دانلود نسخه اصلی تلگرام ایکس Telegram X 9 7.3 تلگرام پرو | androidparsi

در صورتی که با این روند آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم مطلب “آموزش دیلیت اکانت تلگرام” مطالعه کنید. دانلود تلگرام برای ویندوز و همچنین امکان دانلود تلگرام برای اندروید و سایر سیستم عامل ها میسر است. بهتر است که تلگرام را از وبسایت رسمی به آدرس telegram.org و به صورت مستقیم دانلود کنید.

  • 7- اگر پس از انتشار باز هم قصد اضافه کردن استیکری را داشتید، مجددا با وارد کردن دستور addsticker/ می توانید پکیج استیکری خود را تکمیل کنید.
  • برای برقراری تماس ویدیویی در تلگرام تنها کافی است تا به صفحه مخاطب مورد نظر بروید و سپس گزینه مربوطه را با آیکن دوربین را انتخاب کنید.
  • 🔸 رفع محدودیت 2 گیگابایتی آپلود و امکان بارگذاری و آپلود فایل‌ها تا حجم 4 گیگابایت.
  • بنابراین پیش از دنبال کردن مراحل ساخت استیکر، توصیه می کنیم که حتما نسخه تلگرام خود را چک کرده و در صورت آپدیت نبودن، به بروزرسانی آن به آخرین نسخه اقدام کنید.
  • در این مطلب هر آنچه می بایست در مورد تلگرام بدانید را به شما آموزش خواهیم داد.
  • در واقع بعد از انتخاب یکی از گزینه‌ های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله بعد از آخرین زمان آنلاین بودنتان در تلگرام اگر تا این مدت زمان آنلاین نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد.
برای نصب تلگرام بر روی گوشی های هوشمند خود، ابتدا باید از لینک های موجود در مقاله، این برنامه را دانلود کنید. پس از دانلود برنامه، آن را نصب کنید تا بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود. امکان ورود به تلگرام با استفاده از گوگل اکانت و اپل آیدی نیز فراهم شده است. با استفاده از گزینه های Sign in with Apple یا Sign in with Google، کاربران قادر خواهند بود حساب تلگرام خود را وارد کنند. برای استفاده از این امکان، قبل از همه باید اکانت گوگل و اپل آیدی خود را در گوشی موبایل خود ایجاد کرده باشید.

معمولاً این نرم افزارها در قالب وبسایت فعالیت می کنند یا شبیه به نرم افزارهای پیام رسان عمل می کنند به این ترتیب برای استفاده از خدمات شماره مجازی به اتصال اینترنت احتیاج داریم. در این مقاله از سری مقالات آموزش تعمیرات موبایل قصد داریم که شما را با شماره مجازی تلگرام آشنا کنیم و به شما آموزش بدهیم که به صورت رایگان برای خود شماره مجازی بسازید. اینجا یک صفحه با توضیحات مختلف پیرامون عواقب حذف تلگرام نشان داده شده و پس از نوشتن علت دی اکتیو اکانت [مهم نیست چه بنویسید] روی Done کلیک کنید. اکنون یک پیغام برای اطمینان شما از حذف اکانت به نمایش گذاشته می شود و تنها کافیست به واسطه Yes, تلگرام delete my account به این روند نسبتا طولانی پایان دهید.

همانطور که در بالا ذکر شده است، شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، از طریق مرورگر خود وارد نسخه وب تلگرام شوید. برای شروع، به وب‌سایت web.telegram.org رفته و کشوری که در آن زندگی می‌کنید، را انتخاب کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید. در انتها، مقاله به نسخه ویندوز تلگرام و نسخه ورقی آن و نحوه دسترسی به تلگرام تحت وب اشاره می‌کند. مقاله کلیاتی در مورد اپلیکیشن تلگرام و روش‌های دسترسی به آن را به خواننده ارائه می‌دهد.

کانال طراحی و طنز

در این حالت امکان فوروارد کردن محتوا از اعضای کانال یا گروه گرفته می‌شود از ذخیره فایل‌ها یا ثبت اسکرین‌شات از آن‌ها نیز جلوگیری خواهد شد. شما می‌توانید یک کد QR برای خود و تمامی کاربرانی که دارای نام کاربری عمومی هستند، ایجاد کنید. امکان استفاده از این ویژگی برای کانال‌ها، گروه‌ها و بات‌ها نیز وجود دارد و امکان اشتراک‌گذاری آسان‌تر آن‌ها را در فضای خارج از تلگرام ممکن می‌سازد. برای ثبت ری‌اکشن سریع نسبت به یک پیام تنها کافی است تا دوبار آن را لمس کنید. تلگرام یکی از معدود پیام‌رسان‌هایی است که قابلیت ری‌اکشن را برای کاربران خود فراهم کرده است؛ ویژگی که در گذشته منحصر به شبکه‌های اجتماعی بود و اثری کمتری از آن در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیده می‌شد.

از چه راه‌هایی میتوانم کد تایید تلگرام اصلی را دریافت کنم؟

دانلود نسخه اصلی تلگرام ایکس Telegram X 9 7.3 تلگرام پرو | androidparsi