پنل اس ام اس جوانرود با 30% تخفیف، فرصت طلایی مشتری‌مداری

جوانرود با ۷۱،۹۴۵ نفر جمعیت یکی از شهرهای زیبای مرزی ایران است. همین موقعیت جغرافیایی موجب شده تا بازار جوانرود همیشه پرجنب‌وجوش با کالاهایی باشد که عموماً قیمت بهتر و پایین‌تری نسبت به بازار دیگر شهرها دارد. مشتریان هم نه فقط از سطح شهر بلکه از مناطق اطراف هم برای خرید به این شهر زیبا سفر می‌کنند. با وجود این موقعیت مناسب و ویژه بهتر است که هر کسب‌وکاری با هر میزان بودجه‌ای که دارد، از پنل اس ام اس جوانرود برای اجرای تبلیغات هدفمند استفاده کنید.

جمع‌بندی

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/javanrood-sms-panel/

پنل اس ام اس ملی پیامکآموزش کار کردن با پنل، وب‌سرویس و ماژول‌های ارسال را هم می‌توانید از ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک دنبال کنید و در نهایت اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با 02163404 تماس بگیرید و یا برای برای تیم پشتیبانی تیکت بفرستید. به این ترتیب با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید تبلیغات پیامکی را شروع کنید و خیلی سریع به نتیجه‌ای که مدنظرتان است، برسید.

برای فعالسازی پنل اس ام اس جوانرود نهایتاً به 4 ساعت زمان نیاز دارید. بعد از درخواست پنل باید مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی انتخاب کنید و در صورت تمایل سفارش خط بدهید. البته از خوطوط رندم هم می‌توانید استفاده کنید.

بانک شماره‌های پنل اس ام اس جوانرود علاوه‌بر شماره‌های دائمی و اعتباری سطح شهر شامل شماره‌های ایرانسل هم می‌شود. البته برای ارسال پیامک به بانک شماره ایرانسل می‌توانید از قابلیت تفکیک یعنی ارسال پیامک فقط به زنان یا مردان نیز استفاده کنید. بانک شماره اصناف و مشاغل نیز شرایط تبلیغات هدفمند، یعنی ارسال پیامک به هر گروه شغلی که بخواهید را برایتان فراهم کرده است.

چگونه مشتریان را از روی محل زندگی پیدا کنم؟

حالا که جستجو برای پنل اس ام اس جوانرود را شروع کردید، بد نیست که در این پاراگراف با مزایا و خدمات شرکت پیشنهادی من یعنی ملی پیامک آشنا شوید که علاوه‌بر تعرفه مناسب ارسال اس ام اس اس مزایای زیر را نیز در اختیارتان خواهد گذاشت.

  • طراحی 4 نوع پنل با قیمت‌ها و دسترسی‌های متفاوت
  • خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها برای اتصال سایت به پنل
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت ارسال تیکت و تماس تلفنی
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوطو 3000 و 50004
  • قابلیت ارسال پگیامک بر اساس جنسیت (ویژه بانک شماره ایرانسل)
  • آموزش اصول ارسال پیامک تبلیغاتی در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل برای ارسال انبوه
  • اختصاص دادن یک خط عمومی و یک خط اختصاصی همراه با تعدادی پیامک هدیه روی هر پنل

بانک شماره پنل اس ام اس جوانرود

اما یک سوال مهم ؟! پنل اس ام اس را از کجا بخرم و چگونه شروع کنم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم. برای دریافت پنل هم از کد سی درصد تخفیف زیر استفاده کنید.

سامانه ارسال پیامک چیست؟

برای شروع کار یعنی داشتن پنل اس ام اس جوانرود باید سراغ شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل بروید. برای انتخاب هم باید بر اساس معیارهایی مانند سرعت ارسال، قیمت، پشتیبانی و …. جستجو کنید.

ملی پیامک، شرکت ارائه‌دهندۀ سامانه‌های پیامکی

بانک شماره پنل ملی پیامکبانک شماره‌های پنل اس ام اس جوانرود فرصتی برای ارسال پیامک انبوه است تا بتوانید نیمی از مخاطبان را که هنوز شما را نمی‌شناسند، به مشتری واقعی تبدیل کنید. برای برندسازی و ترغیب مشتریان به خرید بهتر است که در ساعات مناسبی از روز ارسال پیامک داشته باشید. بر اساس برنامه‌ریزی مشخصی پیامک بفرستید. متن پیام را ساده و در عین حال جذاب بنویسید. در نهایت هم حتما راه ارتباطی را برای جلب اعتماد بیشتری مشتری برایش درج کنید، این راه ارتباطی می‌تواند آدرس فروشگاه، تلفن، لینک سایت یا حتی پیج اینستاگرامتان باشد.

سامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین و تحت وبی است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی، اتصال به سایت و ارسال خودکار اس ام اس‌های مربوطه، ارسال انبوه به بانک شماره‌ها و اصولاً بازاریابی پیامکی  استفاده می‌شود. پنل‌ها عموماً دارای دو خط اختصاصی و عمومی از سرشماره‌های مختلف هستند و در کنار ارسال پیامک، پاسخ مخاطب را نیز دریافت می‌کنند.

برندسازی و فروش بالا در شهری مانند جوانرود که موقعیت مرزی و بازار پر رقابتی دارد، بیش از هر چیز نیاز به تبلیغات دارد. در واقع اگر تبلیغاتی درست و اصولی داشته باشید نه تنها در سطح شهر و استان بلکه از تمام کشور مشتریانی دارید که همیشه خواهان خرید محصولات شما هستند. پنل اس ام اس جوانرود یکی از معدود روش‌هاییست که برای اجرای تبلیغات اصولی با تعرفه مناسب به بسیاری از کاربران پیشنهاد می‌شود.

پنل اس ام اس جوانرود برای تبلیغات بر اساس محل زندگی مشتری قابلیتی را در اختیار کاربرانش قرار داده که تقریباً در هیچ روش تبلیغاتی دیگر دیده نمی‌شود. برای ارسال پیامک منطقه‌ای می‌توانید از آنتن‌دهی دکل ایرانسل bts یا ماژول کدپستی استفاده کنید. فقط یادتان باشد که از قبل حتماً مناطق موردنظر را انتخاب کنید و یکباره برای همه ارسال نداشته باشید. از محلۀ خودتان شروع کنید و کم کم کار را توسعه دهید. همچنین می‌توانید پیامک انبوه را از قبل برای چند محله بفرستید و در صورت بازخورد مثبت آن را به صورت انبوه حتی برای دیگر شهرهای استان هم ارسال کنید.

جوانرود، شهری زیبا در مرزهای غربی