شود هزینه بیشتری دریافت نمی شود. و تعهدنامه ارسال شده در سربرگ به همراه مهر و امضا صاحبان امضا که در آن قید شده باشد فرم درخواست خدماتی به پیوست ارسال می گردد، پر نمایند. درخصوص خدماتی کردن مجدد خطوط خارج شده از خدماتی و خطوط دیگر لطفا تعهد نامه های جدید را در سربرگ پرینت و به صورت دستی پر و در تیکت بارگزاری و اصل تعهد نامه نیز بایستی حتما پست پیشتاز شود .

به همراه تعهدنامه می بایست لیست شماره مشتریان در فایل اکسل نیز ارسال گردد(حتما ۴۰۰ الی ۵۰۰ شماره همراه اول). هنوز شرکت حقوقی ثبت ننموده اند و به همین دلیل نمی توانند در سایت یا اپلیکیشن از ارسال کد فعال سازی یا ارسال پیغامک اطلاع رسانی سفارشات استفاده نمایند، زیرا بیشتر افراد دریافت پیغامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند و پیغامک به شماره های مسدود و بلک لیست ارسال نمی شود. کاربر گرامی سامانه پیام کوتاه آرشاتک، قابلیت ارسال به بلک لیست از طریق سیمکارت در پنل های مشخص شده فعال میباشد. در صورتی که شرکت یا سازمانی به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شمارههای آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.

در گرماژهای مختلف ، چاپ پوستر های تبلیغاتی بزرگ گلاسه در سایز 50 در 70 و 35 در 50 ، چاپ فولدر A4 و پوشه های تبلیغاتی با قالب خاص ، تراکت فوری تبلیغاتی گلاسه 48 ساعته ، چاپ پاکت نامه ملخی ، چاپ ست اداری و اوراق اداری ، چاپ فاکتوررسمی ، فاکتور فروش کاربن دار ، چاپ سربرگ و کارت ویزیت بصورت یک پکیج تخفیف دار، با قیمت چاپ افست مناسب ، سایر خدمات : سربرگ اداری , شرکتی ، یادداشت ، پاکت نامه ، A4 ، ملخی , اوراق اداری، ست اداری ، دفترچه یادداشت , لیبل پشت چسب دار ، انواع ساک دستی تبلیغاتی و شاپینگ بگ کاغذی ، جعبه ، چاپ طلاکوب، انواع کارت دعوت ، پستال و بیزنس کارت به صورت افست در منطقه ظهیرالاسلام بخشی دیگر از خدمات مجموعه بزرگ ما می باشد، سفارشات چاپ در این مجموعه دارای گارانتی رنگ چاپ می باشد. این مورد باعث می شود آنها پیامکهای بسیاری را در حوزهی تبلیغات دریافت نکنند و درواقع این شمارهها وارد لیست سیاه مخابرات میشوند. هم چنین علاوه بر تعهدنامه و لیست فایل اکسل شماره مشتریان ارائه سفته به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال الزامی می باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: «وزارت خزانه داری در ماه فوریه بیانیهای منتشر کرده و طی آن از اعمال تحریم علیه سه تبعه لبنانی در آفریقا به جرم ارتباط با “سازمان تروریستی حزب الله” خبر داد. خطوط خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمان هایی است که پیامک هایی با محتوای کلی، مشخص و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبان شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیامک ها را داده اند، ارسال می کنند. این پیامک می تواند معرف محصولات و خدمات، اطلاع رسانی از تخفیفات ویژه و … ۱۰۰۰ : مربوط به حقوقی :کپی روزنامه رسمی،فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه که در آن ذکر شده باشد “فرم به پیوست ارسال می گردد” (به همراه گواهی امضا); حقیقی: برای اشخاص حقیقی که دارای مجوز کسب و یا فعالیت و مهر فروشگاهی هستند قابل خدماتی شدن می باشد.

ارائه مجوز از بانک مرکزی الزامیست واز طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد. متقاضیان امور تبلیغاتی یا سایر امور نیازمند به ارسال پیامک انبوه باید از پنلهای دارای مجوز ارسال پیامک انبوه استفاده کنند. بهعنوانمثال، اگر شما اغلب محصولات آرایشی را در وبسایت دیجی کالا مرور میکنید، ممکن است تبلیغات سایر خردهفروشان لوازمآرایشی را در پلتفرمهای آنلاین مختلف ببینید. ولی بانکِ شمارههای تبلیغاتی مجموعه ی بیشتری را در برمیگیرد برای مثال ممکن است شامل همهی خانومها یا آقایان باشد یا میتواند برای همه ی افراد زیر بیست سالی که قرار است سال آینده کنکور دهند ارسال شود، درواقع مناسب با کسب و کاری که قرار است تبلیغ شود شمارههای خاصی از بانک شمارههای مخابرات که تعداد بیشتری را نیز دربرمیگیرد را میطلبد. اطلاعات مهمی که از طریق پیامک ارسال میشوند شامل فهرست زیر است. همکاران عزیز می خواهیم به شما اطلاع دهیم که جمعه ساعت 3 بعد از ظهر یک جلسه تیمی داریم. به همین دلیل اطلاع از نحوه لغو اینگونه پیامک ها، یک امر اساسی برای هر فرد تلقی می شود. درخواست های خدماتی تا تاریخ ۲۵ ام هر ماه برای اپراتور ارسال می شود وتا ۶۰ روزکاری زمانبر خواهد بود. بانک شماره مشترکین شامل: شماره موبایلهای مخاطبان خود (فقط شماره موبایل همراه اول) که با دریافت پیامک خدماتی موافق بوده و رضایت خود را اعلام کرده اند ، در فایل اکسل ذخیره و بارگذاری نمایید.

چنانچه بر خلاف تعهد نامه کاربری خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال پیامک تبلیغاتی نماید ( ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره مشمول پیگیرد قانونی خواهد بود. آدرس ايميل مندرج در پیمان نامه حتما بايد سازماني بوده و ايميل هاي yahoo ،gmail و… ۲- نمایندگان محترم ملزم به درج قوانین مندرج در این صفحه در وبسایت خود و مانیتور کردن پیامکهای ارسالی توسط کاربرانشان میباشند. وی با بیان اینکه تاکید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای پیشگیری از ارسال انبوه پیامکها مزاحم از ابتدای سال جاری اقداماتی را انجام داده است، افزود: شناسایی بیش از ۳۱ هزار خط شخصی و سرشماره متخلف از طریق سامانه کشف تقلب و گزارشهای مردمی به سامانه پیامکی ۱۹۵، الزام اپراتورها و فعالان ارسال پیامک انبوه به تشدید نظارت، اصلاح قراردادها و درج جرایم بازدارنده و نیز احراز هویت دقیق متقاضیان ارسال پیامک انبوه، شناسایی عوامل متخلف فروش سیمکارتهای شخصی برای ارسال پیامک انبوه و قطع دسترسی آنها و طرح دعوی در محاکم قضایی از جمله کارهایی است که در این راستا انجام شده است. بر این اساس، طبق آخرین آمار منتشره توسط رگولاتوری، تعداد خطوط شخصی قطعشده بهدلیل مزاحمت پیامکی به ۲۱۸ هزار و ۹۳ سیمکارت رسیده است.

با توجه به سابقه معامله شما با مخاطب، این اطلاع رسانی شانس شما برای برقراری ارتباط کاری مجدد را افزایش میدهد. با اینکه این روش تبلیغات در شکلگیری برند شما بسیار تاثیر گذار است، اغلب هزینه کمتری را نسبت به دیگر روشهای برندینگ بر دوش شما میگذارد. بانک شمارههایی که در حوزهی خطوط خدماتی قرار دارند معمولا بسیار محدود هستند مثل کارمندانی که در یک شرکت کار میکنند، و از طریق خطوط خدماتی قرار است فیش حقوقی خود را دریافت کنند یا مشتریان بانکها که میخواهند بعد از انجام هر تراکنش موجودی صندوق خود را ببینند یا برای دریافت رمز یکبار مصرف اقدام کنند.

ایمیل افراد باید حتما سازمانی باشد. توضیح قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” در فرم تعهدنامه، باید کامل و واضح بوده و از به کاربردن عناوین کلی مانند اطلاع رسانی و … ۱- این فرم برای خطوط اختصاصی ۳۰۰۰ می باشد. این هزینه بابت نامه نگاری و پیگیری بین شما کاربر گرامی و اپراتور و همچنین هزینه تغییر حالت از تبلیغاتی به خدماتی میباشد. ۱- تکمیل تعهد نامه حقیقی و حقوقی الزامی می باشد (برای ارگان های دولتی، مدارس ، سازمان ها نیاز نیست). این نخستین بار نیست که وزارت خزانه داری علیه افراد و سازمانهای خارجی بر اساس اطلاعات نادرست و گمراه کنندهای که انعکاس خط تبلیغاتی اسرائیل است، اینگونه عمل میکند.

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، تاکنون بیش از 357 هزار خط شخصی به علت ایجاد مزاحمت و ارسال پیامک تبلیغاتی قطع شده است. میخواهید آگاهی از برند ایجاد کنید؟ امروزه با وجود امکان پنل های پیامکی گوناگون، می توانید به حجم انبوهی از مخاطبان خود که به شماره تماس آن ها دسترسی دارید، با قیمتی مناسب و سرعتی بالا پیامک ارسال کنید. خطوط خدماتی شامل خطوطی هستند که از این خطوط می توانید به مشترکین خود که با ایشان همکاری می نمایید پیامک ارسال نموده و در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستی و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید. این شرکتها اکثرا نرم افزارهای فوق العاده ساده و با امکانات پایین برای ارسال پیامک دارند. مدیرپیامک پنل اس ام اس تحت وب می باشد که برای استفاده از آن نیازی به نصب هیچ نرم افزار یا اپلیکیشنی نیست و در تمامی پلتفرم ها و سیستم های عامل، کافیست با باز کردن مرورگر وارد پنل پیامکی خود شوید.