هنگامی که لینک را در پیامهای متنی قرار میدهید، مطمئن شوید که از زبان هرزنامهای اجتناب کنید. به یاد داشته باشید، مردم اغلب در مورد کلیک کردن روی لینکها محتاط هستند مگر اینکه به فرستنده آن اعتماد کنند. از آنجایی که ممکن است این اولین بار باشد که پیوندهایی را در پیامهای متنی ارسال میکنید، خطر از دست دادن مشتریان را با استفاده از زبانی که آنها را به متنهای شما مشکوک میکند، انجام ندهید.
(
قرار دادن لینک تلگرام در پیامک
مصرفکنندگان از طریق تلفن همراه خود با مشاغل مختلف ارتباط برقرار میکنند. صاحبان کسبوکار نیز با توجه به هدفی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دارند، از نتایج پیامک مارکتینگ بهرهمند میشوند. بنابراین جای تعجب نیست که حتی در سال ۲۰۲۰، قبل از همهگیری کرونا که راههای تعامل کسبوکارها با مشتریان را دچار تغییر کرد، بیش از نیمی از خرده فروشان آمریکایی قصد داشتند سرمایهگذاری بازاریابی دیجیتال خود را در پیامک افزایش دهند. بازاریابی پیامکی میتواند مکمل مؤثری برای انواع دیگر بازاریابی و تبلیغات باشد و به شما امکان میدهد با پیامهای هدفمند و مؤثر به مشتریان در زمان واقعی دسترسی پیدا کنید.
(https: //t.me//sms.ir)
تلگرام یکی از محبوبترین شبکههای پیامرسان در دنیا محسوب میشود. این نرمافزار به دلیل قابلیتهای بسیار زیادی که دارد و همچنین امکان ایجاد کانال، پتانسیل خوبی برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا کانال شخصی دارد. شما میتوانید لینک تلگرام را نیز در متن پیامک ارسال کنید. برای این کار باید از فرم زیر استفاده کنید.
به همین ترتیب، باید در پیامهای متنی خود یک گزینه انصراف درج کنید. شما نمیخواهید گیرندگان شما احساس کنند که پیامهای خود را به آنها تحمیل میکنید. پیامهای بازاریابی باید گزینهای برای انصراف داشته باشند.
نرخ کلیک لینک خود را دنبال کنید
یکی از کاربردهای ارسال لینک در متن پیامک هدایت کردن افراد به سوی وب سایت شماست. شما برای این کار میتوانید آدرس وب سایت خود را با فرمت (https: //sms.ir) در متن پیام قرار دهید. توجه داشته باشید که این فرمت از دو بخش (//:https) و دامنه شما تشکیل شده است.
قرار دادن لینک اینستاگرام در پیامک
۲. چگونه لینک را در متن پیام وارد کنیم؟
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/sending-link-in-sms-text/
یکی دیگر از کاربردهای ارسال لینک در متن پیامک، ارسال آدرس اینستاگرام است. این آدرس میتواند صفحه شخصی شما در راستای پرسونال برندینگ یا آدرس فروشگاه اینستاگرامی شما باشد. برای قرار دادن لینک اینستاگرام در پیامک باید آن را به فرمت زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که پس از اسلش (/) باید نام کاربری صفحه خود را وارد کنید.
دوران بازاریابی به روشهای قدیمی گذشته است. بازاریابان اکنون به ابزارهای بسیار مختلفی دسترسی دارند. از طرفی مشتریان انتظار دارند که کسبوکارها بهترین تجربه را در اختیار آنها قرار دهند. اساماس مارکتینگ یا همان پیامک تبلیغاتی یکی از روشهایی است که امروزه برای بازاریابی و با اهداف مختلفی انجام میشود. در همین راستا ارسال لینک در متن پیامک اهمیت پیدا میکند زیرا مخاطب را سریعاً به سمت مسیر خرید هدایت میکند. در ادامه این مطلب با ایده پردازان همراه باشید که قصد داریم به آموزش ارسال لینک در پیامک و مزایای آن بپردازیم.
بازاریابی پیامکی چیست؟
تا به اینجا با اهداف ارسال لینک در متن پیامک آشنا شدید. حال باید بدانید که این کار چگونه انجام میشود. شما میتوانید لینک صفحههای مختلف مانند صفحه اینستاگرام، آدرس وب سایت، آدرس سبد خرید، لینک تلگرام، پرسشنامه و بسیاری موارد دیگر را درون متن پیام قرار دهید تا کاربران پس از باز کردن پیام در صورت تمایل به صفحه مورد نظر شما هدایت شوند.
قرار دادن لینک سایت در پیامک
بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیامهای بازاریابی از طریق پیامک است. این کار با اهداف مختلفی از جمله تبلیغات، نظرسنجی، اطلاعرسانی و بسیاری موارد دیگر انجام میشود.
یکی از مهمترین دادههایی که میتوانید ردیابی کنید، نرخ کلیک است. نرخ کلیک (CTR) به درصدی از گیرندگان پیامک که روی پیوند شما کلیک میکنند از کل افرادی که پیام را مشاهده کردهاند، اشاره دارد. میتوانید از بینشهایی مانند (CTR) برای تعیین میزان قوی بودن متن پیام تبلیغاتی در پیام خود استفاده کنید. فراموش نکنید که میتوانید از کوتاه کننده کلیک استفاده کنید.
دلایل ارسال لینک در پیامک
مهم است که پیامها را فقط برای افرادی ارسال کنید که با شرکت شما آشنایی داشته یا از قبل از شما خرید کرده باشند. اگر یک پیام لینک دار را به شخصی ارسال کنید که هرگز با برند شما تعاملی نداشته است، احتمالاً آن شخص پیام شما را نادیده گرفته و حذف میکند. حتی ممکن است در لیست سیاه قرار بگیرید. هیچ کس دوست ندارد از افرادی که نمیشناسد یا اصلاً با آنها ارتباطی نداشته پیام دریافت کند.