پی ال سی بازار خرید و فروش تجهیزات استوک اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

بسته به کیفیت نوع ورودی و خروجی و همچنین تعداد آن ها، قیمت پی ال سی ممکن است متفاوت باشد. بنابراین باید این مورد را نیز به عنوان یک عامل مؤثر همیشه مد نظر داشت. Omron یا امرن یک تولیدکننده ژاپنی است که طیف وسیعی از کنترلرهای مخصوص سیستم های اتوماسیون صنعتی را تولید می کند. محصولات این شرکت علاوه بر ژاپن و قاره آسیا، در قاره آمریکا و اروپا نیز به فروش می رسند. به همین دلیل است که این برند در کشورهای مختلف جهان دفتر قیمت پی ال سی فروش دارد.

ماژول DVP16SP دلتا

برندهای مختلف ممکن است برای ساماندهی و عملکرد صحیح واحدهای پی ال سی، نرم افزارهای مختلفی روی آن ها نصب کنند. برای مثال برند چینی دلتا برای محصولات خود از نرم افزار پی ال سی دلتا با نام ISPSoft استفاده می کند یا برای برنامه نویسی PLC های زیمنس از نرم افزار SIMATIC Manager استفاده می شود. ابزارهای پنج گانه برنامه ریزی مانند LD، FBD و SFC در این برنامه، امکانات خاصی در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد. دیگر تولیدکننده شرقی انواع کنترلرهای PLC شرکت ال اس کره جنوبی است. این شرکت از نظر تاریخی بیش از 4 دهه سابقه فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی را دارد. انواع پی ال سی های تولیدی این شرکت در سال های اخیر در تیپ های مختلف تولید و عرضه شده اند.

ماژول DC-UPS دلتا DRU-24V40ABN

در زمان خرید از فروشنده درخواست کنید از تستر برای ایجاد اطمینان جهت سالم بودن محصول استفاده کند. ضریب اطمینان و درجه حفاظت در سیستم‌های PLC بسیار بیشتر از سیستم‌های رله‌ای است. در صورت نیاز تغییر مراحل یا عوض کردن ترتیب فرآیندها را می‌توان به سادگی و با تغییر چند خط در برنامه انجام داد. به این ترتیب نیازی به تغییر سخت افزاری و صرف زمان و هزینه زیاد نیست. این دستگاه ها قابلیت کنترل را افزایش می دهد و فضای فیزیکی زیادی را اشغال نمی­ کند.

  • بنابراین متخصصان و برنامه نویسانی باید در خطوط تولید مختلف برای اموری مانند پشتیبانی و توسعه در کنار این سیستم ها حضور داشته باشند.
  • این بازه قیمتی گسترده نتیجه عوامل مختلفی است که در هنگام خرید باید به طور حتم به آنها توجه داشته باشید.
  • که جهت کنترل کارکرد تیغچه ها و تنظیم سرعت حرکت ناخنی ها مورد استفاده قرار میگیرد.
  • مدل‌های لوگو ورژن 7 و لوگو ورژن 8 زیمنس می‌توانند با سایر پی ال سی‌های لوگو، کنترلرهای SIMATIC و یا پنل‌های SIMATIC ارتباط برقرار نمایند.

عملکرد پنل‌های کنترل سنتی به رله‌های الکترومغناطیسی سنتی وابسته بود اما پی ال سی با قدرت و کیفیت بالاتر که در ساخت ان نیز از تکنولوژی مدرن استفاده شده جایگزین مدل‌های قبلی گردیده است. مهم‌ترین ویژگی مثبت پی ال سی در مقایسه با سیستم‌های کنترل قدیمی در این است که کاربر می‌تواند بعد از برنامه‌ریزی طرح مورد نظر ان را تغییر بدهد. این فرایند نسبت به سیستم‌های قدیمی هزینه کم‌تری دارد و در واقع هزینه ان فقط صرف وقت بیشتر است.برای آشنایی با ویژگی‌های پی ال سی و کارکرد آن لطفأ در این مقاله با ما همراه باشید. همانطور که گفته شد پی ال سی ها دارای کاربردهای متنوعی از صنایع سنگین گرفته چون خودروسازی و پلاستیک سازی تا کاربری های ساده تر چون آسانسورها، بالابرها و تهویه هوا هستند.

پی ال سی بازار خرید و فروش تجهیزات استوک اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق اما برای درک بهتر اینکه plc چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد پیشنهاد میکنیم به منوی بالای سایت و بخش مفاهیم اولیه نگاهی بیندازید. همانطور دیدید به دلیل نوع عملکرد کامپیوتری و تخصصی یک واحد پی ال سی به متخصصانی نیاز است تا کار با این دستگاه را یاد گرفته باشند. به همین دلیل است که تاکنون آموزش های زیادی در حوزه پی ال سی در قالب، کتاب، PDF، صوت و فیلم منتشر شده است که می توانند مراجع مناسبی برای یادگیری باشند. با این وجود اما بازهم مزایای این وسیله الکتریکی خصوصا در صنایع سنگین به معایب آن غلبه می کند و اکثر فعالان این حوزه از آن استفاده می کنند. اما از طرفی برخی آموزش ها برای درک صحیح و کامل نحوه کار با این ابزار نیاز است؛ که از مهم ترین آن ها می توانیم به آموزش نرم افزار پی ال سی اشاره کنیم.

الکتروموتور استریم سه فاز سری 15HP/4P Y2

ورودی می‌تواند از طریق سنسورها، انواع کلید قطع و وصل، انکودر و یا عوامل مکانیکی دریافت شود. خروجی‌ها نیز می‌توانند به عملگر‌ها و تجهیزات مختلف مانند سروو موتور به مجموعه این اعمال یک فرایند یا پروسه کاری گفته می‌شود. نکته قابل توجه در رابطه با PLC امکان افزایش تعداد ورودی و خروجی‌ها است که به وسیله کارت PLC I/O امکان پذیر خواهد بود. به دلیل نوسانات قیمت دلار، قیمت ها به صورت لحظه ای در حال تغییر هستند. پس قبل از ثبت سفارش، حتما جهت اطمینان از قیمت ها با ما تماس بگیرید.