بهترین لپ تاپ های دانشجویی+5 نکته هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی | behtarin-laptop

لپ تاپ هایی با این پردازنده بیش از حد داغ می‌کنند و قدرت پردازشی بسیار بالایی نیز دارند. پردازنده های Core i3 نیز قطعا بهترین انتخاب نیستند و از قدرت بالایی بهره نمی‌برند اما می‌توانند کار راه انداز باشند. با این حال اگر تمایل زیادی به خرید تبلت داشته باشید، پیشنهاد می‌شود لپ تاپ ۲ در ۱ انتخاب کنید تا با خیال راحت لپ تاپ به تبلت تبدیل شود. CPU، مهم‌ترین و اصلی‌ترین جزء هر لپ تاپ محسوب می‌شود و با توجه به مشخصات فنی مختلفی که دارد، تعیین کننده قدرت و عملکرد لپ تاپ در پردازش و اجرای دستورات مختلف است. تعداد هسته‌ها، تردها و فرکانس پردازنده، سه فاکتور مهمی است که قبل از خرید هر لپ تاپی به آن توجه می‌شود. این لپ تاپ که از مدل های خاص ایسوس است دارای وزن ۱.۸ کیلوگرم و ابعاد 19.9 × 234.9 × 360.2 میلی‌متر و یکی از بهترین ها برای حمل و جابجایی تا دانشگاه است.

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت بازار

وضعیت نابه‌سامان بازار باعث شد راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ دانشجویی را تهیه کنیم. در این مقاله، قصد داریم بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت بازار را معرفی کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه، بهترین کامپیوتر شخصی قابل‌حمل را بخرید؛ البته فراموش نکنید منظور از «لپ‌تاپ ارزان‌قیمت» دستگاه‌هایی با قیمت بین ۶ تا ۲۵ میلیون تومان است. با بالا رفتن قیمت لپ تاپ در کشور، برای خرید بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 گزینه‌های محدودی پیش رویمان قرار دارند.

ایسوس در کنار این امکانات عالی و بی نظیر، از سخت افزار خوبی نیز پشتیبانی می شود. پردازنده این لپ تاپ i3 بوده و می تواند تا حد نرمالی پردازش های شما را انجام دهد. برای انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب ابتدا باید نیازهای کاری خود را شناسایی کنید و سپس به انتخاب لپ‌تاپ مناسب بپردازید. در انتخاب لپ‌تاپ مناسب برای فردی که در حوزه طراحی فعالیت می‌کند، گرافیک لپ‌تاپ فاکتور بسیار مهمی است.

  • CPU، مهم‌ترین و اصلی‌ترین جزء هر لپ تاپ محسوب می‌شود و با توجه به مشخصات فنی مختلفی که دارد، تعیین کننده قدرت و عملکرد لپ تاپ در پردازش و اجرای دستورات مختلف است.
  • لپ تاپ مک بوک برند اپل نیز از لپ تاپ های مناسب برای رشته پزشکی است که دارای پردازنده 3.3 گیگاهرتز Intel Core i7 Dual-Core و پردازنده گرافیکی Intel Iris Graphics 550 است.
  • با این حال اگر تمایل زیادی به خرید تبلت داشته باشید، پیشنهاد می‌شود لپ تاپ ۲ در ۱ انتخاب کنید تا با خیال راحت لپ تاپ به تبلت تبدیل شود.
  • دانشجویان برای مطالعه و یا انجام پروژه های خود باید مدت زمان زیادی از لپ تاپ استفاده کنند، بنابراین باید صفحه نمایش با کیفیت بالایی انتخاب بهترین لپ تاپ ها تا 50 میلیون کنند.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی+5 نکته هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی | behtarin-laptop از دیگر مشخصات این لپ تاپ که می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثر انگشت و همچنین دو درگاه Type-C اشاره کرد. لپ تاپ HP G7 250 از نمایشگری 15.6 اینچی با رزولوشن HD استفاده می‌کند. در بخش سخت افزاری سازنده آمریکایی از پردازنده مرکزی اینتل Celeron N4020 استفاده کرده است، پردازنده‌ای که فرکانس پردازشی برابر با 1.1 تا 3.1 گیگاهرتز دارد.

بهترین اپلیکیشن های واقعیت مجازی