بلک فرایدی چیست؟ نکاتی برای بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی

آخرین باری که در جمعی نشسته بودید و افراد گوشی به دست نبودند کی بود؟ اصلا یادتان می‌آید خودتان چه زمانی از گوشی‌تان جدا بوده‌اید؟ با وجود تلفن‌های هوشمند ما شب‌ها با موبایل به خواب می‌رویم و صبح در عرض پنج دقیقه پیام‌های خود را چک می‌کنیم.

قیمت خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک در بلک فرایدی چقدر است؟

پیشنهاد می‌کنم ویدئوی بلک فرایدی چیست؟ بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی و جمعه سیاه ایرانی ها را از کانال آپارات ملی پیامک تماشا کنید.

متن خوب برای پیامک بلک فرایدی بنویسیدبرای فروش حداکثری در حراج بلک فرایدی، هنگام برنامه‌ریزی به این فکر کنید که چه متنی را باید پیامک کنید و در آن چه اطلاعاتی را بگنجانید. اگر لازم است آدرس اینترنتی خود را بگذارید، اگر نه حتما آدرس حضوری را در متن پیامک بگنجانید و اطلاعات ضروری دیگر.

در این مطلب قرار است نکات کاربردی شروع استراتژی بازاریابی پیامکی برای بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه را با هم بررسی کنیم. پس اگر آماده طراحی کمپین پیامکی موفق هستید، بیایید کارمان را شروع کنیم.

عبارت “بلک فرایدی” را به شماره پیامکی 500049898 پیامک کنید تا کد تخفیف 70 درصدی برایتان ارسال شود.

پیامک یادآوری ارسال کنید

بلک فرایدی چیست؟اول بیایید ببینیم بلک فرایدی چیست؟ اصلا این جمعه سیاه از کی به وجود آمد و وارد ایران شد؟ برای پاسخ به این سوالات باید کمی عقب برویم.

محسن عزیز؛

تا موجودی تموم نشده خریدت رو نهایی کن!

لینک را فراموش نکنید

همیشه به یاد داشته باشید خریداران و مشتریان به دنبال این هستند که با پولشان بهترین خرید را انجام دهند و جنس‌هایی بخرند که واقعا ارزشش را دارد. بنابراین مطمئن شوید پیامک‌هایی که ارسال می‌کنید برای مخاطبان ارزشمند است و با خرید از شما تفاوتی در زندگی‌شان ایجاد می‌شود. حتی اگر این تفاوت یک چیز بسیار جزئی باشد.

فروشگاه‌های آنلاین مانند فروشگاه‌های مد و لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و غیره می‌توانند از کمپین پیامکی بلک فرایدی استفاده کنند.

بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در حراج بلک فرایدی چیست؟

برای یک برنامه‌ریزی اصولی و قدرتمند باید داده‌ها و آمارهای فروش سال گذشته در برند خودتان و کسب‌وکارهای مشابه را بررسی کنید. بگردید و ببینید برندهای بزرگ از چه راهی توانستند حراج جمعه سیاه را موفق اجرا کنند و در نهایت کمی هم دل به دریا بزنید و ریسک کنید.

به متن پیامک بلک فرایدی فکر کنید

این درصد موفقیت بالا در صورتی است که شما پیامک هدفمند ارسال کنید. یعنی با استفاده از قابلیت‌های متفاوت سامانه پیامکی، طوری پیامک خود را بفرستید، که اولا نرخ باز شدن پیام را بالا ببرید و در ثانی کسانی پیام شما را دریافت کنند که مشتریان بالقوه هستند. یعنی اگر در محدوده خاصی فعالیت دارید، از ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای استفاده کنید. یا اگر محصولات شما ویژه جنسیت خاصی است، فقط به بانوان یا آقایان اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید.

مردی در حال چک کردن پیامک بلک فرایدی

بلک فرایدی چیست؟

مانند هر چیز دیگری باید حواستان باشد که کمپین تبلیغاتی خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید و تنظیم متن پیامک و غیره را به لحظه آخر موکول نکنید. این نکته به شما کمک می‌کند یک قدم از باقی کسب‌وکارها جلو بیفتید. هرچه برنامه‌ای که برای اس ام اس مارکتینگ بلک فرایدی می‌چینید، جزئی‌تر باشد، نتیجه بهتری می‌گیرید.

به زبان خیلی ساده و آدمیزادی، بلک فرایدی آخرین جمعه ماه نوامبر است و از آن‌جا که آخرین پنجشنبه ماه نوامبر روز شکرگزاری است و تقریبا یک ماه پس از آن تعطیلات کریسمس شروع می‌شود، بهترین فرصت برای خرید و البته فروش است. درواقع حراج بلک فرایدی، آغازی برای خریدهای کریسمس و سال نوی میلادی است.

تاریخچه کوتاه بلک فرایدی

مطالعه‌ای که بر روی سایت‌های فروشگاهی صورت گرفته نشان می‌دهد، 77 درصد از سبدهای خرید در فروشگاه‌های آنلاین، پرداخت نشده رها می‌شوند. بنابراین می‌توانید یک پیامک یادآوری برای این گونه افراد ارسال کنید. مثلا:

هنگام برگزاری بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی هم باید از یک فراخوان عمل استفاده کنید. این اقدام به عمل باید واضح و روشن باشد و مخاطب را گیج و سردرگم نکند. مثلا:

"</a

اکنون که نکات طلایی برای ارسال پیامک در بلک فرایدی را می‌دانید و از اهمیت و جایگاه بازاریابی پیامکی در جمعه سیاه آگاه شدید، وقت آن رسیده که کمپین خود را شروع کنید. برای این کار از قبل برنامه‌ریزی کنید و پنل پیامکی‌ای بخرید که توانایی ارسال و تحلیل گزارش‌ها در حجم بالا را داشته باشد. پنل اس ام اس ملی پیامک با سرعت بالای ارسال و پشتیبانی بسیار قوی می‌تواند شما را در مسیر موفقیت کمپین بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی همراهی کند.

فراخوان عمل یا اقدام به عمل در پیامک بلک فرایدیاگر کمی در میان مقاله‌های بازاریابی چرخیده باشید حتما با عبارت فراخوان عمل یا اقدام به عمل روبرو شده‌اید. این عبارت ترجمه‌ای از عبارت انگلیسی call to action است. این اصطلاح بازاریابی یعنی از مخاطب بخواهید کاری را انجام دهد یا او را به مرحله دیگری از فرآیند بازاریابی دیجیتال سوق دهید. مثلا: روی لینک زیر کلیک کنید یا برایمان کامنت بگذارید. هر دو این جمله‌ها، مثال‌های عالی از فراخوان عمل هستند.

ساعت پرستیژ مدل F127 در سبد خرید منتظرته.

اگر به دنبال یک استراتژی موفق برای بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی هستید، به نکات زیر توجه کنید.

اپراتور 9999 چیست؟ + شرایط دریافت خط 9999حتما بخوانید: اپراتور 9999 چیست؟ + شرایط دریافت خط 9999

برنامه‌ریزی کنید

پیشنهاد می‌کنیم کسب‌وکارهای کوچک به جای استفاده از تبلیغات محیطی پرخرج مانند بیلبورد، از یک پنل پیامکی استفاده کنند و تخفیفات و پیشنهادات ویژه بلک فرادی را در یک پیامک برای افراد ارسال کنند.

برای خرید با تخفیف 50 درصدی از فروشگاه لی لی روی لینک زیر کلیک کنید:

اما حراج‌های گسترده و تخفیف‌های ویژه فروشگاه‌ها در اوایل دهه 2000 باب شد و رفته رفته در سال‌های اخیر جای خود را در بازاریابی ایران هم باز کرد.

چرا اس ام اس مارکتینگ برای بلک فرایدی حرف ندارد؟

پیامک یک ابزار تبلیغاتی است که به دست قشر وسیعی از افراد می‌رسد و راهی مستقیم برای برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی و مشتریان کنونی شماست. بر اساس آمارهای حاصل از بررسی پیامک‌ها، 71 درصد از مصرف‌کنندگان در سال گذشته (2023 میلادی و 1402 شمسی) اس ام اس‌های تبلیغاتی از برندهای بزرگ و کوچک دریافت کرده‌اند. علاوه‌بر این، 80 درصد از افراد در عرض نهایتا 5 دقیقه، پیامک‌های خود را باز می‌کنند و آن‌ها را می‌خوانند.چرا اس ام اس مارکتینگ برای بلک فرایدی حرف ندارد؟

سرعت مثال‌زدنی

در سامانه ملی پیامک چهار نوع پنل وجود دارد. پنل پایه، پنل اقتصادی، پنل شرکتی و پنل تجاری. برای دیدن قیمت‌ها و خرید پنل اس ام اس به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/tips-for-sms-marketing-on-black-friday/

هزینه معقول اس ام اس مارکتینگپیامک در مقابل بسیاری از روش‌های بازاریابی، یکی از راه‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. مثلا برای تبلیغات روی بدنه اتوبوس و مترو باید چیزی حدود 35 تا 40 میلیون تومان هزینه کنید. هزینه اجاره بیلبورد و تبلیغات تلوزیونی هم آنقدر زیاد است که اصلا بهتر است راجع‌به آن‌ها حرفی نزنیم.

نکات طلایی بازاریابی پیامکی برای جمعه سیاه یا بلک فرایدی

شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با ارسال پیامک در بلک فرایدی نام برند خود را روی صفحه گوشی تک تک مشتریان بالقوه خود بیاندازید.

هزینه معقول

بعضی‌ها فکر می‌کنند کمپین‌های پیامکی دیگر باعث فروش بیشتر نمی‌شود. اما این حرف از اساس غلط است. همین پارسال بود که برندها توانستند با بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی، فروش خود را به حداکثر برسانند.

در سال 1951 میلادی، یک مجله عبارت بلک فرایدی را برای روز پس از شکرگزاری استفاده کرد. فردای روز شکرگزاری (آخرین پنجشنبه ماه نوامبر) کارگران دسته جمعی مرخصی می‌گرفتند تا یک تعطیلات طولانی مدت چهار روزه داشته باشند(پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه). اما این تمام ماجرا نیست. هر سال پس از روز شکرگزاری فروشگاه‌های فیلادلفیا آنقدر شلوغ می‌شدند که پلیس مجبور می‌شد مردم را کنترل کند. به همین دلایل این روز کم‌کم به روز جمعه سیاه در آمریکا معروف شد.

اگر نمی‌توانید تخفیف زیادی برای کمپین بلک فرایدی خود در نظر بگیرید، حتما ارزش افزوده به مشتریان ارائه کنید. مثلا به مدت محدود خدمات رایگان به آنان ارائه دهید یا دسترسی زودهنگام به محتوای سایت یا کتابتان به مشتریان بدهید. به‌هرحال کسب‌وکار شما باید بتواند در این بازار پررقابت بلک فرایدی، خودی نشان دهد و در ذهن افراد ماندگار شود.

از فراخوان عمل یا اقدام به عمل استفاده کنید

از همه مهم‌تر مطمئن شوید از کلمات هیجان‌انگیز و وسوسه‌کننده مثل تخفیف، ارسال رایگان، پیشنهاد ویژه و غیره استفاده کنید.

ارزش افزوده مهم‌تر از تخفیف

کمپین پیامکی بلک فرایدی برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

پس از اینکه پیامک اول را ارسال کردید، می‌توانید یک پیامک یادآوری هم برای افراد بفرستید. این پیامک می‌تواند دوباره به تمام افراد فرستاده شود و یا فقط به افرادی ارسال شود که روی لینک شما کلیک کرده‌اند.

ارسال پیام گروهی در واتساپحتما بخوانید: ارسال پیام گروهی در واتساپ

اگر سایت فروشگاهی دارید در هنگام ارسال پیامک بلک فرایدی حتما لینک سایتتان را در انتهای پیامک بگذارید. با این کار مخاطبان به راحتی یک کلیک وارد سایتتان می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید بهتر کمپین خود را ارزیابی کنید، از قابلیت لینک ترکر ملی پیامک استفاده کنید. لینک ترکر برای هر پیامک یک لینک منحصر‌به‌فرد تولید می‌کند و سپس گزارش‌هایی کامل از افرادی که روی لینک شما کلیک کرده و رفتار آنان در وب‌سایت، به شما ارائه می‌دهد.

برای افزایش فروش در بلک فرایدی آماده هستید؟

برنامه ریزی برای کمپین تبلیغاتی بلک فرایدی یا جمعه سیاههنگام چیدن برنامه باید این سوالات را بپرسید و با توجه به کسب‌وکارتان به آن‌ها پاسخ دهید: مخاطب هدف ما کیست؟ چه تخفیف و پیشنهادات ویژه‌ای باید برای جمعه سیاه بدهیم؟ چه چیزی این تخفیف و پیشنهادات را خاص می‌کند؟ چگونه می‌توان مخاطب را وسوسه کرد از ما خرید کند؟

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی و خرید پنل اس ام اس با شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید و کمپین بلک فرایدی یا جمعه سیاه را طوفانی و قدرتمند شروع کنید.


سوالات متداول

در اجرای کمپین‌های پیامکی فوت وقت وجود ندارد. یعنی فقط کافی است پنل خود را خریداری کنید و سپس ارسال پیامک را آغاز کنید. از طرف دیگر، پیامک خیلی سریع به دست افراد می‌رسد و افراد هم به سرعت آن را باز می‌کنند و می‌خوانند. اگر لینک داخل اس ام اس گذاشته باشید، سریع آن را باز می‌کنند و اگر از اجناس شما خوشان بیاید آن را می‌خرند. این فرآیند را با پروسه‌های دیگر مقایسه کنید تا متوجه سرعت بالای کمپین پیامکی شوید.

دسترسی بالا