↑ آپارات. «علیرضا مسعودی در خندوانه»

یکتانت یکی از مجموعههایی است که سرویس ارسال پیامک ارائه میدهد. از ویژگی های بسیار جالبی که در خطوط 9000 وجود دارد این است که با این خطوط شما امکان ارسال پیامک هایی از قبیل تبریک تولد، ارائه کد تخفیف و این نوع پیامک ها را به لیست باشگاه مشتریان خود را خواهید داشت و همچنین در خطوط 9000 که به صورت خدماتی به شما ارائه میشود، قابلیت درج لینک در جزئیات پیامک های ارسالی به مشتریان خود را نیز خواهید داشت. چنین پیامی نهتنها باعث خوشحالی مشتری میشود، بلکه میتواند او را دوباره به چرخهٔ فروش برگرداند. توصیه میکنیم که اگر تا به الان از چنین خدماتی استفاده نکردهاید، حتماً آن را بررسی کنید.

نکته مهم بعدی که کسب و کار شما را به استفاده از تبلیغ نیازمند میکند، رقابت با سایرین است. اول این که با ارسال پیامک به مشتریان قبلی (یا فعلی) آنها را نسبت به کسب و کارتان وفادار نگه دارید و در وهلهی بعدی نیز به جذب بیشتر مشتریان بپردازید. برای شروع تبلیغات پیامکی، به یک پنل ارسال پیامک مطمئن نیاز دارید. فصل چهارم خندوانه از اواخر آذر ماه ۹۵ شروع شده و در اواخر شهریور ۹۶ پخش شد. دلایل زیادی برای امتحانکردن تبلیغات پیامکی وجود دارد؛ از هزینهٔ شروع نسبتا پایین آن گرفته تا این واقعیت که اکثریت قریببهاتفاق اس ام اسها باز شده و خوانده میشوند.

چه چیزی ارزانتر، سریعتر و موثرتر از ارسال پیامک سراغ دارید؟ انتخاب هر یک از این امکانات ممکن است موجب افزایش تعرفه پنلهای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه شود. اما به یاد داشته باشید که سامانه پیامک انبوه حرفه ای، که کاربران زیادی دارد، سود خود و همچنین هزینه بروزرسانی و خدمات را از تعداد بالای مشتریان دریافت می کند و هزینهای برای تمدید سالیانه نمی گیرد. یعنی اگر بخواهید به کاربرانی که کسب و کارتان را دنبال کنند کدهای تخفیف ارائه دهید یا مزایای دیگری در اختیارشان بگذارید، شرایط با کمترین هزینه و اتلاف وقت مهیا خواهد بود. پر واضح است که اکثر افراد در کمترین حالت از یک گوشی معمولی برخوردار هستند، هر چند امروزه حداقل گوشی که در اختیار کاربران قرار دارد از نوع اندروید (حتی ساده) است. همان طور که میدانید امروزه روشهای مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که استفاده از هر کدام، به نحوی میتواند کسب و کار مدنظرمان را به افراد و مشتریان بیشتری معرفی کند.

اگر شما هم جزو مشاغلی هستید که به تاثیر ارسال پیامک اس ام اس تبلیغاتی واقفید، اما نمیدانید چطور بهترین پنل پیامکی با تعرفه مناسب را انتخاب کنید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این تصمیم گیری مهم به شما کمک کنیم. دقیقاً به همین دلیل است که اکثر افرادی که به کسب و کارهای آنلاین میپردازند، بلافاصله یک پنل اس ام اس خریداری میکنند تا بتوانند مخارج خود را بهتر مدیریت نمایند. بازدید یکتا (Reach): اگر بازاریابها و فعالان حوزه تبلیغات بتوانند به درستی از کمپینهای تبلیغاتی و بازاریابی به روش Atl استفاده کنند، میتواند بازدید بیشتری بگیرند. طی سالهای اخیر، چندین شرکت معتبر از جمله فراپیامک، پنلهای پیامکی متنوعی را با تعرفههای مناسب ارائه دادهاند تا تمام کسب و کارها حتی کارآفرینان و مشاغل خانگی که بودجه محدودی برای تبلیغات دارند، نیز بتوانند از این خدمات گسترده استفاده کنند. برای انتخاب بهترین تعرفه پنل ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه که متناسب با بودجه شما باشد، بهتر است به سایت چندین ارائه دهنده خدمات پیامکی انبوه مراجعه کرده و هزینه پنلهای پیامکی و امکانات هر کدام را با هم مقایسه کنید. اگر چه انتخاب شیوهی تبلیغات و بازاریابی کاملاً بسته به نوع محصول، میزان بودجه و بازار هدف دارد اما در حال حاضر از بازاریابی پیامکی به عنوان یکی از بهترین روشها در این خصوص یاد میشود.

ابتدا این که از بازاریابی پیامکی اجازهای بهره ببرید. این مزیت به شما کمک میکند کمپینهای پیامکی و متن پیامکهای خود را مدام بهبود بخشید تا نتیجهٔ بهتری کسب کنید. مزیت آن هم این است که شما همیشه به این شمارهها دسترسی خواهید داشت و به علاوه، میتوانید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و سایر مشخصات مشتریان خود را نیز ذخیره کنید. این مزیت به شما امکان میدهد که زمان و تاریخ دقیقی را که مشتریان تبلیغات شما را مشاهده میکنند، کنترل کنید. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز مربوط به قوانین سامانه پیامکی را به اپراتور مربوطه را ارائه دهید و پس از تایید اپراتور، خطوط تبلیغاتی به خطوط خدماتی تبدیل خواهد شد. مسائلی مانند تاریخ پرداخت صورتحساب، نوبت آرایشگاه و پزشک، تأییدیه های رزرو و قرارهای ملاقات را می توان به راحتی با استفاده زا سامانه پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان یادآوری کرد.

ابزارهای بازاریابی پیامکی یا همان پنل ارسال اس ام اس انبوه، توسط ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه ارائه سایت 738sms میشود. در این مطلب بازاریابی پیامکی را توضیح میدهیم و نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار در مشاغل مختلف را بررسی میکنیم. در ادامه، این سرویس را به شما معرفی میکنیم. در واقع استفاده از تبلیغات محیطی در دنیای امروزه بهعنوان یکی از مهمترین استراتژیهای کسب و کار کاربرد یافته هست و در برخی از موارد با توجه به معیارهای مختلف و همچنین ویژگیها و امتیازات مناسبی که این روش دارد، میتواند انتخاب اول بسیاری از مدیران برای شناساندن محصول خود به مشتری باشد. پیامک بهعنوان یکی از بهترین و مطمئنترین راهها، برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است که کسبوکارهای بزرگ و کوچک میتوانند از آن استفاده کنند. فرقی نمیکند بخواهید به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تبلیغ کنید، مهم این است که محتوای شما متناسب با گروه هدف و به صورت شفاف و صریح باشد.

منظور از تبلیغات هدفمند چیست؟ تا اینجای مقاله، متوجه شدید که تبلیغات از طریق پیامک چیست و چه اهمیتی دارد. دقت داشته باشید که این تنها چیزی است که یک مشتری انتظار دارد. به طور کلی میتوان از این دستورالعمل برای دو منظور استفاده کرد. برای تصمیمگیری بهتر، میتوانید با مشاوران متخصص در ارتباط باشید؛ مشاورهٔ رایگان به شما کمک میکند تا به بهترین نحو، بازاریابی خود را انجام دهید. با امکان برنامهریزی و اتوماسیون پیامهای متنی، خدمات ارسال اس ام اس تبلیغاتی میتوانند نیازهای کمپین بازاریابی پیامکی یک کسب و کار را برآورده کند. شما فقط میتوانید پیامهای متنی را برای مشتریانی که شمارهٔ خود را در اختیارتان قرار دادهاند، ارسال کنید. اما نگران نباشید چرا که کافی است که فقط از تجربهی ما مبنی بر سوددهی بودن استفاده از بازاریابی پیامکی استفاده کنید. بازاریابی پیامکی که یکی از شیوه های مهم در تبلیغات است میتواند مخاطبین وفاداری را نصیب کسب و کار کند. نکته دیگر که شامل تمامی افراد میشود اینست که هر بیزینسی و هر کسب و کاری باید خودش را با شرایط روز آپدیت کند در غیر این صورت قطعا از دنیای تکنولوژی و به روز عقب خواهند ماند .فرقی نمی کند که شما در چه بیزینسی فعالیت میکنید، مهم آن است که در پیشرفت کار تان تلاش کنید و با به روزترین و جدیدترین نسخه های کاری مربوط به خودتان آشنا شوید .

یکی از علتهایی که به شکست تبلیغات پیامکی منجر میشود، عدم استفاده از راههای ارتباطی در زمان ارسال پیامک انبوه به کاربران است. این امکانات شامل ارائه بانک اطلاعاتی از شماره مشترکین دارای خط دائمی یا اعتباری در اپراتورهای مختلف (همراه اول، ایرانسل و رایتل) به تفکیک منطقهای، شغل و غیره، سرشماره عمومی یا اختصاصی، سرویسهای اضافی مانند امکان زمانبندی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر میشود. در زیر به بررسی نحوه غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی در دو اپراتور مطرح همراه اول و ایرانسل می پردازیم. فرض کنید قصد ثبت نام در اپلیکیش را دارید اما این اپلیکیشن برای ارسال پیامک کد فعال سازی از خط خدماتی استفاده نمیکند و از خط تبلیغاتی استفاده میکند.

بنابراین، بهتر است قبل از خرید پنلهای اس ام اس حتماً به ویژگیها و امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهند، توجه کرده و از راهنماییهای کارشناسان فروش فراپیامک استفاده کنید. طبق آئیننامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، باید سامانسرایی تعریف شود تا کودکان پس از شناسایی و جذب، وارد سامان سرا شوند و کارشناسان بهزیستی، کمیته امداد، فنیوحرفهای، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاههای مرتبط با مراجعه به سامان سرا، اقدامات تعریف شده را انجام دهند اما اقدامی جهت دایر شدن سامان سرا صورت نگرفته است و از این بابت گلههایی وجود دارد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، تعرفه استفاده از پنل پیامکی به ارائه دهنده سرویس، نوع سرشمارهای که انتخاب میکنید و سرویسهای اضافهای که قصد دارید، در پنل خود از آنها استفاده کنید، بستگی دارد. اگر قصد راه اندازی کمپینهای بازاریابی پیامکی را دارید، باید از خدمات اضافی ارائه شده توسط ارائه دهندگان سرویس پیام کوتاه انبوه استفاده کنید، اما این خدمات مطمئناً تعرفههای بیشتری را در پنل ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به همراه خواهد داشت. در این پنل، شما میتوانید گزارشی دقیق و درستی از روند کار بگیرید، پیامهای خود را بر اساس شناختی که از مخاطبان خود دارید، شخصیسازی کنید.

برای اجرای کمپین های بازاریابی پیامکی موفق، به عوامل مختلفی از جمله نرخ تحویل، سرعت تحویل، زمان دایر بودن، قابلیت ارسال پیامک انبوه، بستر امن، قابلیت سفارشی سازی بستگی دارد.اغلب قیمت های پایین ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه نشان دهنده کمبود سرمایه گذاری در زیرساخت ها، اتصالات ضعیف اپراتورهای پیامکی، پشتیبانی ناکافی از مشتری و ویژگی های قدیمی محصول است. میانگین نرخ کلیک آنها 5.3 برابر بیشتر از تبلیغاتی است که از دادههای رفتاری استفاده نمیکنند. پنلهای پیامک انبوه تبلیغاتی، یک راه بسیار مؤثر و کارآمد برای اطلاع رسانی سریع به مردم و افزایش آگاهی از برند است که در مدت زمان کوتاهی فروش شما را چندین برابر میکند. در واقع در این روش شما فقط میتوانید به کاربرانی که در خبرنامهی پیامکی عضو شدهاند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و در روش دیگر مشتریان و یا کلیهی کاربران با ارسال اس ام اس انبوه مواجه خواهند شد که به دلایل مختلفی در دایرهی بازار هدفتان قرار گرفتهاند. کسبوکارها میتوانند با پنل ارسال پیامک انبوه و گروهی، از این نوع بازاریابی برای هدفهای مختلفی مانند متقاعدکردن گروهی از مخاطبین برای خرید یک محصول یا استفاده از خدمات ویژهٔ آنها استفاده کنند. هرچقدر که تبلیغات هدفمند رشد می کند، پلتفرم های آنلاین اطلاعات بیشتری در مورد کاربران خود دریافت می کنند و می توانند انواع مختلفی از هدف گذاری را به تبلیغ کنندگان ارائه دهند.

تمامی اپراتورهای پیامکی، هزینه پیامک های ارسال نشده به مخابرات را پس از گزارش گیری به شما عودت خواهند داد. این نوع از تبلیغات BTL برای رسیدن به مشتریان هدف هزینه بالایی ندارد. 11. نرخ اینگیجمنت بالایی دارند و افراد زیادی با آن درگیر میشوند و همین امر بازگشت سرمایه (ROI) بیشتری را برای شما میآورد. با کمک تبلیغات پیامکی، میتوانید آگاهی از برند، نرخ حفظ مشتری، وفاداری مشتری و فروش خود را افزایش دهید. این کار به کسبوکارها کمک میکند تا علاقه شمارا برای بازگشت به وبسایت خود و خرید محصول جلب کنند. پس از آن که مراحل فوق انجام شد برای انجام تبلیغات هدفمند و تولید محتوای مناسب در راستای معرفی نوع خدمت یا محصول به مشتریان با رعایت رتبه بندی آن ها دست به کار می شویم. بیشتر بحث ما در اینجا این است که چرا باید به تبلیغات هدفمند فکر کنیم؟ علاوه بر این که تصاویر و ویدئو های شما باید مطابق با یک قالب شکیل و نظم ساختار یافته ساخته و پرداخته شون، باید بدانید یکی از روش های تبلیغ هدفمند در اینستاگرام آگاهی از ترفند های به خصوص این اپلیکیشن می باشد.

خدمات اضافی میتواند شامل امکان ارسال پیامهای صوتی، سرویس پاسخ دهی خودکار، امکان درج لینک یا شورت کد در پیامک، امکان استفاده از خدمات نظرسنجی پیامکی و بسیاری از موارد دیگر باشد. این امر لیستهای مخاطبین شما را بسیار متمرکز میکند؛ زیرا شامل مشتریانی است که به برندشما علاقه دارند یا پیش از این، از محصولات یا خدمات شما استفاده کردهاند. به عنوان مثال، مشتریان شما میتوانند محصولات را با استفاده از یک ربات سفارش دهند. با استفاده از این سرویس، مشاغل میتوانند با پرداخت هزینهای مقرون به صرفه، حجم زیادی از پیامهای متنی انبوه را به سراسر کشور ارسال کنند. دلیلی هم برای نگرانی وجود ندارد، چرا که هر زمان بخواهند با ارسال عدد 0 میتوانند از خبرنامه او انصراف دهند. چرا باید از سرشماره خدماتی استفاده کرد؟ حال در این مطلب اختصاصاً قصد داریم دربارهی یکی از اصولیترین و نوینترین روشهای بازاریابی که به بازاریابی پیامکی شهرت دارد صحبت کنیم و در انتها سیستم و قابلیتی را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن میتوانید کسب و کارتان را به سرعت تبلیغ کنید. امکان ارسال پیام کوتاه آف لاین : با توجه به اینکه شبکه مخابرات در صورت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه مخاطبان ،پیام کوتاه را در خود ذخیره کرده و سپس ارسال می کند، می توان پیام هایی نیز به مقصد تلفن همراه هایی که فعلا در دسترس نیست ارسال کرد.