روش‌های ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره

استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص؛ راهکاری برای ارسال پیام واتساپ بدون ذخیره شماره

استفاده از اپلیکیشن؛ روشی برای ارسال پیامک انبوه در واتساپ

علاوه‌بر استفاده از لینک wa.me برای ارسال پیام به مخاطب، اگر فقط قصد یک بار ارتباط گرفتن با فرد را دارید، از اس ام اس استفاده کنید. ارسال پیام کوتاه نیازی به اتصال اینترنتی ندارد، ارزان است و نیازی به ذخیره کردن مخاطب نیز نخواهید داشت. 

استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث؛ روشی ساده برای پیام دادن بدون ذخیره شماره در واتساپ


بررسی روش‌های ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

حفظ حریم شخصی؛ مهم‌ترین مزیت پیام دادن در واتساپ بدون ذخیره شماره

ارسال پیام انبوه در واتس اپ و پنل پیامکی؛ راهکاری سریع برای تعامل با مخاطب

یک روش ساده و سریع برای پیام دادن در واتس اپ بدون ذخیره شماره وجود دارد. در این روش با انتخاب شماره تلفن‌ها به گزینه‌ی ارسال پیام از طریق واتساپ دسترسی دارید. شماره تلفن مدنظر را به همراه پیش شماره‌ی کشور و + در بخش جستجوی گوگل وارد کنید؛ برای مثال به این حالت +989350000000 و سپس انگشت خود را روی متن شماره تلفن نگه دارید. درصورتی‌که کل متن انتخاب نشد گزینه‌ی Select All را بزنید.

روش ارسال لینک‌های wa.me راهکاری مناسب برای حفظ حریم شخصی است. همانطور که می‌دانید واتس اپ قابلیت تنظیم نمایش پروفایل را برای افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند، فعال کرده است. ازاین‌رو ذخیره کردن شماره افرادی که فقط یک بار قصد پیام دادن به آن‌ها را دارید برابر با نقض حریم شخصی شما خواهد بود. از ارسال لینک‌های wa.me برای نمایش ندادن پروفایل به افراد خارج از لیست مخاطبانتان استفاده کنید.

روش ارسال پیام با نرم‌افزار برای فروشگاه‌ها و در زمان ارسال فاکتور نیز بسیار کاربردی است. با این روش بدون صرف زمان و هزینه بالا، امکان ارسال فاکتور و پیام پیگیری سفارش را خواهید داشت. علاوه‌بر ارسال پیام در واتساپ، از افزونه دیجیتس برای ارسال پیام‌های انبوه خوشامدگویی، اطلاع‌رسانی و پیگیری سفارش استفاده کنید. این افزونه را روی سایت نصب کرده و برای هر کاربر جدید که وارد سایت می‌شود، پیام مورد‌نظرتان را ارسال کنید. 

واتساپ برای ارسال پیام بدون ذخیره شماره مخاطب، یک روش خاص را ارائه داده است. این روش در واقع ارسال لینک wa.me است که از طریق مرورگرها انجام می‌شود. به‌این‌ترتیب برای فرستادن پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره مخاطب، نمی‌توانید از خود برنامه واتس اپ استفاده کنید. برای استفاده از این روش، یکی از مرورگرهای کروم، فایرفاکس یا سامسونگ را باز کنید و سپس به آدرس بروید. بعد از ورود به این لینک، به جای عبارت phone number شماره گوشی مخاطب به همراه پیش شماره‌ی کشور مخاطب را وارد کنید.

ارسال پیام واتس اپ بدون ذخیره شماره مزایای متعددی به همراه خواهد داشت. در بساری از موارد نیازی به ذخیره کردن مخاطب نیست؛ چرا‌که ممکن است علاوه‌بر نقص حریم شخصی، باعث طولانی شدن لیست مخاطبان شود. به‌ویژه وقتی فقط قصد داریم یک یا دو بار با آن شخص تماس بگیریم. با استفاده از این روش، حریم شخصی خود را حفظ می‌کنیم.

در مواقعی که می‌خواهیم با یک فروشنده آنلاین یا کسی که در یک گروه تبلیغاتی مشاهده کرده‌ایم تماس برقرار کنیم، این قابلیت بسیار کاربردی است. علاوه‌بر ارسال پیام در واتس اپ، می‌توانیم از افزونه ووکامرس برای پیشبرد اهداف کسب‌وکار در زمان تعامل با مخاطب استفاده کنیم. با افزونه ووکامرس امکان ارسال پیام و لغو پیامک وجود دارد. 

حفظ حریم شخصی؛ مهم‌ترین مزیت پیام دادن در واتساپ بدون ذخیره شماره

برای چت در واتساپ بدون ذخیره شماره از روش انتخاب متن استفاده کنید

گاهی فقط قصد ارسال یک‌ پیام در واتس اپ بدون نیاز به ارتباط دوباره به برخی افراد را داریم؛ بنابراین نیازی به ذخیره کردن نام و شماره این افراد در لیست مخاطبان شما نخواهد بود. ارسال پیام از طریق واتس اپ برای دریافت وقت دکتر، تنظیم وقت آرایشگاه، ارسال فاکتور، ثبت سفارش و ارسال لینک خبر انجام می‌شود. در این موارد نیازی به ذخیره کردن تک‌تک مخاطبان نخواهید داشت. در این مقاله به بررسی روش‌های ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره می‌پردازیم. اگر لیست مخاطبین تلفن همراه شما با شماره‌هایی پر شده است که فقط برای یک بار پیام دادن استفاده کرده‌اید، این مقاله برای شما نوشته شده است. 

استفاده از لینک‌های wa.me؛ اولین روش ارسال پیام انبوه در واتساپ بدون ذخیره شماره

روش استفاده از نرم‌افزار مناسب کاربرانی است که قصد ارسال تعداد بیشماری پیام در واتساپ را بدون ذخیره شماره موبایل دارند. برای ارسال پیامک به لیستی از مخاطبان با استفاده از روش لینک wa.me غیر‌منطقی و زمان‌بر خواهد بود. ازاین‌رو از اپلیکیشن برای ارسال پیام انبوه در واتساپ بدون نیاز به ذخیره شماره تلفن استفاده کنید.

استفاده از روش ارسال لینک به شما امکان فرستادن پیام‌های تبلیغاتی مثل اطلاع‌رسانی جشنواره ویژه، متن حمایت از کاندیدای مجلس و اطلاع‌رسانی آدرس جدید فروشگاه را فراهم می‌کند. به‌این ترتیب بدون صرف زمان برای ذخیره مخاطبان به‌راحتی در واتساپ پیام ارسال خواهید کرد. 

شما به گزینه‌هایی مانند تماس (Call)، کپی (Copy) یا بریدن (Cut) دسترسی خواهید داشت. با انتخاب سه نقطه می‌توانید ارسال پیام از طریق واتساپ را انتخاب کنید. چنین راهکاری در برخی از گوشی‌های هوشمند ممکن نیست. در صورتی‌که قصد ارسال پیام انبوه را دارید از وب سرویس پیام کوتاه به‌عنوان جایگزین واتس اپ استفاده کنید. به‌این‌ترتیب به‌راحتی و بدون نیاز به داشتن اتصال اینترنتی ارسال پیام برای مخاطبان را انجام خواهید داد. 

مزایای ارسال پیام بدون ذخیره شماره؛ با حفظ حریم شخصی با دیگران ارتباط بگیرید

روش دوم برای ارسال پیام بدون ذخیره کردن نام مخاطب در لیست شماره تلفن همراه، استفاده از نرم‌افزار است. استفاده از نرم‌افزاها همواره یکی از راه‌حل‌های در دسترس برای حل مشکلاتی مثل ارسال پیامک بدون ذخیره شماره تلفن و ارسال پیامک جعلی با شماره دلخواه به شمار می‌رود. این روش ساده است و برای گوشی‌های اندروید و آیفون در دسترس خواهد بود. اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که مراحل راهکار اول را با گرفتن شماره تلفن از شما انجام می‌دهد و فقط با یک کلیک می‌توانید به شماره تلفن مدنظر در واتساپ دسترسی داشته و پیام ارسال کنید.

یکی از این اپلیکیشن‌ها Click to Chat نام دارد که بسیار کم‌حجم و فاقد هرگونه تبلیغات درون‌برنامه‌ای است. از نظر امنیت نیز دستگاه از شما هیچ درخواستی برای دسترسی به ویژگی‌های مختلف دستگاه ارائه نخواهد کرد. پس از ورود به برنامه‌ی مدنظر می‌توانید شماره‌ تلفن مخاطب را به همراه کد کشور آن وارد کنید؛ سپس برنامه امکان ارسال پیام به شماره‌ مدنظر را برایتان فراهم کند.

استفاده از مرورگرها؛ راهکار ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره

استفاده از لینک‌های wa.me برای چه افرادی مناسب است؟

ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره برای بسیاری از افراد در تماس با کسب‌‌وکارها و همچنین صاحبین کسب‌وکار اهمیت دارد. روش‌های مختلفی مثل استفاده از لینک wa.me و استفاده از نرم‌افزار برای ارسال پیام به واتس اپ بدون ذخیره شماره وجود دارد. با استفاده از این روش‌ها، بدون احتمال دریافت پیامک تبلیغاتی، به مخاطب خود پیام ارسال خواهید کرد. 

علاوه‌بر حفظ حریم شخصی، ارسال پیام در واتس اپ بدون ذخیره شماره سریع و ساده است. با استفاده از این روش، به‌طور مستقیم و بدون هیچ گونه تاخیری پیام خود را ارسال می‌کنیم. این روش احتمال برخورد با تبلیغات ناخواسته را نیز کاهش می‌دهد. برخی افراد با ذخیره شماره‌ها در دفترچه تلفن، ممکن است به شما تبلیغات یا پیام‌های تبلیغاتی ارسال کنند؛ با استفاده از فرستادن پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره، این احتمال از بین می‌رود. 

حفظ حریم شخصی و ارسال پیام انبوه در واتس اپ با استفاده از روش‌های گفته شده امکان‌پذیر است. به‌طورکلی استفاده از نرم‌افزارها اطلاعات مناسبی مثل راه‌های ارسال پیام بدون ذخیره شماره، روش‌ّای جلوگیری از دریافت پیام تبلیغاتی و دریافت پاسخ سوال هایی مثل «از کجا بفهمیم پیامک ارسال شده» را امکان‌پذیر می‌کند. اگر سوالی در‌مورد ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره دارید، از ما در قسمت کامنت‌ها بپرسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگویتان باشیم. 


منبع: https://farazsms.com/sending-messages-on-whatsapp-without-saving-the-number/