قیمت چای ماسالا طرز تهیه خواص ماسالا درمانگیاه | OkChay

کسانی که مبتلا به ناتوانی تحمل لاکتوز هستند باید چای ماسالای تهیه شده با شیر گیاهی یا آب را مصرف کنند. چای ماسالا دارای خواص ضدالتهابی، ضدقارچی و ضدباکتریایی بوده و با داشتن این خواص بی‌نظیر به گزینه‌ای مناسب برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و گرفتگی تبدیل شره است. چای ماسالا حاوی میخک و زنجبیل است که میخک و زنجبیل می‌توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از این طریق در درمان سرفه مفید باشد. با مصرف یک فنجان چای ماسالا روزانه می‌تواند موجب کاهش احتمال ابتلا به سرماخوردگی شود.

۱۴‌. درد قاعدگی را کاهش می‌دهد

چای ماسالا را به یک بطری تمیز منتقل کنید و آن را در یخچال قرار دهید. برای درست کردن چای ماسالا فقط کافیست مقداری از ماسالا را با آب داغ و شیر گاو داغ یا شیر گیاهی شیرین نشده مخلوط کنید. برای اینکه از خواص ماسالا بیشترین بهره را ببرید، خودتان در خانه چای ماسالا درست کنید. از این طریق می‌توانید دارچین و زنجبیل بیشتری به چای اضافه کنید. ابتدا ادویه ها را (فلفل سیاه، دارچین، هل و دانه میخک) را داخل مخلوط کن می ریزیم و به صورت خرد شده در می آوریم (نباید پودر شوند).

افراد برای لاغر شدن بهتر است روزی دو تا سه فنجان از چای ماسالا را البته بدون استفاده از هیچ ماده شیرین کننده ای استفاده کنند. Z.dehghandar56 یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ همیشه محصولات سورن استفاده می کنم امروز قهوه و اسپرسو و پودر کاکائو تحویل گرفتم.بسته بندی عالی،کیفیت … در تهیه این چای از پودر عصاره چای، شیر و انواع ادویه‌ها استفاده می‌شود. به ازای هر نفر یک قاشق غذاخوری از ماسالاتی با آب جوش ترکیب نمایید و پس از پنج شش دقیقه آن را میل نمایید. ماسالاتی اویس دارای ساب بسیار ریزی می باشد لذا 90% از پودر ماسالاتی در آب جوش حل می شود. زیرا مواد موجود در آن، رادیکال‌های آزاد بدن انسان را که موجب بروز سرطان می‌شوند از بین می‌برد.

  • از طرفی اگر چای ماسالا بدون شیر یا شکر مصرف شود، چربیش هم صفر درصد خواهد بود و بنابراین می‌توان آن را به افراد در تمام گروه‌های سنی چای برای اعتماد به نفس توصیه کرد.
  • همچنین می توانید با افزودن غنچه گل سرخ به چای سیاه یا چای سبز از طعم و خواص مفید این ترکیب لذت ببرید.
  • ماسالاتی مزایای فراوانی برای سلامتی دارد و در قدیم برای درمان بیماری های مختلف استفاده می شده است.
  • خواص ضدالتهابی، ضدقارچی و ضدباکتریایی ماسالا آن را تبدیل به یک گزینه‌ی مناسب برای پیشگیری از سرماخوردگی و گرفتگی بینی می‌کند.
  • بعد از آشنایی با این خواص قانع می‌شوید که هر روز یک فنجان چای ماسالا بنوشید.
  • امروزه چای ماسالا یک نوشیدنی محبوب است که میلیاردها انسان در سراسر جهان آن را مصرف می کنند.
قیمت چای ماسالا طرز تهیه خواص ماسالا درمانگیاه | OkChay کالری کم موجود در این چای سبب می شود که بدن سوخت و ساز بیشتری را انجام دهد و از ذخایر چربی خود برای تامین انرژی روزانه استفاده کند و بدین ترتیب افراد به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند. پرهای پودر شده گیاه دارویی میخک نیز می تواند سبب خوشبو شدن این چای شوند و در کنار دارچین نقش تسکین دهنده انواع دردها را بازی کند. گفتنی است که به طور کلی میخک یک داروی گیاهی محسوب می شود و در عطاری ها به تنهایی برای رفع بیماری های مختلف به فروش می رسد.

پرفروش‌ترین‌ قهوه ها