13 نمونه جملات مشتری پسند برای فروش بیشتر! SMS.ir

جملات مشتری‌پسند برای فروش بیشتر!

70 درصد مشتریان به برندهایی که تجربه خریدی ساده، راحت و شخصی را ارائه می دهند، وفادارتر هستند. این آمار نشان می دهد که تنها کیفیت محصول برای جذب مشتری کافی نیست، بلکه نحوه ارتباط با مخاطب و ایجاد احساس اعتماد و امنیت در فرآیند خرید نیز نقش حیاتی دارد.

اگر شما نیز به دنبال افزایش فروش و ایجاد ارتباط موثر با مشتریان خود هستید، پس باید بدانید که جملات تبلیغاتی می توانند این معجزه را برای شما انجام دهند. این عبارات نه تنها بر فرآیند خرید تاثیر می گذارند، بلکه منجر به اعتماد، وفاداری و رضایت مشتری می شوند. در این مقاله عباراتی کاربردی و موثر را یاد خواهید گرفت که به شما در جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش کمک می کند.

1. ما همیشه در کنار شما هستیم، زمانی که به ما نیاز دارید

این جمله برای مخاطب حس حمایت و امنیت ایجاد می کند. هنگامی که می گویید همیشه برای یک مشتری در بازاریابی پیامکی یا ایمیلی آماده هستید، به او اطمینان می دهید که در هر مرحله از فرآیند خرید و فراتر از آن برای حل مشکلات آنها در دسترس خواهید بود. این جمله نه تنها اعتماد ایجاد می کند بلکه به مشتری احساس راحتی و اطمینان می دهد تا با خیالی آسوده خرید کند و اگر نیاز به کمک داشت همیشه در کنارش خواهید بود.

با گفتن این عبارات مشتری پسند، مخاطب شما احساس می کند که شما یک شریک وفادار و قابل اعتماد هستید که در هر زمان به آنها کمک می کنید.

2. با این محصول قدم بزرگی در جهت بهبود زندگی خود بردارید

این جمله قدرت تغییر دارد. وقتی در پیامک تبلیغاتی برند خود از یک “گام بزرگ” صحبت می کنید، به مشتری این احساس را می دهید که خرید از شما فقط یک تصمیم ساده نیست، بلکه گامی به سوی زندگی بهتر است. به راحتی می توانید از این عبارت در تبلیغاتی مانند محصولات بهداشتی، فناوری و یا حتی خدمات آموزشی استفاده کنید. مخاطبان بر این باورند که این خرید تغییرات مثبت و چشمگیری را در زندگی آنها به همراه خواهد داشت. با گفتن این، مشتری با انگیزه بیشتری عمل می کند، زیرا احساس می کند با خرید از شما زندگی او بهتر می شود.

3. از فرآیند خرید سریع و آسان با ما لذت ببرید

هنگام ارسال پیامک به مشتری، فرآیند خرید آسان و ساده خود را ذکر کنید! این جمله کاملا به نیاز مشتری به راحتی و سرعت پاسخ می دهد. در دنیای امروزی که زمان برای همه اهمیت دارد، هیچ چیز جذاب‌تر از دانستن این موضوع نیست که خرید مشتری برای او ساده و سریع خواهد بود. این جمله به مخاطب این اطمینان را می دهد که خرید از شما بدون دردسر و تاخیر انجام خواهد شد. با گفتن این جملات مشتری پسند، مخاطب شما احساس می کند که با خرید از شما نه تنها محصولی عالی دریافت می کند، بلکه از زمان و انرژی خود نیز به خوبی استفاده کرده است.

تجربه خرید ساده و آسان را در پیام های تبلیغاتی خود به خاطر بسپاریدتجربه خرید ساده و آسان را در پیام های تبلیغاتی خود به خاطر بسپارید

4. محصولات ما با ضمانت بازگشت پول همراه هستند

وقتی این جمله را می خوانید چه احساسی دارید؟ احساس اعتماد به نفس و آرامش می کنید، درست است؟ زیرا دیگر نگران کیفیت محصول نخواهید بود. این جمله به مشتری می گوید که اگر محصول مطابق انتظار نباشد، خرید آن خطری ندارد. پس با خرید از شما هیچ نگرانی ندارد و می تواند با خیالی آسوده تصمیم بگیرد.

بیان این مطلب هنگام ارسال پیامک به شماره همراه بانک و یا طراحی بیلبورد باعث می شود مشتری بدون ترس از نارضایتی اقدام به خرید محصول کند. چون می داند حتی اگر راضی نباشد می تواند پولش را پس بگیرد.

5. ما 24 ساعت شبانه روز در دسترس هستیم، زمانی که شما نیاز به پشتیبانی دارید

پشتیبانی 24 ساعته به مخاطب احساس امنیت و اطمینان می دهد و همچنین نشان می دهد که هرگز تنها نیستند. اگر مشکلی پیش بیاید، همیشه یک تیم پشتیبانی برای حل فوری مشکل وجود دارد. به خصوص در دنیای امروزی که سرعت و راحتی در حل مشکلات برای مشتریان اهمیت زیادی دارد، این جمله تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب دارد.

این جمله برای برندهایی که دارای پشتیبانی فعال و مداوم هستند، مانند سایت های فروش آنلاین بزرگ، خدمات فنی، خدمات اشتراک آنلاین و حتی خدماتی که تابلوهای پیامکی ارائه می دهند، بسیار مناسب است. به عنوان مثال وقتی برای اطلاع از تعرفه پنل پیامک با خدمات ارائه دهنده پنل پیامک تماس می گیرید، گفتن این جمله در مکالمه خیال شما را بابت خدمات پشتیبانی هنگام استفاده از پنل راحت می کند.

6. ما خوشحالیم که در خدمت شما هستیم، هر سوالی دارید بپرسید

با توجه به اینکه مردم بیشتر جذب شرکت هایی می شوند که صادقانه و صمیمانه به نیازهای آنها پاسخ می دهند، این عبارت مشتری پسند با ایجاد احساس حمایت و همراهی مداوم، سطح اعتماد را افزایش می دهد. علاوه بر این، با استفاده از کلمه “آمادگی”، مخاطب به وضوح احساس می کند که شما آماده پاسخگویی به تمام سوالات و نگرانی های آنها هستید.

این جمله برای شرکت هایی که قصد ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان خود را دارند بسیار مفید است. همچنین باعث می شود مشتریان احساس کنند که به مشاوره شخصی و خدمات فردی دسترسی دارند، نه فقط خرید از یک برند!

در کنار این جمله می توانید در پیام های تبلیغاتی خود یک call to action اضافه کنید تا بتوانید واکنش مخاطب را نسبت به این جمله بسنجید.

برای نوشتن جملات مشتری پسند به مخاطب احترام بگذاریدبرای نوشتن جملات مشتری پسند به مخاطب احترام بگذارید

7. محصولات ما با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید می شوند

این جمله مخاطب را متقاعد می کند که محصولی که خریداری می کند از آخرین پیشرفت های علمی و فناوری بهره می برد. این بیانیه نه تنها مستقیماً محصول شما را از سایر رقبا متمایز می کند، بلکه نشان می دهد که شما در تلاش هستید تا همیشه بهترین و جدیدترین خدمات و محصولات را ارائه دهید. احساس پیشرفت و نوآوری در ذهن مخاطب باقی می ماند و این باعث می شود که برند شما به عنوان یک برند پیشرو و قابل اعتماد شناخته شود.

این عبارت برای شرکت هایی که در زمینه نوآوری و فناوری (ابزارهای دیجیتال، محصولات فناوری اطلاعات، نرم افزارهای تخصصی، ابزارهای هوش مصنوعی و فروش خطوط تبلیغاتی) فعالیت می کنند، ایده آل است.

8. فقط همین امروز سفارش دهید و ارسال رایگان دریافت کنید!

این جمله برای مشاغل مرتبط با خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک بسیار موثر است. به خصوص اگر در فروشگاه های آنلاین، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی یا هر نوع فروشگاهی که محصولات فیزیکی را ارسال می کند استفاده شود.

این عبارت حس فوریت و کمبود وقت را برای مشتری ایجاد می کند و از آنجایی که مشتریان از فرصت های ویژه ای برای صرفه جویی در هزینه استقبال می کنند، این نوع پیشنهاد آنها را تشویق به خرید سریعتر می کند. ارسال رایگان یکی از جذاب ترین ویژگی ها برای مشتریانی است که به دنبال خرید بدون هزینه هستند. این جمله باعث می شود که مشتری احساس کند از یک فرصت ویژه استفاده می کند.

9. شما به راحتی می توانید از خدمات ما در هر زمان و هر مکان استفاده کنید

مشتریان در دنیای امروز انتظار دارند که بتوانند در هر زمان و هر مکان از خدمات استفاده کنند. این جمله به مشتری این اطمینان را می دهد که دسترسی به خدمات شما به راحتی و بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان پذیر است. در واقع این عبارت احساس راحتی، انعطاف و در دسترس بودن را به مشتری منتقل می کند، به خصوص زمانی که بسیاری از خدمات در دنیای آنلاین محدود به ساعات کاری است. مشتری می داند که هیچ مرزی با شما وجود ندارد و به راحتی می تواند از خدمات شما در هر زمان و از هر مکان استفاده کند.

این عبارت برای کسب و کارهای دیجیتال، پلتفرم های یادگیری آنلاین، اپلیکیشن های خدماتی و وب سایت های فروشگاهی که به دنبال سهولت دسترسی و تجربه کاربری آسان برای مشتریان خود هستند، صدق می کند.

بیان مزایای خرید از برند در جملات و متون تبلیغاتی برندبیان مزایای خرید از برند در جملات و متون تبلیغاتی برند

10. نظر شما برای ما مهم است. لطفا اگر پیشنهادی دارید به ما اطلاع دهید

زمانی که به مشتری فرصت ارائه بازخورد و نظرات داده می شود، احساس می کند صدایش شنیده می شود و شما به او اهمیت می دهید. این جمله همچنین بیانگر آمادگی برند شما برای بهبود است و در جهت ارتقای کیفیت و خدمات خود گام برمی دارد. این عبارات مشتری پسند باعث افزایش اعتماد به نفس مخاطب و ایجاد احساس مشارکت در فرآیند تصمیم گیری شما می شود که در نهایت باعث افزایش وفاداری و رضایت مشتری می شود.

11. چگونه می توانم به شما کمک کنم تا بهترین انتخاب را داشته باشید؟

اگر به دنبال عبارتی برای جذب مشتری هستید، پیشنهاد می کنیم به عباراتی روی آورید که بر احساسات مخاطب تاثیر می گذارد. مانند «چگونه می توانم به شما کمک کنم بهترین تصمیم را بگیرید؟» این عبارت برای شرکت هایی با محصولات یا خدمات پیچیده مانند مشاوره مالی، بیمه، خرید تجهیزات حرفه ای و یا شرکت هایی که در مورد محصولات خود مشاوره می دهند، مناسب است.

عباراتی از این دست باعث ایجاد حس همراهی و حمایت شخصی می شود. وقتی مشتری می بیند که شما مستقیماً سعی می کنید به او کمک کنید تا بهترین گزینه را برای او انتخاب کند، احساس راحتی می کند و به شما اعتماد می کند. مشتری متوجه خواهد شد که شما فقط به دنبال فروش محصول نیستید، بلکه به دنبال یافتن راه حل مناسب برای نیازهای خاص او هستید. این جمله به ویژه زمانی موثر است که مشتریان با انتخاب های متعدد مواجه شده و نیاز به راهنمایی دارند.

12. با خرید این محصول به حفظ محیط زیست کمک می کنید

این جمله برای شرکت هایی که به مسئولیت اجتماعی و حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهند بسیار موثر است. به خصوص در صنایع سبز، برندهای ارگانیک، محصولات زیست محیطی، محصولات و لوازم جانبی پایدار و یا حتی برندهایی که از مواد بازیافتی استفاده می کنند، این جمله بسیار موثر خواهد بود.

این نوع اظهار نظر مخاطب را با احساس مسئولیت اجتماعی و اقدام مثبت در برابر محیط درگیر می کند. وقتی مشتری بداند که خرید یک محصول از شما نه تنها به او کمک می کند، بلکه به کاهش آسیب های زیست محیطی و نجات کره زمین کمک می کند، احساس خوبی دارد. بنابراین ناخودآگاه مشتری را تشویق می کند که از شما خرید کند، زیرا بسیاری از مردم در دنیای امروز تمایل دارند خرید خود را با اهداف انسان دوستانه و زیست محیطی هماهنگ کنند.

13. ما بابت مشکل عذرخواهی می کنیم و تمام تلاش خود را برای جبران آن انجام می دهیم

در برخی موارد ممکن است در ارسال محصول یا خدمات مشکلی وجود داشته باشد و یا حتی در مورد کیفیت آن مشکل وجود داشته باشد در این صورت گفتن این جمله نشان دهنده مسئولیت و احترام به مشتری است. وقتی مشتری برای خرید یا خدمات مشکلی دارد و شما از این طریق عذرخواهی می کنید، احساس می کند که شما به خواسته های او اهمیت می دهید و به دنبال جبران اشتباه خود هستید. مشتریان به برندهایی که اشتباه می کنند وفادارتر هستند خودتان را بپذیرید و سعی کنید آن را جبران کنید. این جمله به مشتریان این حس را القا می کند که در صورت بروز هر مشکلی شما همیشه در کنار آنها هستید و به سرعت مشکلات را حل خواهید کرد.

عذرخواهی از اشتباهات یکی از اصول مهم راهنمایی مشتری استعذرخواهی از اشتباهات یکی از اصول مهم راهنمایی مشتری است

استفاده از جملات تبلیغاتی موثر؛ کلید موفقیت کسب و کار شما

عبارات تبلیغاتی تنها ابزاری برای معرفی محصولات و خدمات نیستند، بلکه نقشی حیاتی در ایجاد اعتماد، افزایش وفاداری و تشویق مشتریان به خرید دارند. همانطور که می بینید، جملات ساده و موثر تجربه مشتری را تقویت می کند، ارتباط نزدیک تری با مخاطب برقرار می کند و آنها را برای انجام اقدامات خاص ترغیب می کند. از پشتیبانی مداوم و 24 ساعته گرفته تا فرصت های محدود و ارسال رایگان، هر پیشنهاد هدفی دارد که نه تنها بر خرید تأثیر می گذارد، بلکه به افزایش رضایت و اعتماد مشتری نیز کمک می کند.

با استفاده از این عبارات مشتری پسند، می توانید برند خود را از رقبای خود متمایز کنید و یک تجربه خرید منحصر به فرد برای مشتریان خود ایجاد کنید. چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید؟ کدام یک از این جملات برای کسب و کار شما جذاب تر است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: https://sms.ir/blog/guides/sms-marketing/customer-friendly-sentences/