کاربرد پیامک برای صرافی ها – بلاگ

کاربرد پیامک برای صرافی ها می تواند نقش تاثیر گذار و مهمی در ارتباط با مشتریان، اطلاع رسانی و تبلیغات به شیوه ای جدید برای این حوزه کاری ایفا کند. صرافی ها علاوه بر اینکه برای اعلام محل کسب و کارشان به تبلیغات نیاز دارند می توانند برای ارتباط با مشتریانشان اقدام به ارسال پیامک نمایند. استفاده از ارسال و کاربرد پیامک برای صرافی ها اگر بدانیم که چه ماژول هایی کاربردی می باشد، می تواند بازخورد بالایی داشته باشد.

سامانه پیامک سفید گزینه مناسب و برتری برای اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریانیست که قبلا از شما خرید ارز داشته اند. می توانید برای آن ها اخبار واحد صنفی خود، ارسال کانال های اجتماعی خودتان و تغییر قیمت ها را به مشتریانتان اطلاع دهید. می توانید برای همکاران خود و کسانی که تجارت و بازرگانی خود را با شما انجام می دهند، به صورت روزانه اطلاعات ارسال نمایید. پیامک سفید با توجه به اینکه قابلیت ارسال پیامک به تمام شماره ها، حتی شماره های مسدود را دارد؛ گزینه برتری در مشتری مداری و ارتباطات پیامکی می باشد.

در ابتدا تمام کسب و کارها تمایل دارند محل فعالیتشان را همه بدانند. می توانید با کمک ارسال از طریق نقشه گوگل، به شماره هایی که در محدود شما قرار دارند، ارسال آدرس مغازه و واحد خود را داشته باشید. راهکار دیگر نیز استفاده از بانک های اصناف و ارسال پیام های تبلیغاتی و همکاری به صنف هایی است که می توانند گروه هدف شما باشند و در قیف فروش شما قرار گیرند.

کافیست شماره موبایل مشتریان خود و رضایت آن ها را برای اطلاع رسانی داشته باشید.


منبع: https://sms.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D9%87%D8%A7/

اطلاع رسانی :

تبلیغات :

مقاله پیش رو می تواند با ارائه انواع مختلف ارسال و معرفی امکانات پنل ارسال اس ام اس؛ بهبود و ارتقا در حوزه کاری صراف ها باشد.

کاربرد پیامک برای صرافی ها :

البته خودتان هم می توانید متن دلخواهتان را به شماره هایی که دارید به وسلیه منوی ارسال ساده بفرستید.