خرید اینترنتی و آنلاین انواع لوازم آبی و بادی، عینک شنا زنانه و مردانه و بچه گانه اصل پویا اسپرت | takdoo-تکدو

خرید اینترنتی و آنلاین انواع لوازم آبی و بادی، عینک شنا زنانه و مردانه و بچه گانه اصل پویا اسپرت | takdoo-تکدو

تمامی لوازم شنا را با برند های معروف را با اطمینان خاطر از ما بخرید. اکثر خریدها ازفروشگاه لوازم جانبی شنا اغلب جنبه یادگیری داشته و برای بهتر تمرین کردن مبتدیان استفاده می شود. هر وسیله ای کاربرد ویژه ای دارد و جذابیت شنا کردن را برای شناگر مبتدی فراهم می کند. به علت لذت بخش بودن تفریحات آبی برای کودکان و نیز شنا به عنوان یک ورزش مفرح بهتر است کلیه لوازم ایمنی را برای آنها فراهم کنیم تا همیشه خاطره ای خوب و شادی آفرین از بودن در آب در ذهن شان باقی بماند. عینک شنااز جملهوسایل شنا و غواصیاز محصولاتاینتکسبه شمار می آید . ازینعینک intexبه منظور آموزش شنا و غواصی استفاده می گردد .لاستیک دور فریم اینعینکاینتکسمانع از ورود آب به داخل عینک شده و موجب می شود تا در زیر آب بتوانید به راحتی محیط زیر آب را مشاهده نمایید .

عینک شنا توربو مدل LOS ANGELES MASK

این همان چیزی است که معمولاً باعث می‌شود چشم‌های ما تمام ملتهب و تحریک شوند. در حالی که قرمزی چشم ها پس از بیرون آمدن از استخر نسبتاً سریع از بین می‌رود، اما به مرور زمان مشکلات حادتری از قرمزی و التهاب ممکن است به وجود آورد.

  • مناسب برای تمامی سنین و یكی از پر كاربدترین وسیله كمكی برای شنا گران مخصوصا در سنین پایین و شناگران مبتدی می باشد.تخته شنا دارای دو قسمت برای قرار گرفتن دست ها بوده و تعادل بسیار بالایی را به شناگران می دهد.در این سبك شنا می تواند روی حركت پا بیشتر تمركز كرد و ماهیچه های پا را تقویت كرد.
  • لوازم مهم دیگری هم هستند که داشتن آنها همیشه در روند ایجاد لحظات بهتر تاثیرگذار خواهد بود.
  • ورزش های آبی از پر طرفدارترین رشته های ورزشی در جهان است که دارای چندین ورزش است که پر طرفدارترین آنها شنا است.
  • مایو مردانه معمولا از جنس پارچه های پلاستیکی که کشسانی بالایی دارند تولید می شوند.
  • فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات…

ورزش های آبی از پر طرفدارترین رشته های ورزشی در جهان است که دارای چندین ورزش است که پر طرفدارترین آنها شنا است. بهترین برندهای مایو مردانه را می توان مایو شنا توربو، اسپیدو، آدیداس ، ریبوک ، آکوااسفیر، ام پی، نایک ، پوما ، زاگز، لیورجی، 360 درجه و … نام برد. فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات… فروشگاه ورزشی اینترنتی وآنلاین پویا اسپرت دارای مجوز از سازمان صنایع و معادن است. ماسک شنا دو رنگ جدید اینتکس محصولی جذاب از این شرکت بوده که جزوء مقاوم ترین و بهترین ماسک های شنا در دنیا می باشد. یکی از ویژگی های مهم این محصول داشتن خاصیت UV است که اشعه های مضر را دفع کرده و از ایجاد آسیب های احتمالی به چشم شنا گر جلوگیری می کند.

لوازم شنا

از دیگر موارد خرید لوازم جانبی شناکیف و ساک های ساحلی و ضد آب هستند که جهت قراردادن کلیه تجهیزات شنا بسیار ایده آلند. عینک شنا عروسکیاز جملهوسایل شنا و غواصیازمحصولات اینتکسبه شمار می آید . ازین عینکintexبه منظور آموزش شنا و غواصی استفاده می گردد .لاستیک دور فریم این عینکاینتکسمانع از ورود آب به داخل عینک شده و موجب می شود تا کودک بتواند به راحتی محیط زیر آب را مشاهده نماید .

تمامی مطالب و محتوای محصولات متعلق به سایت پویا اسپرت می باشد. مقداری بزرگتر از اندازه معمولی کف دستان بوده با بندهایی که روی آن قرار دارد به بندهای انگشت شما متصل می شود. این وسیله دارای انواع متنوعی است و معمولا برای شناگران حرفه ای که میخواهند در مسابقات حرفه ای شرکت کنند استفاده ی زیادی دارد. قدیم ترها وقتی به استخر می‌ رفتیم فقط و فقط یک مایو داشتیم و بس. به مرور زمان استخرها ضابطه‌ مند شدند و مقررات پوششی خاصی برایشان وضع شد.

جلیقه شنا سوییم وست مدل Step B