پیامهای متنی که شخصی به نظر میرسند مشتریان را به اقدام دعوت میکنند. این باعث میشود آنها فکر کنند که شما به علایق و ترجیحات آنها علاقهمند هستید و باعث میشود احساس ویژهای داشته باشند. پیامهای خود را سازمانی و رسمی نشان ندهید، پیامهای خود را طوری بنویسید که تصور کنند به صورت حضوری با مشتریان خود صحبت میکنید.
با نزدیک شدن به شروع فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در ادامه چند کار وجود دارند که میتوانید انجام دهید تا ارسال پیامک فوق العاده مؤثر واقع شود:
کمپینهای جداگانه ای راه اندازی کنید
«دوشنبه آینده افتتاحیه فروش محصولات ویژه ما در مغازه برگزار میشود. برای اطلاع اینجا را کلیک کنید.» هر مشتری را که روی لینک کلیک میکند به یک گروه تماس جدید اضافه کنید.
همانطور که میبینید، پیامک رسانه ایده آلی برای ارتباط شفاف و قدرتمند در دوره فروش است. پیامک همچنین میتواند راهی برای جذب مردم به حضور در مغازه آجیل فروشی باشد، بنابراین احتمالاً خرید اضافی را افزایش میدهد. در واقع، فروش خصوصی ۲۰ درصد از کل گردش مالی را در دورههای تبلیغاتی تشکیل میدهد. بنابراین کمپین بازاریابی باید قبل از فروش شروع شود.
راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی
پیشنهادات پیامکی منحصر به فرد بدهید
پیامک نرخ باز شدن ۹۷ درصد را دارد و به دلیل آنکه همه افراد با گوشی هوشمند کار میکنند، این روش بهترین راه تبلیغاتی خواهد بود.
۱. مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چیست؟
اگر قصد فروش فوری دارید، به خریداران احتمالی خود اطلاع دهید. به این ترتیب، آنها میتوانند مطمئن باشند که در زمان مناسب برای خرید حاضر خواهند شد. آیا هیچ یک از اقلام پرفروش شما در شرف فروش هستند؟ حسادت ایجاد کنید و با این واقعیت بازی کنید که پیشنهاد شما محدود است، ارتباط شما مطمئناً پس از پایان فروش در ذهن مخاطبان شما باقی خواهد ماند و فروش خود را افزایش خواهید داد. همچنین میتوانید زمانی که فروش خصوصی نزدیک میشود، یادآوری کنید. برای مثال، در متن تبلیغات آجیل و خشکبار موارد زیر را بنویسید:
ارسال پیامک در زمان مناسب، ارائه پیشنهادات تخفیفدار، دریافت بازخورد و نظر سنجی و ارسال پیامهای شخصی به شما در افزایش فروش کمک میکند.
اینها معمولاً گیرندگان را وادار میکنند تا اقدام کنند. (CTA) هایی که برای مصرف کننده مزایا دارند، فروش را نیز افزایش میدهند.
مشتریان شما از اینکه در جمع با آنها صحبت شود متنفر هستند. شخصی بودن در متون به پیام لحنی دوستانه میدهد. برای اینکه پیام خود را منحصربهفرد جلوه دهید، باید از کلمات خودمانی استفاده کنید. این نوع لحن باعث میشود پیام به نظر برسد که از طرف یک فرد میآید و گیرنده را هدف قرار میدهد.