همه چیز در مورد ویدئو وال ها فروشگاه اینترنتی آدیو نوین | asilight

همچنین برخی کنترلرها امکان تنظیم و ذخیره تنظیمات مربوط به نمایش را به صورت آفلاین و قبل از نمایش محتوا دارند. کنترلر به تمام نمایشگرهای تکی در سیستم Video Wall این امکان را میدهد تا با هم به عنوان یک پرده نمایش تکی عمل کنند. بدین معنی که تصویر به صورت کلی و کشیده بین تمام نمایشگرهای کنار هم به نحوی تقسیم میشود که همه با هم یک تصویر بزرگ را نمایش میدهند. در تابلو‌های روان حافظه‌ای که در سیستم بکار رفته است برای نمایش اشکال، اعداد و حروف است. اما ویدئو وال یا تلویزیون شهری برای این ساخته شده است که ساعت‌ها و روزها بدون وقفه انواع تصاویر و فیلم‌ها را به نمایش درآورد.

اکثرا نرم افزار های ویدئو وال و تلویزیون شهری یک پنل کاربری را در دسترس استفاده کنندگان قرار می دهند. توسط این پنل کاربری می توان به ماخذ محتوا و عوامل در حال پخش دستیابی پیدا نمود. نرم افزار حتی به کاربر این فرصت را می دهد از بین منابع، محتوای مدنظر را تعیین و بر روی نمایشگر پخش نماید. افزون بر این تنظیماتی نظیر کنتراست، روشنایی، زون و… جهت تصویر در حال نمایش در اختیار استفاده کننده قرار می گیرد. به نمایشگر‌های به هم چسبیده که منجر به یک تصویر یکپارچه می‌شوند، ویدئو وال می‌گویند. با گسترش این نوع تبلیغات نیاز به استفاده از ویدئو وال در بسیاری از کسب و کار‌‌‌ها بسیار رونق پیدا کرد.

انواع کف کاذب:

این دستگاه به شما امکان کنترل محتوای به نمایش در آمده در تلویزیونها را میدهد، اینکه چه زمانی و کجا تصاویر به نمایش درآیند. با استفاده از استریم IP یا ورودی فیزیکی، کنترلر محتوای مورد نظر را از تمام منابع مورد نظر مثل دوربینهای ویدئویی، ورک استیشن کامپیوتری و پلیرها ضبط کرده و آنها را در یک رابط کاربری قابل دسترس به نمایش درمیآورد. به جهت کاربری خاص ویدئو وال ها که برای استفاده طولانی با حداکثر قابلیت اطمینان در نظر گرفته می شوند. طراحی آنها به گونه ای است که هیچ بخش مصرفی نداشته و در طول سالیان نیاز بهحداقل میزان تعمیر و نگهداری دارند. حال آنکه در نقطه مقابل ویدئو پروژکتورها نیاز دارند در دوره های مشخص توسط تکنیسن ها به منظور تعویض قطعات مصرفی خصوصا لامپ های گران قیمتشان مورد بازرسی قرار گیرند. بنابرین باوجود اینکه خرید و راه اندازی video wall در ابتدای کار هزینه بیشتری برای مصرف کنندگان دارند.

فروش سوزن بیوپسی ، نفروستومی ، کاتتر ، آی یو دی و …

نحوه عملکرد کنترل کننده نرم افزار به کیفیت کارت های گرافیک و نرم افزار مدیریتی بستگی دارد. کنترلر به تمام نمایشگرهای تکی در سیستم Video Wall این امکان را می‌دهد تا با هم به عنوان یک پرده نمایش تکی عمل کنند. بدین معنی که تصویر به صورت کلی و کشیده بین تمام نمایشگرهای کنار هم به نحوی تقسیم می‌شود که همه با هم یک تصویر بزرگ ویدئو وال را نمایش می‌دهند. این نمایشگرها به منظور ایجاد تصویری متحد و یکسان در مقیاسی بزرگ در کنار یکدیگر و با حداقل فاصله قرار گرفته و هماهنگ شده اند .

  • بنابراین، برای نصب ویدئو وال به دنبال نمایشگرهایی بگردید که نه تنها می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، بلکه محتوای کاملاً شفاف را هم از نزدیک و هم از راه دور ارائه می دهند.
  • علاوه بر این می توان آنها را به روش های معماری خارج از مستطیل سنتی یا مربع نصب کرد.
  • شما می­توانید قیمت خرید تلویزیون شهری آنلاین را از طریق Kianled پیگیری کنید.
  • چندین مولفه دیگر برای نمایش آن تصاویر و جلب توجه در نمایش ، همکاری می کنند.
  • همچنین با صرفه بودن از لحاظ اقتصادی برای تابلوهای تبلیغاتی عمومی بسیار حیاتی است.

اما در حالت مولتی ، هریک از صفحاتویدیو وال تصویر جداگانه ای به نمایش میذارن، در ادامه این مطلب هم درباره اجاره ویدئو وال تهران خواهیم گفت. ویدیو وال‌ها انواع گوناگونی دارند که هریک دارای کاربردها و ویژگی‌های متفاوتی هستند. در ادامه با انواع مختلف ویدئو وال و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها آشنا خواهیم شد. از دیرباز همواره اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهت تعامل بیشتر با مشتری و جامعه هدف، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

ویدئو وال‌ها چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

همه چیز در مورد ویدئو وال ها فروشگاه اینترنتی آدیو نوین | asilight