کلینکس سرویس آنلاین خدمات نظافت نظافت منزل خدمات منزل خشکشویی | fanbaz

تخصیص نظافتچی به سفارش نظافت منزل شما از طریق پیامک و notification به شما اطلاع داده می‌شود. شما می‌توانید به اپلیکیشن یا وبسایت آچاره مراجعه نمایید و پروفایل نظافتچی را ببینید. در این کلاس تیم پشتیبانی آچاره دائما نیروهای نظافتچی، کیفیت کارشان و نظرات دریافت‌کنندگان خدمات را بررسی می‌کنند و کوچکترین خطاها را سریعا رفع می‌کنند. در صورتی که نیروها امتیاز مناسب کسب نکنند به سرعت مجوز فعالیت آنها در این کلاس باطل خواهد شد.

شرکت خدماتی نظافتی

بهترین سنگ محک ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان قبلی است. در آچاره بانک اطلاعات کاملی از نظرات واقعی مشتریان قبلی در اختیار شما است که تصمیم‌گیری را برای شما راحت خواهد کرد. نوع خدمات درخواستی شامل درخواست نظافت راه پله، آشپزی، پذیرایی و …

کیفیت کار متخصصین با استفاده از امتیاز دهی همواره بررسی می گردد. خیر، نیرو به هیچ عنوان اجازه درخواست این موضوع را ندارد و این موضوع کاملا شخصی و به عهده مشتری است. نیرو موظف است در سفارش‌ها وعده غذایی خود را به همراه داشته باشد. اهمیت دوچندانی پیداکرده است، به‌طوری‌که علاوه بر اینکه زیبایی را به خانه شما به ارمغان می‌آورد باعث بالا رفتن سطح بهداشت منزل شما نیز می‌شود.

خلاقیت های جالب در خانه داری

چرا که این مواد با دارا بودن ترکیبات بسیار قوی و جرم زدا، ممکن است به بدنه و رنگ یخچال شما آسیب برساند. بعد از آن نوبت به نظافت کابینت ها و مرتب نمودن وسایل آن می رسد. از این رو بعد از مدتی با انبوهی از کارهای انباشته شده و خانه ای کثیف و به هم ریخته روبرو می شوند. نظافت به عنوان بخش مهمی در زندگی ما، باید به صورت کامل و اصولی اجرا شود. در کار خود باتجربه هستند و به بهترین نحو کار نماشویی و دیوار شویی را انجام می دهند.

  • شما می‌توانید با توجه به رزومه متخصص،‌نظرات مشتریان درباره او و قیمت پیشنهادی‌اش، متخصص دلخواه خود را انتخاب کنید؛ ضمن این‌که تمامی نیروها از قبل آموزش‌های لازم را دیده‌اند.
  • با عرض سلام از خانم نظافتچی که برای بنده فرستاده بودن کاملا راضی بودم.
  • جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد فن باز قیمت دریافت کنید.
  • لازم به ذکر است تمام ملزومات نظافت از جمله ابزار و مواد شوینده توسط نیروی خدمات به محل آورده می‌شود.
کلینکس سرویس آنلاین خدمات نظافت نظافت منزل خدمات منزل خشکشویی | fanbaz