نرم افزار بیزینس سندر پرو Business Sender Pro V.25 – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

به راحتی شماره های واتساپی و غیر واتساپی را از طریق نرم افزار فیلتر کنید.

ارسال پیام به مخاطبین ذخیره نشده در واتساپ

مثلا منوی اصلی شامل این موارد باشد: اجاره مسکونی، فروش مسکونی، مشارکت در ساخت، فروش زمین و کلنگی باشد. و مثلا اگر کاربر کلمه اجاره مسکونی را انتخاب کرد ربات تعداد خواب ها را سوال کند مثلا فایل های دو خواب، سه خواب و…. کاربر که کلمه دو خواب را ارسال کرد فایل های مربوط به دو خواب را ربات ارسال کند.

قابل نصب در ۲ سیستم
نرم افزار Business Sender Pro بر روی ۲ دستگاه کامپیوتر قابل نصب است. با یک بار خرید بیزینس سندر میتوانید آن را روی دو دستگاه در اختیار داشته باشید.

نرم افزار بیزینس سندر پرو Business Sender Pro 25 یک نرم افزار عالی و قدرتمند در حوزه پیام انبوه در واتساپ و تبلیغات فوق حرفه ای در WhatsApp به حساب می آید. اما موضوع به در رابطه با این نرم افزار دوست داشتنی به همینجا ختم نمی‌شود. این نرم افزار می تواند به صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال پیام هایی که شما از مشتریان خود دریافت میکنید را با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ بدهد. با ما همراه باشید تا با نرم افزار بیزینس سندر پرو بیشتر آشنا شوید.

ارسال نامحدود پیام انبوه در واتساپ همراه با عکس و کپشن، ویدئو، فایل PDF و … در واتس اپ

فیلتر شماره های واتساپی

یکی از قابلیت های نرم افزار WhatsApp Business امکان ارسال پیام خودکار به کاربران است. شاید شما هم با این موضوع برخورد کرده باشید که یک پیام به شرکتی داده باشید و بلافاصله یک پیام دریافت کنید مثل این: با تشکر از پیام شما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. یا پیام های مشابه این متن. خب این که کار پیچیده ای نیست با تنظیمات خیلی ساده ای در واتساپ میتوانید این متن را تنظیم کنید.

ویژگی های ضد انسداد و بلاکی
استفاده نرم افزار از الگوریتم های ضد انسداد پیشرفته AI جهت جلوگیری از مسدودیت خطوط

نرم افزار بیزینس سندر پرو Business Sender Pro در ایران به صورت کاملا انحصاری و با لایسنس قانونی و پشتیبانی سازنده توسط فراز اس ام اس به فروش میرسد.

ارسال پیام انبوه در واتساپ

این تنها یک مثال بود شما میتوانید با توجه به کسب و کار خودتون برنامه مناسبی را برای ربات تنظیم کنید. و دستورات شرطی مختلفی را در نظر بگیرید. خب این ویزگی عالی است. یک کارمند ۲۴ ساعته استخدام کردید که جای شما به پیام ها پاسخ صحیح میدهد.

قابلیت کلیدی و کاربردی با نام Spintex شما را در ساخت متن‌های غیر تکراری با استفاده از مترادف هر کلمه یاری خواهد کرد. به شکلی که پیام شما تکراری شناسایی نشود.

امکان ارسال دکمه در چت واستاپ

Windows 7 SP1/Windows 8.1/Windows 10/ Windows 11/ Windows Server (x64)
2 GB of RAM or more


منبع: https://farazsms.com/business-sender/

برای مقابله با این چالش، کسب‌وکارها می‌توانند از چت‌بات‌ها برای خودکارسازی خدمات مشتریان استفاده کنند. چت بات ها برنامه های نرم افزاری هستند که می توانند به سوالات رایج مشتریان پاسخ دهند و پشتیبانی اولیه را ارائه دهند. آنها همچنین می توانند اطلاعات مشتری را جمع آوری کرده و سوالات را به بخش مربوطه هدایت کنند. این می تواند به کسب و کارها کمک کند تا خدمات سریع و کارآمدی به مشتریان در واتس اپ ارائه دهند.

بیزینس سندر یک ربات هوشمند در کنار کسب و کار شما

ارسال پیام سفارشی
می توانید در پیام های ارسالی خود متغیر تعریف کنید. به عنوان مثال در متن تبلیغاتی خود می توانید نام مخاطب را درج کنید. سلام مهندس محمدی

نرم افزار بیزینس سندر پرو Business Sender Pro چیست؟

 

ارسال پیام تبلیغاتی انبوه به گروه‌های واتساپ

هوش مصنوعی و پاسخگویی خودکار و هوشمند با پشتیبانی از کلمات کلیدی مشابه ربات های تلگرامی

ورود اطلاعات گیرندگان

از آنجایی که نرم افزار بیزینس سندر یک نرم افزار خوش ساخت و سبک است با حداقل شرایط سیستم شما قابل اجرا است. ولی به دلیل نوع برنامه نویسی حتما باید سیستم عامل شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز باشد.

بیزینس سندر از سرعت و قدرت بسیار بالایی برخوردار است. ارسال ۱۰۰ پیام در ۸ دقیقه فوق العاده است.

ارسال همزمان با چندین خط به صورت انبوه در واتساپ

اما با استفاده از امکانات و هوش مصنوعی این نرم افزار میتوانید یک سناریو برای پاسخگویی به پیام ها تعریف کنید مثلا اگر مشتری شما کلمه کاتالوگ را برای خط شما ارسال کند ربات کاتالوگ را ارسال کند. یا اگر کلمه لیست قیمت را مشتری ارسال کرد ربات لیست قیمتی که شما تعریف کردید را ارسال کند. میتوانید چندین کلمه و چندین مراحل داشته باشد

تنها با چند کلیک ساده لیست گروه های واستاپی را انتخاب کنید تا بیزینس سندر شماره آن ها را جمع آوری کند. تا پیام خود را برای آن ها در چت شخصی آن ها ارسال کنید.

نیازی به ذخیره کردن مخاطبین نیست کافی است فقط شماره را در اخیتار بیزینس سندر قرار دهید.

سرعت بالا در ارسال پیام تبلیغاتی انبوه در واتساپ

شما با هر بار خرید دو عدد کد فعال سازی دریافت می‌کنید. که این امکان در اختیارشما قرار می‌گیرد که نرم افزار Business Sender Pro را بر روی دو سیستم به صورت همزمان فعال کنید. و نیازی به دریافت لایسنس مجدد و هماهنگی با پشتیبانی نیز وجود ندارد.

سیستم مورد نیاز نصب بیزینس سندر

وارد کردن لیست گیرندگان از فایل TXT یا XLS (اکسل) یا مخاطبین (Contacts) با یک کلیک

 

فعال سازی بیزینس سندر به صورت ۲۴ ساعته
همان طور که گفته شد روند فعال سازی با استفاده از API مستقیما از وب سایت اصلی انجام میشود و به صورت ۲۴ ساعته به صورت کاملا اتوماتیک میتوانید محصول خریداری شده را فعال سازی کنید. نیازی به هیچ کار اضافه دیگری نیست و نرم افزار به راحتی روی سیستم شما فعال خواهد شد.

بیزینس سندر با: قابل نصب در دو سیستم متفاوت

یکی دیگر از قابلیت های جدید برنامه بیزینس سندر امکان ارسال دکمه در پیام ارسالی شما است. که علاوه بر جذابیت، بسیار کاربردی است. و نرخ تبدیل تبلیغات شما را افزایش خواهد داد.

 

ارسال پیام انبوه در واتساپ همراه با عکس و …

به راحتی لیست گروه ها را انتخاب کنید و به صورت انبوه پیام تبلیغاتی خود را ارسال کنید. میتوانید این کار بدون محدودیت انجام بدهید. این یک روش تاثیر گذار است.

جمع آوری شماره اعضای گروه ها

یکی دیگر از چالش‌های کسب‌وکارها مدیریت پاسخ‌های مشتریان است. برخلاف ایمیل یا رسانه های اجتماعی، واتس اپ یک برنامه پیام رسانی بلادرنگ است، به این معنی که مشتریان انتظار پاسخ سریع را دارند. بیزینس سندر به راحتی شما را در این امر همراهی خواهد کرد.

اتصال چندین خط و ساخت پروفایل برای آن ها و ارسال پیام با چندین خط به صورت همزمان

ردیابی و گزارشات ارسال انبوه واتساپ

اجازه بدید مثالی در زمینه املاک بزنیم فرض کنید شما یک دفتر املاک دارید خب در اینجا میتواند سناریو به این شکل باشد

احتمالا از گذشته با وب سایت واتسینو آشنا هستید یکی از نرم افزار هایی که حدودا دو سال میشود که آن را در سایت قرار دادیم و به صورت کاملا منظم تا به امروز آن را بروزرسانی و پشتیبانی کرده ایم نرم افزار Bulk WhatsApp Sender Pro یا همان واتساپ سندر است که همچنان در حال فروش، پشتیبانی و بروزرسانی این نرم افزار هستیم.

نتیجه گیری
در پایان بیزینس سندر، WhatsApp Business Sender یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند. توانایی آن برای ارسال پیام های شخصی، خودکارسازی کمپین ها و ارائه تجزیه و تحلیل، آن را به ابزاری ضروری برای کسب و کارهایی تبدیل می کند که به دنبال رشد مشتریان خود و افزایش فروش هستند. با این حال، کسب‌وکارها باید از سیاست‌های واتس‌اپ در مورد هرزنامه و پیام‌های ناخواسته آگاه باشند و باید از چت‌بات‌ها برای ارائه خدمات سریع و کارآمد به مشتریان استفاده کنند. با استفاده موثر واتساپ Business Sender، کسب و کارها می توانند روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنند و کسب و کار خود را در عصر دیجیتال رشد دهند.

امروزه که دیگر همه چیز هوشمند و اینترنتی شده است چرا شما یک ربات واتساپ هوشمند با هوش مصنوعی بالا را به واتساپ خود متصل نکنید؟ وقتی نیستید، وقت نداریدُ، کار دارید، یا خواب هستید ربات جواب کاربران و مشتری های شما را میدهد. چه چیز از این بهتر؟

فعال سازی و دریافت لایسنس بیزینس سندر
از آنجایی که ما در واتسینو نرم افزار بیزینس سندر را به صورت کاملا اورجینال به همراه لایسنس قانونی در اختیار مشتریان قرار می دهیم روند فعال سازی نرم افزار به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود. به این شکل که شما پس از خرید نرم افزار یک کد لایسنس ۱۶ رقمی را داخل پنل کاربری خود مشاهده خواهید کرد که این لایسنس به صورت مستقیم از وب سایت Business Sender دریافت و به شما نمایش داده خواهد شد.

لایسنس نرم افزار بیزینس سندر

گزارشات ارسال به صورت دقیق در اختیار شما قرار می گیرد حتی می توانید از آن خروچی اکسل بگیرید.

هوش مصنوعی + پاسخگویی

اما حالا با نرم افزار Business Sender Pro رو به رو هستیم نرم افزاری قدرتمند که توانسته جایگاه برتر در میان نرم افزار های ارسال پیام باز کند. در حال حاضر نیز بیزینس سندر پرو به عنوان نرم افزار پیشنهادی در سایت واتسینو معرفی و در اختیار شما قرار گرفته است. در بالای این صفحه به امکانات و قابلیت های بیزینس سندر به صورت کامل نیز اشاره کردیم.

بیزینس سندر رتبه ۱ نرم افزار های ارسال پیام انبوه در واتساپ و با امکانات بی نظیر خود به عنوان برترین نرم افزار شناخته شده است.

ساخت متن تصادفی تبلیغاتی در واتساپ