هزینههای مربوط به قرارهای ملاقات از دست رفته یا اقساط پرداخت نشده و شرکت نکردن در جلسات مهم، همگی میتوانند باعث اتلاف منابع، زمان و پول شوند که با یادآورهای پیامکی کاهش پیدا میکنند.
بهترین نمونه متن یادآوری برای پرداخت اقساط
یادآوری پیامکی چیست؟
کاهش عدم توجه به قرار ملاقات
شما با استفاده از یادآوری پیامکی یک قدم جلوتر از سایر برندها یا فعالیتهای مشابه هستید. زمانی که بتوانید از تمام امکانات موجود برای رضایت مشتریان خود استفاده کنید، شاهد اعتمادسازی مشتریان خواهید بود که این موضوع به صورت مستقیم اعتبار برند شما را افزایش خواهد داد.
بهبود تجربه مشتری
زمانی که بدانید با چه تعداد از مشتریان روبهرو هستید، میتوانید برنامهریزی بهتری برای کسبوکار خود داشته باشید. در این حالت کار شما آسانتر میشود، زیرا از مشتریان در صف انتظار، نیازها و زمان انتظار آنها آگاهی خواهید داشت. بنابراین منابع را بیش از آنچه نیاز است صرف نخواهید کرد.
رشد درآمد با استفاده از یادآوری پیامکی
بر اساس آمارهای دریافتی استفاده از یک متن پیام یادآوری میتواند میزان پرداخت اقساط را افزایش دهد. اما به یاد داشته باشید که نباید پیامکی بنویسید که باعث ایجاد احساسات منفی در مشتری شود، زیرا این کار میتواند اوضاع را خرابتر کند. در ادامه به چند نمونه از این پیامها اشاره میکنیم. شما هم میتوانید با کمی خلاقیت از این نمونهها ایده بگیرید.
- سلام (نام مشتری) جان. مایلیم به شما یادآوری کنیم که برای پرداخت اقساط خود نیازی به حضور مستقیم در شرکت ندارید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کنید.
- شما به عنوان یکی از مشتریان خوشحساب ما هستید. به همین دلیل شاید دوست داشته باشید که از سررسید پرداخت اقساط خود در (روز مورد نظر) دیدن کنید. برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.
- (نام مشتری) عزیز ما اینجا هستیم تا به شما یادآوری کنیم که مبلغ (میزان قسط) برای پرداخت در تاریخ (زمان) سررسید میشود. شما میتوانید برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید یا وارد حساب کاربری خود در سایت مؤسسه شوید.
بهترین نمونه پیامک یادآوری برای قرار ملاقات
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/sms-reminder/
زمانی که یک پیام یادآوری خودکار اما رایگان برای مشتریان خود ارسال میکنید، میتوانید تضمینکننده به خاطر ماندن قرارهای ملاقات و رویدادهای مهم باشید. در نهایت شما بدون هزینه زیادی میتوانید سود مالی بیشتری از این فرآیند ببرید. زیرا یادآورها باعث میشوند که روند کار به صورت منظمتری انجام شود و کمترین زیان به کسبوکار شما وارد شود. از آنجایی که پیامکهای یادآوری یک روز قبل و حتی در برخی موارد چند ساعت قبل از موعد تعیین شده برای مخاطبین ارسال میشوند، بنابراین مشتری فرصت کافی برای آماده شدن خواهد داشت.
مزایای استفاده از یادآوری پیامکی
درباره کارایی یادآوری پیامکی چقدر اطلاع دارید؟ احتمالاً بارها هم برای شما اتفاق افتاده است که وقت دکتر خود را فراموش کردهاید. آن هم پس از روزها و هفتههای متمادی که منتظر رسیدن این زمان بودهاید. شاید هم با آسودگی پشت میز کار خود نشستهاید، غافل از اینکه جلسه مهم با کارکنان خود را از دست دادهاید. بسیاری از ما هم فراموش کردهایم در دوره آنلاینی شرکت کنیم که هزینه آن را پرداخت کردهایم.
یادآوری پیامکی یک شیوه کاملاً مقرونبهصرفه در آگاهسازی مشتریان است که میتواند سودآوری خوبی هم برای بسیاری از کسبوکارها داشته باشد. برای مثال پزشکی را تصور کنید که به طور منظم یادآوری پیامکی را برای بیماران خود ارسال میکند. در این حالت هیچ بیماری نوبت رزرو شده خود را فراموش نمیکند و از آن سو پزشک میتواند از بودجهای که بیمار برای درمان خود صرف میکند استفاده کند.
یادآوری پیامکی با نرخ باز و دیده شدن بیش از ۹۸ درصد، میتواند به عنوان یکی از بهترین و مطمئنترین شیوههای آگاهسازی مشتریان و کاربران از یک رویداد، قرار ملاقات و یا اتفاق خاص باشد. این حالت برای هر دو طرف معامله بسیار سودمند است. هم مشتری از زمان قرار ملاقات خود آگاه خواهد بود و هم صاحب کسبوکار از خدمترسانی سر وقت به مشتری رضایت خواهد داشت.
مقرونبهصرفه
۸۶ درصد از بازاریابان رویداد معتقدند که فناوری، از جمله یادآوری پیامکی، میتواند تأثیر مثبت زیادی بر موفقیت رویدادهای آنها داشته باشد. پس چرا به عنوان صاحب یک کسبوکار شما نباید از این فرآیند سود ببرید؟ در اینجا چند نمونه یادآوری پیامکی را برای آگاهی از رویدادها با شما به اشتراک میگذاریم.
- دوست خوبم سلام. از شرکت کردن شما در قرعهکشی برند (نام کسبوکار) متشکریم. برنده تا تاریخ (زمان مورد نظر) مشخص و اطلاعرسانی خواهد شد.
- با تشکر از حضور شما در رویداد سالانه (نام رویداد). منتظر حضور گرمتان هستیم.
- تأییدیه رزرو درخواست شما با موفقیت ثبت شد. قرار ملاقات ما فردا در تاریخ (زمان مورد نظر).
- شرکتکنندگان جشنواره (نام رویداد) یادآوری زمان اجرای مراسم متعاقباً اعلام خواهد شد.
- با تشکر از ثبتنام شما برای دریافت پیام از گالری (نام برند)! در مورد یادآوریها و تأییدیههای قرار ملاقات، سورپرایزهای ویژهها و کوپنها با شما در ارتباط خواهیم بود. ما همچنان منتظر حضور مجازی شما در تاریخ (زمان مورد نظر) هستیم.