ایمیل شما ممکن است توسط سیستم به عنوان یک اسپم شناخته شود و مخاطب هیچوقت آن را نبیند، اما این اتفاق برای پیامک تبلیغاتی نمیافتد و مطمئن باشید که حتماً به دست مشتری میرسد.
راهی صمیمی برای برقراری ارتباط
لازم نیست که شما یک متن طولانی برای پیامک خود بنویسید. یا بهتر است بگویم که نمیتوانید این کار را انجام دهید. بنابراین نوشتن و ارسال پیامک وقت چندانی نمیگیرد و میتوانید وقت خود را صرف کارهای دیگری کنید.
یک پیام کوتاه ولی شیرین
مطمئن باشید که مشتریان قدر پیامهای کوتاه شما را میدانند و از این موضوع خوشحال هستند که با متنهای تبلیغاتی طولانی و حوصله سر بر روبرو نشدند. در نتیجه حتماً پیامکها را میبینند و اگر پیام جذاب باشد، خرید میکنند.
مشتریان در متن تبلیغ گم نمیشوند
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
در ادامه به بررسی مزایای ارسال پیامکهای تبلیغاتی میپردازیم و توضیح میدهیم که چرا پیامک یک ابزار مناسب است.
در کار و وقت خود صرفهجویی کنید
برای بسیاری از افراد، موبایل تبدیل به بخشی از هویت آنها شده است، بنابراین ارسال یک پیامک به معنی آغاز یک ارتباط صمیمی و مستقیم است. سعی کنید متن پیام هم لحنی صمیمی داشته باشد. هیچ مخاطبی پیامهای تبلیغاتی تکراری را دوست ندارد.
تبلیغ محصولات را با پیامک بفرستید
بازاریابی پیامکی مزایای بسیار زیاد و گوناگونی دارد، ما در این مطلب به ۵ مورد از مزیتهای این بازاریابی اشاره کردیم، که چرا بازاریابی پیامکی واقعاً ارزش وقت گذاشتن دارد. بهتر است بیش از این وقت را تلف نکنید و قبل از سایر رقبای خود شروع کنید. سامانه ملی پیامک بیش از ۱۰ سال است که در زمینه ارائه پنل پیامکی فعالیت میکند. میتوانید از سامانه ملی پیامک برای خرید سامانه استفاده کنید و اگر نیاز به راهنمایی دارید، کافیست به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ زنگ بزنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
احتمال اینکه مشتری از کلمات گیج شده و نتواند منظور شما را متوجه شود، بسیار کمتر است. جمعاً 70 کاراکتر برای آنها ارسال کردید و اصل مطلب را مستقیم گفتید، پس دلیلی برای سردرگمی مخاطب وجود ندارد.
اگر تا بهحال از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات محصول و خدمات خود استفاده کردید، نظرات خود را در قسمت دیدگاهها برای ما و کاربران ملی پیامک بنویسید.
گوشیم هم پرنمیشه!
lnk.amaroid.net/s/1FnQXQgD
پیامک تبلیغاتی بالا را بخوانید، صاحبان کسبوکار «ابرتو» نیاز مخاطب را شناخته و اس ام اس را بر اساس نیاز و مشکل احتمالی کاربر شروع کردند. در ادامه با گذاشتن زمان تا ۳۱ فروردین و لینک سایت، مخاطب را تشویق به کلیک روی لینک و خرید محصول میکند. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روشهای هوشمندانه و هدفمند برای جذب مشتری است، که همهٔ کسبوکارهای موفق برای رشد و دیده شدن محصولات، از آن استفاده میکنند. شما برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از روش بازاریابی پیامکی استفاده میکنید؟
چون«ابرتو»هم تا1000گیگ فضای ذخیره سازی بهم میده، هم میشه تا31فروردین بابیشترین بارگذاری،یکی از10 برنده جایزه 1400گیگ اینترنتش شد!