توضیح جـــامع و کــــامل درباره خط خدماتی

امروزه دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه ای روز افزون مواجه شده که با سرعتی سرسام آور تمامی کسب وکارها و جامعه ی اطلاعات و ارتباطات را دچار تغییراتی گسترده کرده است. در این مطلب برای شما کاربران سایت کسب و کار پیشرو در خصوص تبلیغات پیامکی و تبلیغات متنی چند توصیه مهم را بازگو نماییم و امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .شما با چند روش مختلف میتونید پیام های متنی را ارسال کنید به وسیله نرم افزارهایی که به تلفن همراه نصب شده و شماره های زیادی را برای شما نمایش میدهد و قادر خواهید بود پیام تبلیغاتی خود را به هر تعداد شماره ای که بخواهید ارسال کنید.و هزینه آن را با موبایل خود پرداخت نمایید این روش بسیار مفید است زیرا خیلی از افرادی که در دیتای شما وجود دارند در لیست سیاه هستند و شما به وسیله پنل پیامکی به این افراد که برای کسب و کار شما بسیار مفید هستند دسترسی پیدا میکنید.مورد بعدی سامانه های تبلیغات است که تعداد زیادی وجود دارد توصیه میکنیم برای این نوع تبلیغات پولی پرداخت نکنید زیرا شرکتهای زیادی هستند که به صورت رایگان تبلیغات شما را ارسال میکنند و اس ام اس مارکتینگ شما را راه اندازی میکنند.حتی شما میتوانید با مذاکره قیمت هزینه تبلیغات خود را پایین بیاورید مورد بعدی شبکه های ایرانسلی می باشند که به صورت منطقه ای ارسال میشود که این گونه پیامک ها بسیار هدفمند هستند.تبلیغات پیامکی هزینه هایی را برای سازمان به دنبال خواهد داشت بنابراین وقتی که می خواهیم از اینگونه تبلیغات استفاده کنیم باید در نظر داشته باشیم که این تبلیغ برای متقاعد کردن دیگران جذابیت لازم را داشته باشد و ایده های خلاقانه در تبلیغات و استفاده از اصول تبلیغ نویسی در تبلیغات پیامکی بسیار حائز اهمیت می باشد.همین حالا برای دوستانی که احساس میکنید به این مطالب احتیاج دارند تبلیغات پیامکی را ارسال کنید و آنها را دعوت کنید تا از آموزشهای ما در سایت کسب و کار پیشرو ستفاده کنند شاید به وسیله شما به جایگاهی که میخواهند برسند و کسب و کار خودشون رو رونق بدهند.

موضوع و محتوای پیامک باید کامل و واضح باشد. از کلماتی استفاده کنید که مشترک به طور کامل متوجه منظور شما از متن ارسالی گردد. درادامه تلاش شده است تا به نحوه طراحی متن اس ام اس تبلیغاتی بپردازیم تا شما به عنوان مدیر یک کسب و کار و یا مدیر بازاریابی و تبلیغات بتوانید بهترین متن را برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی خود طراحی کنید . کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی او متاسفانه به ندرت رعایت می شود. چه برخوردی با مخاطب او را بیشتر جذب میکند؟ به او اطمینان دهید که خرید یا فروشی همراه با آرامش خواهد داشت و در معاملات ملکی هیچ گونه ضرر یا مشکلی برای وی خود به وجود نخواهد آمد. هدف از تبلیغات پیامکی، معمولاً افزایش انگیزه ی مخاطب برای خرید کالا و یا خدمت از کسب و کار مورد نظر است. اجازه ی مخاطبانتان را کسب کنید و تنها به بازار هدفتان پیامک بدهید یعنی به آن دسته از افرادی که با کسب و کارتان مرتبط هستند و پیام شما با شرایط سنی و موقعیت اجتماعی و تحصیلی آنها جوردر می آید، نه به همه! با وجود ورود کوتاهمدت این نوع از تبلیغات به بازار تبلیغات ایران، اما در سال 1399، 47 درصد از کمپینهای تبلیغاتی اجرا شده در یکتانت بهعنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران از نوع کمپینهای تبلیغاتی هدفمند بوده است و این موضوع نشاندهنده استقبال روبه رشد کسبوکارها نسبت به این نوع از تبلیغات است.

1. شماره و عدد ۲ را با پیامک به شمارهی ۵۰۰۵ بفرستید. این روش بسیار آسان است و با ارسال عدد 2 به شمارهی 5005 میتوانید به پیامکهای تبلیغاتی خطوط ایرانسلی خود پایان دهید. اگر می خواهید مشتری درباره خدمات یا محصولی که ارائه می دهید بیشتر بیاموزد ، به جای آنکه بخواهید آن را با جزئیات توضیح دهید ، یک لینک آموزشی ارائه دهید. مزیت خط اختصاصی غیر درخواستی نسبت به خط اختصاصی درخواستی، هزینه پایین تر آن می باشد. ثالثا هزینه ارسال با نام تجاری بیشتر از شماره های مجازی میباشد.فقط در صورتی که حک شدن برند شما در ذهن خواننده برایتان حیاتی باشد از این نوع ارسال استفده کنید. باید شماره های مشتریانتان را داشته باشید!

تبلیغات پیامکی نرخ باز شدن فوق العاده ای را نشان می دهد ، که به شرکت ها اجازه می دهد آگاهی از نام تجاری خود را افزایش داده و پیشنهادات و انتقادات را به طور زیادی در اختیار مشتریان قرار دهند و شانس بیشتری برای جلب توجه آنها وجود داشته باشد و دسترسی جهانی دارد و خدمات پیام کوتاه می تواند پیام یک تجارت را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده می کند برساند. 3. فداکاری و دفاع از تبلیغ: افرادی که به رأس هر جامعه نزدیکتر هستند، باید فداکاری بیشتری برای اثبات حقانیت موضوع تبلیغ و باورپذیری آن در نزد مردم از خود نشان بدهند. از طریق پنل می توانید به بانک های شماره ها شهر خود ویا مناطق دیگر و همچنین به جامعه هدف خود به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و نیاز به هیچگونه ابزار یا نرمافزار وهمچنین نیاز به پرداخت مبلغی بخصوصی ندارید.

گاهی حتی میتوانید موارد سرگرمی مثل بازی، متنهای تعاملی، نظرسنجی یا مسابقه را نیز به متنهای خود اضافه کنید. متاسفانه چنین قوانینی در کشورمان وضع نشده و بنابراین همه ی ما پیام های تبلیغاتی ناخواسته ی زیادی دریافت میکنیم که در اکثر موارد نارضایتی مارا به دنبال دارد. این فناوری سالها بعد به کشورمان راه یافت و در مرداد ماه سال 1381 اولین پیام کوتاه در ایران نیز فرستاده شد. با اینکه سیستم پیام کوتاه خیلی دیرتر از سایر کشورها در ایران راه اندازی شد اما استقبال مردم از این سیستم فوق العاده بوده به طوریکه پیامک های ارسالی روزانه در ایران ده ها برابر زادگاه پیامک یعنی انگلیس و حتی بسیاری از کشورهاست.

در این مطلب ضمن معرفی مزایای این روش، چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای املاک را با هم بررسی خواهیم کرد. یکی دیگر از مواردی که باید به ان توجه شود تاثیر کلمات اول متن پیامک شماست زیرا اولین چیزی که مخاطب به ان توجه میکند چند کلمه ی ابتدای متن است که حتی از شماره فرستنده پیامک هم مهم تر است. به گونه ای که حاضرند از انواع تبلیغات دیگر صرف نظر کرده و تمام انرژی و هزینه خود را صرف تبلیغات پیامکی کنند. امروزه در دنیا از هر 6 نفر1 نفر صاحب تلفن همراه است.از سوی دیگر معمولا صاحبان تلفن همراه، در طول شبانه روز موبایل خود را از خود جدا نمی کنند و در بیشتر مکان ها آنرا به همراه دارند. ولی بسیاری دیگر از همین مشترکین نظری کاملا مخالف دارند آنها معتقدند عمده بازدهی کاریشان از تبلیغات پیامکی بوده و حتی روزانه بیشتر از یک میلیون پیامک تبلیغاتی ارسال میکنند. اگر میخواهید یکی از محصولات شرکت خود را تبلیغ کنید دیگر از نام بردن از محصولات دیگر خود اجتناب کنید زیرا در این صورت مخاطب را از هدف اصلی اگهی دور خواهید ساخت. اگر محصولات و خدماتی که ارائه میدهید، مختص افرادی با سن یا جنسیت خاص باشد، امکان فیلتر کردن شماره های تلفن همراه بر این اساس برای شما وجود دارد و سامانه ارسال پیامک طبق درخواست شما پیامک تبلیغاتی را به مخاطبین مشخص شده ارسال میکند.

2 – متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. ایرانسل برای مدیریت پیامکهای تبلیغاتی سه روش را در اختیار کاربرانش قرار داده است. ۴۰ خانه کودک و نوجوانان بدون تابلو در سطح استان دایر است که ۶۰۰ کودک در سه رده سنی سه تا شش سال، شش تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به تفکیک جنسیت در این منازل با مددکاران، روانشناسان، پزشک و کادری تعریف شده، زندگی میکنند. مجموع این اقدامات به طور دقیق و جزئی مخاطبان شما را تعریف و مشخص می کند. رنگهای روشن و شاد و گرافیک دوستانه یک راه ساده برای انتقال حس مثبت به مخاطبان است. سعی کنید متن پیامکتان ساده و بی ابهام باشد. تزریق CTA در متن ، مشتری را قادر می سازد از فرصتی که ارائه شده است استفاده کند. اطمینان حاصل کنید که CTA شما چشم نواز و واضح است. به عنوان مثال “با کلیک بر روی لینک زیر به دنیای تخفیفات ما وارد شوید” این جمله یک CTA است که کاربر را به کلیک بر روی لینک و ورود به سایت شما فراخوانی می کند. پس توجه کنید که تعداد کاراکتر ها محدود و مخاطب ما کم حوصله هست پس از اضافه گویی و جا ماندن از اصل موضوع بپرهیزید.

اگر مخاطب شما به پایان متن پیامک تبلیغاتی شما رسیده باشد یعنی ۹۰% موفق شده اید و بهترین بازده نصیب تان شده است. بهتر است در ادامه بعد از کلمات اغاز متن پیامک به اصل مطلب بپردازید. پیشنهاد می شود در تبلیغات متنی از جملات کوتاه و جذاب استفاده شود بطور معمول پیامک های تبلیغاتی ۱ پیامک فارسی ۷۰ کاراکتری و 1 پیامک لاتین 160 کاراکتری میباشد پس حتما در انتخاب جملات خود دقت کنید مسلما پیامک هایی که در یک صفحه گنجانده می شوند جذاب تر خواهند بود وراحت تر در دسترسی همگان قرار میگیرد زیرا بعضی از تلفن های همراه پیامک های طولانی را پشتیبانی نمیکنند. حتما در زمان ارسال پیامک اعم از ارسال های گروهی و منطقه ای متوجه ریزش تا 50 درصدی به علت گیرنده مسدود بودن شماره ها شده اید و این موضوع به یکی از دغدغه های همیشگی کاربران تبدیل شده است .

تست پیامک که سمت چپ مانیتورتان به شکل عمودی نوشته شده است استفاده کنید. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی سالهاست یکی از به صرفهترین روشهای تبلیغاتی بشمار میرود. اگر بودجه محدودی برای تبلیغات دارید و به دنبال مشتریان متمرکز در یک منطقه متمرکزتر و مشخص هستید، بهترین و به صرفهترین گزینه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقهای است. با مشاهده پیش نمایش پیامک در تلفن همراه ، با مشاهده آن در سمت راست می توانید مشاهده کنید. شاید تا این جا این سوال در ذهن شما هم پیش آمده باشد که تفاوت اصلی این دو نوع کاربر در چیست؟ به تجربه ثابت شده بهترین زمان برای ارسال پیام های تبلیغاتی بین ساعات10 تا 1 بعداز ظهر و هم چنین 4 تا 7 شب است. در این بین تبلیغ موفق از آن کسی است که در چند جمله کوتاه و مختصر تمام ویژگی های کسب و کار خود را معرفی کرده و مشتری را خسته نمی کند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم به عمده ترین و مهم ترین عامل موفقیت پیامکی که طراحی متن پیامک میباشد را بپرداریم تا شما به عنوان مدیر یک کسب و کار و یا مدیر بازاریابی و تبلیغات بتوانید بهترین متن را برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی خود طراحی کنید.

فقط بر سن و مکان تمرکز نکنید: مشتریان را بر اساس سایر عوامل تعیین کننده مانند خریدهای گذشته، سبک زندگی و علایق منحصر به فرد آنها سایت 738sms گروه بندی کنید. بهترین راه در طراحی متن پیامک ساده گویی میباشد قانون طلایی در بازاریابی با پنل اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده، مستقیم و منحصر بفرد و در عین حال زیبا باشد. این به آن معناست که شما با کلمات ابتدای متن پیامک میتوانید مخاطب را جذب کنید تا باقی متن پیامک شما را بخواند.پس سعی کنید از کلمه های صمیمی تر و دوستانه تر در ابتدای متن استفاده کنید و بیشتر از کلمه هایی که در عین صمیمیت در صنف خودتان باشد. چرا بعد از بستن پیامک تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول از حساب ما پول کسر می شود؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تبلیغات پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید . در زمان مشخص شده، پیامک موردنظر شما به افرادی که مشخص کردهاید ارسال میشود و میتوانید بازاریابی پیامکی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اگر متن طولانی باشد و یا کلمات خسته کننده وخشک در آن به کار رفته باشد، مخاطبان میلی به خواندن دقیق پیامک ها نشان نمی دهند و حتی ممکن است در ارسال های بعدی بدون خواندن، آنها را حذف کنند.

ارسال پیامک تبلیغاتی از شیوههای رایج تبلیغات و بازاریابی است؛ که بسیاری از کارفرمایان و مدیران برای تبلیغ و معرفی محصولات، خدمات و یا شرکت و فروشگاه خود از آن استفاده میکنند. جمله اول آن به اندازهای جذاب باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کند. البته دو نکته مهم را نباید فراموش کنید: اول اینکه خطوط خدماتی فقط برای اطلاعرسانی استفاده میشود. این افراد میتوانند از خط خدماتی عمومی مکث اس ام اس بهره مند شوند. از مقاله ارائه شده میتوان فهمید که صاحبین مشاغل کوچک و بزرگ با استفاده از پنل پیامکی میتوانند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود را آغاز کنند و تاثیرات آن را ببینند . هر وقت و زمانی، مناسب ارسال پیامک نیست. اگر نمی دانید کدام پنل پیامکی برای شما مناسب است و قصد دارید با نحوه کارکرد سامانه آشنا بشید ، کافیست این ویدئو را مشاهده نمایید تا از امکانات متنوعی که برای شما عزیزان آماده کرده ایم باخبر شوید… همچنین پنل ارسال اس ام اس امکان برقراری رابطه دو طرفه را می دهد یعنی علاوه بر ارسال پیامک قابلیت دریافت نیز دارا می باشد و اینگونه تعامل شکل گرفته با مخاطبان باعث تسریع در رسیدن به اهداف می شود.برای آنکه مشاهده کنید در عمل چه امکاناتی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم، پیشنهاد می کنیم در کمتر از ۱ دقیقه در پنل اس ام اس رایگان همکاران ثبت نام نمایید و کیفیت خدمات را مشاهده کنید.

با تبلیغات هدفمند و موثر مشتریان را ترغیب کنید تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. یکی از روش های فوق العاده موثرو کارآمد برای جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات، استفاده از پیامک است. ارسال پیام در هر زمانی خارج از این حوزه بازخورد منفی به دنبال خواهد داشت و ذهنیت مخاطبان را نسبت به تجارت و محصولات شما تغییر خواهد داد. سطح سواد و معلومات مخاطبان شما متفاوت است. حتی یک ثانیه تاخیر در ارسال پیامک میتواند نرخ عضویت را برای شما به شدت کاهش دهد. اکثر ارائه دهندگان خدمات پیامکی انبوه، سرویس پیامک خدماتی و تبلیغاتی را با توجه به نیاز مشاغل ارائه می دهند. شرکت پارس گرین ارائه دهنده سامانه های پیامکی سازمانی این امکان را ایجاد نموده است که شما به راحتی و در کمترین زمان به صورت رایگان ثبت نام نموده و از خدمات پنل اس ام اسی جهت تبلیغات خود استفاده نمائید از انجایی که این سازمان سیاست مالی خود را بر اساس تعداد ارسال sms برنامه ریزی کرده است امکان استفاده از سامانه پیامکی رایگان را برای عموم آزاد قرار داده تا کاربران محترم با توجه به نیاز و حق انتخاب خود پنل را بررسی و در صورت لزوم اقدام به خرید شارژ برای ارسال اس ام اس نمایند همچنین این سامانه برای کاربرانی که ارسال پیامک را برای کارهای خدماتی و اطلاع رسانی استفاده می نمایند امکان ارسال پیامک در پنل اس ام اسی رایگان را فراهم اورده است.