پنل پیامک شهرداری + مزایا و کاربردهای ارسال اس ام اس برای شهرداری

روزانه اطلاعیه‌های مهمی به سازمان شهرداری می‌رسند که باید فوراً و به صورت منطقه‌ای برای مردم ارسال شوند. اینجاست که باید از ابزار ارسال منطقه‌ای پنل استفاده کنند. ابزار ارسال از روی نقشه (پیامپ) فعلاً فقط برای 17 کلانشهر بزرگ ایران فعال است و برای شهرستان‌های کوچک هم باید از ابزار ارسال از روی کدپستی استفاده کرد.

نظرسنجی با پنل اس ام اس شهرداری

اطلاعیه‌ها و اخبار مهم مانند اخبار طرح ترافیک، اخبار رسیدگی به مناطق خاص برای گازکشی یا تعمیرات، بسته بودن احتمالی خیابان یا جاده، قوانین جدید مانند طرح محدودیت تردد از ساعت 21 در دوران اپیدمی کرونا، قطعی موقت برق یا گاز و …. همگی از جمله اخبار مهمی هستند که باید خیلی سریع به گوش مردم برسند. با ابزار ارسال انبوه پنل پیامکی، این اطلاع‌رسانی را خیلی راحت و سریع‌تر از حالت معمولی می‌توانید انجام دهید تا در طول 5 تا 15 دقیقه تمام اخبار جدید به گوش شهروندان برسد.

ارسال پیامک منطقه‌ای

اگر هنوز چیز زیادی در این مورد نمی‌دانید خیلی هم نگران نباشید، چون مفصل می‌خواهم درباره سامانه پیامک شهرداری و شورای شهر صحبت کنم تا با سیستمی آشنا شوید که اگر وارد روند کاری‌تان شود انجام خیلی از کارها را برای سازمان شما آسان، کم هزینه و البته سریع‌تر خواهد کرد.

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

همانطور که گفتم، مزایای پنل شهرداری علاوه بر استفاده در سطح کلان و انبوه، شامل استفاده درون سازمانی هم می‌شود که در این قسمت از مقاله می‌خواهیم درباره همین مورد صحبت کنم.

مزایای پنل پیامک شهرداریبیایید اول از همه دربارۀ مزایای عمومی پنل اس ام اس برای شهرداری صحبت کنیم. همانطوری که پیشتر هم گفتم شهرداری از جمله ارگان‌هاییست که ارتباط مستقیمی با مردم و نیازهایشان دارد، اخبار مختلف را به اطلاعشان می‌رساند و وظیفه اصلی‌اش رسیدگی به مشکلات مردم و بررسی مسائل مختلف شهریست. در همین راستا اولین کاربرد مهم پنل، اطلاع‌رسانی اخبار مختلف است.

اطلاع‌رسانی اخبار مهم

استفاده درون سازمانی پنل پیامک شهرداریشاید مهم‌ترین مزیت پنل اس ام اس شهرداری در سطح درون سازمانی ارسال پیامک هوشمند زماندار باشد. با این ابزار شما به صورت اتوماتیک پنل را تنظیم می‌کنید تا در بازه‌های زمانی مشخص مثلاً کدام روز و کدام ساعت برای کاربران پیامک ارسال کند.

شهرداری یکی از آن ارگان‌های دولتیست که مستقیم با مردم و شرایط زندگی‌شان در ارتباط است. پس باید انتظار داشت که این سازمان پر مسئولیت به دنبال بهترین راه و روش‌ها برای تعامل و ارتباط مستقیم با پنل اس ام اس برای شهرداریمردم باشد. در سال‌های اخیر با گسترش استفاده از تکنولوژی تقریباً شهرداری‌های تمام مناطق به سایت دسترسی دارند و اخبارشان را از همین طریق به گوش مردم می‌رسانند که در این میان جای یک روش کاربردی‌تر یعنی پنل اس ام اس برای شهرداری خالیست.

بعد از هر پروژه شهرداری، هر برنامه عمرانی یا … می‌توان با ابزار نظرسنجی از میزان رضایت و نظر شهروندان مطلع شد و حتی نظرشان را درباره برنامه های بعدی و … پرسید.

کاربردهای درون سازمانی پنل پیامک شهرداری

ارسال هرگونه پیامک مناسبتی، تسلیت ایام سوگواری، تبریک تولد کارمندان، یادآوری پرداحت اقساط وام و …. از همین طریق برای تمام کارمندان قابل ارسال است. پیامک اطلاع‌رسانی زمان برگزاری جلسات، نظرسنجی پیامکی، پیامک واریز حقوق یا اخبار برخی تغییرات و … بخش دیگری از کاربردهای پنل پیامک شهرداری است.

جمع‌بندی

سومین کاربرد مهم پنل اس ام اس شهرداری برگزاری نظرسنجی از شهروندان است. در حال حاضر، این ابزار بهترین امکان و قابلیت پنل برای تعامل با شهروندان و اطلاع از نظراتشان است، حتی از همین طریق می‌توانید پیشنهادات و نظر کاربران را هم بشنوید و سیستم دریافت شکایت و انتقادات را هم فعال کنید.

بیایید همین اول و قبل از شروع استفاده از پنل اس ام اس برای شهرداری با سامانه پیامکی آشنا شویم. سامانه ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک و مدیریت پیام‌های ارسالی استفاده می‌شود.

حتماً می‌دانید که شما از یک تعداد محدود بیشتر نمی‌توانید از سیمکارت شخصی پیامک بفرستید که این کار هم هزینه بالایی دارد و هم زمان زیادی از شما می‌گیرد. از طرف دیگر در ارسال پیامک با موبایل به بانک شماره هم دسترسی ندارید، پس باید سراغ سیستمی بروید که همۀ این امکانات راه همراه تعدادی مزیت کاربردی دیگر داشته باشد. اینجا دقیقا همان نقطه‌ایست که به سامانه پیامکی نیاز دارید.

اطلاع‌رسانی که با ابزار ارسال انبوه انجام می‌شود، مهم ترین مزیت پنل پیامک شهرداری است که هم سرعت بالایی در رسیدن به دست شهروندان دارد، هم خیلی از نیروی انسانی سازمان وقت و انرژی نمی‌گیرد و از طرف دیگر قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-panel-for-municipality/

جمع‌بندی پنل اس ام اس شهرداریتا اینجا مفصل درباره مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای شهرداری صحبت کردیم و به هر دو سطح استفاده درون سازمانی و ارسال انبوه اشاره کردیم. با توجه به ارتباط مستقیم سازمان شهرداری با زندگی مردم و امور جاری شهر به نظر می‌رسد که سریع‌ترین، کاربردی‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین روش برای ارتباط و تعامل با مردم، اطلاع‌رسانی و …. استفاده از سامانه پیام کوتاه است.

از طرف دیگر راه‌اندازی پنل، به عنوان شخص حقوقی یا شخص حقیقی به زمان زیادی نیاز ندارد. با آماده کردن مدارک، ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت ملی پیامک یا تماس با شماره  02163404 می‌توانید کمتر از یک ساعت پنلتان را دریافت کرده و شروع به ارسال پیامک کنید. در ضمن برای مشاهده آموزش پنل اس ام اس ملی پیامک میتوانید به آپارات ملی پیامک مراجعه کنید.

اگر سازمان شهرداری در شرایطی باشد که بخواهد اطلاع‌رسانی مهمی را فقط در محل مشخصی انجام دهد، مثلاً اخبار بسته بودن اتوبان، ساخت‌وساز عمرانی یا قطعی موقت آب یا برق در بعضی از محله‌های خاص و … را به ارسال پیامک منطقه‌ایاطلاع شهروندان برساند، به ابزار ارسال اس ام اس منطقه‌ای یعنی ارسال از روی کدپستی و پیامپ نیاز دارد.

حالا شاید بپرسید که استفاده از سامانه غیر از موارد بالا، دیگر به چه نتایجی می‌رسد؟! در این قسمت از مقاله دقیقاً به همین سوال پاسخ می‌دهیم و مزایای استفاده از پنل اس ام اس شهرداری را به دو دسته استفاده عمومی سامانه و استفاده درون سازمانی تقسیم می‌کنم.

مزایای پنل اس ام اس برای شهرداری