مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد ریاضی 1402 مشاوره انتخاب رشته تلفنی، حضوری و آنلاین 3گام | darsjet

حال اگر این رشته را از ابتدا بشناسید، می توانید به راحتی به هدف مورد نظر دست یابید. مشاوران ما اطلاعات کاملی در رابطه با تمامی رشته ها ارائه داده و با کمک تست های مختلف، رشته مناسب هر فرد را پیشنهاد می دهند. گروه علوم تجربی یکی از گروههای آموزشی بسیار پرطرفدار است که هر ساله برای فارغ التحصیلان این گروه، آزمونی در جهت سنجش و پذیرش دانشجو برای دانشگاههای مختلف برگزار می شود.

ویرایش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در انتخاب های خوش بینانه میتوان بدون درنظرگرفتن رتبه خود،کد رشته محل هایی که به انها علاقه مند هستید را درابتدای فرم انتخاب رشته خود انتخاب نمایید. در انتخاب رشته فرقی نمیکند که در حال انتخاب کد رشته محل برای دانشگاه های سراسری با150انتخاب ویادانشگاه ازاد با100 انتخاب هستید،چراکه در هرصورت باید از یک الگوریتم کلی انتخاب رشته پیروی کنید وان اینست که فرم انتخاب رشته خود ذا به سه قسمت خوش بینانه،منطقی وبدبینانه تقسیم کنید. آیین نامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را حتما از دفترچه انتخاب رشته کنکور مطالعه کنید.

معرفی زیرگروه های رشته ریاضی 1402 + رتبه و دانشگاه ایران تحصیل

مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد ریاضی 1402 مشاوره انتخاب رشته تلفنی، حضوری و آنلاین 3گام | darsjet

انتخاب رشته کامپیوتری مرحله ساده و مهمی هست که در اون بر اساس نرم افزار انتخاب رشته کنکور ، محدوده شهر قبولی دانش آموز رو برای رشته های مختلف تخمین می زنیم. این روش برمبنای آخرین بانک اطلاعاتی قبولی های سال گذشته هست و به شما کمک می کنه تا حدودی با رشته ها و دانشگاه هایی که احتمال قبولی شما در اون ها بیشتره، آشنا بشید و موقع انتخاب رشته اصلی مطئن تر و واقع بینانه مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی تر عمل کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تایم مشاوره انتخاب رشته کنکور مشهد می توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید.

کارنامه نفرات برتر سال های گذشته را بررسی کنید

لازم به ذکر است که مشاوران این مرکز با پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی از ساعت ۸ صبح الی ۱ بامداد آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. در زمان انتخاب رشته کنکور حتما باید رتبه قبولی داوطلبان آزمون سال های قبل را بررسی کنید تا بدانید در کدام رشته ها شانس قبولی بیشتری دارید. بررسی رتبه قبولی ها به شما در تکمیل هوشمندانه فرم انتخاب رشته کنکور کمک می کند. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل یک دفترچه مشترک برای هر 5 گروه آزمایشی است و داخل دفترچه لیست رشته ها به همراه ظرفیت های پذیرش قرار داده اند. دفترچه انتخاب رشته 1402 فعلا منتشر نشده است و به محض انتشار می توانید از این بخش دانلود کنید.

  • وقتی رشته ریاضی را انتخاب کنید و رتبه خوبی را در کنکور کسب کنید در انتخاب رشته دانشگاهی می توانید طیف وسیعی از رشته ها را انتخاب کنید.
  • رشته های مهندسی برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، متالورژی بهترین گزینه ها هستند.
  • یعنی شما در زمان تحصیل در مقاطع دهم به بعد، باید سعی کنید تا آنجا که می توانید به دروس کنکور تسلط پیدا کنید.
  • کد قبولی مکان های ارائه شده در این گروه آزمایشی به همراه ظرفیت، دوره و جنسیت پذیرش هر کد قبولی توسط سازمان سنجش با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی اعلام می شود.
  • در زمان انتخاب رشته کنکور حتما باید رتبه قبولی داوطلبان آزمون سال های قبل را بررسی کنید تا بدانید در کدام رشته ها شانس قبولی بیشتری دارید.
  • مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر متشکل از کارشناسان مسلط به قوانین به روز آموزشی و تیمی قدرتمند در تمامی زمینه های تحصیلی می باشد.

پیش از اعلام نتایج یک جلسه مشاوره رایگان برای داولبان به صورت آنلاین برگزار می شود که هدف از برگزاری این جلسه آشنایی با نحوه تحلیل کارنامه، شیوه صحیح انتخاب رشته و آشنایی اولیه با رشته های دانشگاهی است. در این جلسه به تمامی سوالات داوطلب پاسخ داده می شود و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته در اختیار او قرار داده می شود. اما شما که موسسه انتخاب رشته بارسا رو انتخاب می‌کنید، یه تفاوت بزرگ با این افراد خواهید داشت. چون ما با برگزاری کارگاه‌های خودشناسی (بعد از تست شخصیت شناسی) به شما کمک می‌کنیم خودتون رو بهتر و بیشتر از قبل بشناسید. در نتیجه احتمال اینکه انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا سراسری اصولی‌تری داشته باشید افزایش پیدا می‌کنه.