وکیل مهاجرت در تهران ؛ مشاوره آنلاین و تلفنی تراست-بیات گروپ

وکلای مهاجرتی به راحتی با دانش و قدرت ارتباطی خود می‌توانند راه مهاجرت برای افراد را هموار کنند. با این حال، تمامی متخصصان اذعان دارند که استفاده از مشاوره های تخصصی و قانونی روند موفقیت پرونده شما را با سرعت بیشتری پیش خواهد برد. این موضوع به خصوص در مورد پرونده های پیچیده ای مانند سرمایه گذاری، استارتاپ و ویزای شغلی بیشتر نمود پیدا می کند. وكيل رسمي دادگستري در كانادا و عضو کانون وکلای کانادا، عضو انجمن حقوقی آنتاریو .

وکیل خوب برای مهاجرت کردن

با توجه به هزینه های سنگینی که مهاجرت برای هر فرد به همراه دارد، امکان استفاده از یک وکیل حرفه ای و مجرب با هزینه ای مقرون به صرفه از جمله مزایای یک موسسه مهاجرتی خوب محسوب می شود. وکلای تیم تراست در تمام مراحل مهاجرت، امین موکل خود هستند و با رعایت موازین اخلاقی از اطلاعات و مدارک آن ها محافظت می نمایند. اعضای تیم تراست آشنایی و آگاهی کامل نسبت به قوانین مهاجرتی و داخلی کشورهای مهاجر پذیر از جمله کانادا را دارند که یکی از برترین مقاصد مهاجرتی در جهان است. طبیعی است که وکیلی که در کانادا زندگی می کند اطلاعات واقع بینانه تری را می تواند در اختیار شما قرار بدهد و از سمت اداره مهاجرت هم نظارت بیشتری انجام می گیرد.

چه تفاوتی بین وکلای قانونی مهاجرت در تورنتو با مشاوران غیر قانونی وجود دارد

اگر اخیراً طلاق گرفته‌اید و با یک مقیم ازدواج کرده‌اید، باید به کمک وکیل اثبات کنید که طلاق شما ربطی به اقامت گرفتن نداشته است. سلام محمود عزیز…برای اگاهی از هزینه ها بهتر است با کارشناسان ارشد پارسی کانادا گفتگو بفرمایید . کسانی که سوادِ کار با اینترنت و انجام مراحل آنلاین مهاجرت را ندارند یا کسی را ندارند برایشان این کار را بکند. باتوجه‌به افزایش شدید آمار مهاجرت، سخت‌گیری‌ها و قانون‌مندی‌ سفارت‌ها و ادارات مهاجرت هم بیشتر شده است.

  • برای این کار شما نیاز به یک وکیل مهاجرت دارید که به خوبی با تمامی قوانین داخلی و بین المللی آشنایی داشته باشد و بتواند چالش‌های پیش‌روی شما را به درستی حل کند.
  • اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند.
  • ما افتخار می‌کنیم که در این مسیر پر فراز و نشیب همراه مورد اعتماد هزاران ایرانی برای رسیدن به سرمقصد آرزوهایشان بوده‌ایم.
  • من از سال گذشته مشتری گروه حقوقی یزدانی بودم، آنها در مورد پرونده من بسیار عالی دریافت اطلاعات بیشتر عمل کردند.
  • همان طور که ذکر شد قوانین مهاجرت در کشورهای مختلف هر سال تغییر می کند و این موضوع می تواند مسیر مهاجرت شما را پیچیده کند.
  • در برخی موارد، مهلت‌هایی برای ارائه درخواست شما برای بازبینی به دادگاه فدرال وجود دارد.
وکیل مهاجرت در تهران ؛ مشاوره آنلاین و تلفنی تراست-بیات گروپ

نیلوفر احمدی فارغ التحصیل دانشگاه یورک و همچنین دارای دکترای حقوق مشترک از دانشگاه اتاوا کانادا است. همچنین خسرو احمدی دکترای حقوق از دانشگاه اتاوا کانادا دارد و بیش از ۵ سال سابقه کار و تجربه همکاری با شرکت های بزرگ را داراست. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که وکیل مهاجرت کیست و چه وظایفی دارد . انتخاب یک وکیل مهاجرت با تجربه می تواند روند درخواست ویزا را بسیار آسان کند. با توجه به اینکه وکلا پرونده های زیادی را انجام داده اند و از همه مهم تر تماس های زیادی با مراجع مهاجرتی کشورهای خارجی داشته اند ، انتخاب آنها به عنوان مشاور می تواند شما را در بهترین مسیر برای موفقیت قرار دهد.

با توجه به مسائل گفته‌شده در بالا شما به یک وکیل مهاجرت به کانادا در تهران نیاز دارید که می‌توانید از مشاوران حقوقی موسسه آوای وکلا در این زمینه راهنمایی بگیرید. در صورت مواجه شدن با چنین وضعیتی، پیشنهاد ما به شما مشورت گرفتن از مشاوران موسسه حقوقی آوای وکلا است؛ چرا که این موسسه با داشتن بهترین وکلای مهاجرت، می‌توانند راهنمایی‌های ارزنده‌ای در اختیارتان قرار دهند. در حقیقت قوانین داخلی کشور مبدأ، مجوز فعالیت وکلا و یا هر صنف دیگری را بر اساس مصالح داخلی و چارچوب های قانونی خود تعیین می کند در صورتی که امر مهاجرت به عنوان امری بین المللی نیازمند بررسی گسترده تر و نگاه وسیع تر و همه جانبه تری است. کسب اعتبار برای وکیل مهاجرت به کانادا شامل مجوز های داخلی و همچنین خارجی است که در ادامه در خصوص آن بیشتر توضیح خواهیم داد. وی همچنین نماینده بانک ژاردن و گروه سرمایه گذاری آرتون کپیتال در امور مهاجرت سرمایه گذاری به حساب می آید.

شرایط بهترین وکیل ایرانی مهاجرت به کانادا را مطالعه نمائید: