پنل اس ام اس البرز با 30% تخفیف + تبلیغات هدفمند با پیامک

ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی در استان البرز


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-panel-in-alborz-province/

تا اینجا دیگر با مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس البرز آشنا شدید و به خوبی دربارۀ اهمیّت ارسال پیامک تبلیغاتی ‌می‌دانید. اگر کسب‌وکار شما هم می‌خواهد این تبلیغات هدفمند را شروع کند، برای دریافت فوری پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

البته نگران نحوۀ کار کردن با پنل هم نباشید، زیرا تمامی آموزش‌ها در آپارات ملی پیامک برای کاربران آماده است و هر زمان خواستید می‌توانید نحوۀ ارسال پیامک از هر ماژول را از طریق ویدئوها دنبال کنید. بانک شماره شهرهای استان البرز به شرح زیر است:

خدمات ضبط ماشین و پخش و باند، تزئینات ماشین، تعمیرگاه‌های مجاز، خدمات جانبی و دزدگیر ماشین، اتومبیل خارجی و ایرانی دست‌دو، ماشین صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی ماشین، لوازم یدکی و تجهیزات ماشین، خدمات موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مشاغل خدماتی پنل پیامکی البرز

در مقدمه گفتیم که پنل اس ام اس البرز ابزاریست که کاربران برای تبلیغات هدفمند در سطح استان به آن نیاز دارند. حالا  پنل اس ام اس چیست؟!

خدمات وب‌سرویس ملی پیامک برای کسب‌وکارهایی که سایت دارند و به نوعی کارشان آنلاین است، ضروریست. از این طریق می‌توانید سایت و پنل پیامکی را به هم وصل کنید تا بسیاری از پیامک‌ها مانند رمز عبور مشتری یا پیگیری وضعیت خرید به صورت خودکار برایشان ارسال شود.

پنل اس ام اس البرز بانکی از شماره‌های به روز همراه اول (دائمی و اعتباری) دارد که شامل تمام شهرستان‌های استان و البته شهر کرج می‌شود. از این بانک شماره می‌توانید برای ارسال انبوه تبلیغات استفاده کنید.

ملی پیامک تعرفه مناسبی دارد و همین باعث شده بسیاری از کسب‌کارها کنار حضور در شبکه‌های اجتماعی از بازاریابی پیامکی هم برای تبلیغات استفاده کنند. ملی پیامک 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را با قیمت‌ها و امکانات مختلف برای کاربران مختلف طراحی کرده تا هر مجموعه‌ای بر اساس بودجه و نیازش بتواند تبلیغات پیامکی مناسب داشته باشد.

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیامکی، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم موبایل، ارتباط کارت تلفن

تبلیغات خاص بر اساس جنسیت!

 

اشتهارد، اندیشه، باغستان، چهارباغ، حسن آباد، حصارک، رجایی شهر، ساوجبلاغ، شاهدشهر، شهرجدید هشتگرد، شهریار، طالقان، صباشهر، صفادشت، فردیس، گرمدره، گلستان، مارلیک، ماهدشت، محمدشهر، مشکین دشت، ملارد، مهرشهر، مهرویلا، نسیم شهر، نظرآباد، هشتگرد، هشتگردساوجبلاغ، وحیدیه، وردآورد – شهرقدس، کرج، کمال شهر

بانک اصناف و مشاغل سطح استان

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟برای پنل اس ام اس البرز به کسب‌وکارهای سطح استان توصیه می‌کنم از خدمات شرکت ملی پیامک به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه دهندۀ پنل‌های پیامکی استفاده کنند. اما چرا ملی پیامک؟

استان البرز با ۲٬۷۱۲٬۴۰۰ نفر جمعیت در همسایگی استان تهران یکی از مهم‌ترین مناطق صنعتی کشور است که ۵٬۸۳۳ کیلومترمربع وسعت دارد. بسیاری از سازمان‌ها در این استان شعبه دارند و کارخانجات متعددی در این منطقه فعال هستند.

در صورتی که می‌خواهید تبلیغات هدفمندی در سطح کرج و دیگر شهرستان‌های استان البرز داشته باشید، تبلیغات پیامکی شما را به هدفتان می‌رساند. بانک شماره‌های به‌روز ملی پیامک در کنار قابلیت‌هایی مانند ارسال پیام خودکار و امکان شخصی‌سازی اس ام اس، بازاریابی پیامکی را به یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی موثر و هدفمند تبدیل کرده که بهتر است همین امروز سراغش بروید و از قافلۀ تبلیغات دیجیتال عقب نمانید.

پنل اس ام اس البرز

جمع‌بندی

تیم پشتیبانی ملی پیامک هم در تمام این مسیر کنار کاربران است. فرقی نمی‌کند که در مورد بازاریابی پیامکی نیاز به مشاوره داشته باشید یا بخواهید دربارۀ ارسال پیامک اطلاعات کسب کنید، در هر صورت می‌توانید در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 9 شب با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین روزهای تعطیل هم از ساعت 9 صبح تا 5 عصر تیم پشتیبانی ملی پیامک به صورت تلفنی و سیستم تیکتینگ فعال است.

پروژه‌های دانشگاهی، آموزش فرصت‌های دانشجوییتدریس خصوصی و آموزش کنکور، آموزش رشته‌های ورزشی، تدریس زبان، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کامپیوتر، آموزش هنرهای‌ زیبا و موسیقی

مشاورین املاک پنل پیامکی البرز

خب حالا سوال دوم، این پنل را باید چطور تهیه کرد؟

سامانه ملی پیامک، شروع ارسال اس ام اس!

پنل ارسال اس ام اس نرم افزاری آنلاین برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. همانطوری که می‌دانید ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از گوشی موبایل امکان‌پذیر نیست و از طرف دیگر اصلاً چیزی به اسم مدیریت پیامک یا دسترسی به بانک شماره‌ها برای موبایل تعریف نشده است. برای همین کاربران برای تبلیغات پیامکی نیازمند سامانه ارسال پیامک هستند تا به راحتی پیام‌های ارسالی را مدیریت کنند و به دیگر ابزارهای اس ام اس مارکتینگ مانند ارسال پیامک به اصناف مشاغل یا ارسال اس ام اس مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

بانک جامع شماره‌های کشور برای سیمکارت‌های دائمی و اعتباری هم دیگر مزیت ملی پیامک است. به این ترتیب کسب‌وکارها می‌توانند برای تعداد زیادی از مشتریان بالقوه ارسال پیامک انبوه داشته باشند و مشتریان بیشتری جذب کنند. البته به شرطی که به خوبی با اصول اس ام اس مارکتینگ که در کتابچه بازاریابی پیامکی توصیح دادیم، آشنا شوند.

بانک شماره‌های به‌روز استان البرز

اجاره و فروش مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمان، طراحی داخلی و دکور، مشارکت در ساخت، مشاوران املاک، مصالح ساختمانی، انواع ویلا، املاک کلنگی و قدیمی

اصناف حوزۀ ارتباطات و موبایل پنل اس ام اس البرز

تبلیغات پیامکی روزبه‌روز قابلیت‌های بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد و اگر دنبال تحولی در فروش هستید، برای جذب مشتری بیشتر باید این مسیر را حتماً امتحان کنید.




هر کسب‌وکاری همیشه مشتریان خاص و مخاطبان وفادار خودش را دارد. در هر حوزه‌ای که فعال هستید، توصیه می‌کنم حتماٌ لیستی از مشتریانتان را داشته باشید. به عنوان مثال:

  • مشتریانی که همیشه از شما خرید می‌کنند
  • مشتریانی در حراجی و تخفیف خرید می‌کنند
  • مشتریانی که کالاهای خاص و لوکس را می‌خرند
  • و …

این دسته‌بندی را در قسمت دفترچه تلفن پنل پیامکی البرز وارد کنید تا برای هر کدام پیام‌های متفاوتی بفرستید. مثلاً کدهای تخفیف را برای گروه دوم و جشنواره‌های فروش را برای گروه اول بفرستید تا تبلیغات پیامکی شما نظم بیشتری داشته باسد و هر موقع خواستید بتوانید مشتری جذب کنید

تبلیغات پیامکی استان البرز!

اثاثیه و لوازم منزل، فروش و توزیع آلات موسیقی، اسباب‌بازی، تجهیزات و لوازم پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، ظرف و ظروف، توزیع فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، لوازم و تجهیزات مهندسی، وسایل ورزشی و تجهیزات باشگاه، لوازم یدکی ، لوازم نصب آنتن، کتابفروشی

تدریس و آموزش در پنل اس ام اس البرز

در واقع شما با این فیلتر به هدف زدید و دقیقاً برای بازار هدفتان تبلیغات کردید!

دفترچه تلفن اختصاصی!

وقتی تبلیغات هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد، خیلی سریع‌تر به نتیجۀ مثبت یعنی جذب مشتری و افزایش فروش می‌رسد. اینجاست که بسیاری از کسب‌وکارها دربارۀ بهترین روش تبلیغاتی می‌پرسند و به دنبال برنامه‌ای هستند که مشتریان بیشتر و بیشتری برایشان بیاورد. اگر ساکن استان البرز هستید، در این استان شرکت دارید یا شعبه‌ای از فعالیتتان در این منطقه است، توصیه می‌کنم حتماً در ادامه با پنل اس ام اس البرز به عنوان یک روش قطعی تبلیغات آشنا شوید. در ادامه باهم مزایا و کاربردهای این برنامه تبلیغاتی را دنبال می‌کنیم.

پنل ارسال پیامک چیست؟

کاربران ملی پیامک در قسمت ارسال پیامک به اصناف و مشاغل می‌توانند به تفکیک استان هم برای گروه شغلی موردنظرشان در هر قسمت از ایران ارسال پیامک داشته باشند. لیست شغل‌هایی که در این بانک شماره به آن دسترسی دارید، به شرح زیر است:

بانک شماره مشاغل خودرو و اتومبیل پنل اس ام اس در البرز

گردشگری و آژانس مسافرتی، خدمات منزل، اصناف زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، روانشناسی و مشاوره، تشریفات و مجالس، باشگاه و سالن ورزشی، بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، کارگزاری بیمه، فروشگاه تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، مراکز چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، شرکت‌های تجارت و بازرگانی، تجهیزات و لوازم درمانی و پزشکی

شماره‌های فروشندگان لوازم منزل پنل پیامکی در البرز

سومین امکانی که با پنل اس ام اس البرز در اختیار کاربران ملی پیامک قرار می‌گیرد، ارسال پیامک بر اساس جنسیت به شماره‌های ایرانسل است. این فیلتر تقریباً برای بسیاری از کسب‌وکارها که مشتریانشان فقط خانم یا آقا هستند، مانند مزون‌ها یا آرایشگاه‌ها، قابل استفاده است و به همان تبلیغات هدفمند و دقیق که پیشتر گفتم منجر می‌شود.

دومین ویژگی متفاوت پنل اس ام اس البرز دسترسی به بانک شمارۀ اصناف مختلف سطح استان است. اگر یادتان باشد در ابتدای مقاله گفتیم که تبلیغات باید هدفمند، جزئی و با برنامه باشد. به این ترتیب اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی در گروه‌های شغلی خاص را داشته باشید از طریق این فیلتر می‌توانید عمل کنید.