همه چیز در مورد ارسال کد فعال‌سازی پیامکی

اگر دست به کد هستید یا برنامه نویسی را خیلی خوب بلدید این روش برای شما طراحی شده است. البته این موضوع بدین معنا نیست که افراد عادی نمی‌توانند از چنین روشی برای ارسال پیام کوتاه استفاده کنند.

برای افرادی که با دنیای برنامه نویسی بیگانه هستند، این روش می‌تواند بسیار جذاب و البته ساده باشد. به کمک این گزینه قادر خواهید بود پیامک‌هایتان را از طریق یک آدرس اینترنتی ارسال کنید بدون اینکه دست به کد شوید یا خودتان را در میانه کدهای مختلف ببینید!

افزونه‌های ارسال پیامک در وردپرس

اگر بتوانید از این قابلیت به بهترین شکل استفاده کنید رابطه طولانی‌تری با مخاطبان‌تان خواهید داشت و آن‌ها را به مشتریان وفادارتری تبدیل خواهید کرد.

 

قبل از اینکه بخواهیم درباره این روش برای ارسال کدهای فعالسازی صحبت کنیم، باید ببینیم خط خدماتی چیست و استفاده از آن چه مزایایی می‌تواند برایمان داشته باشد. بهتر است بدانید که در پنل‌های ارسال پیام کوتاه سرشماره‌ها به دو دسته تبلیغاتی و خطوط خدماتی تقسیم بندی می‌شوند.

برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم در سایت یا اپلیکیشنی ثبت نام کنیم. در این شرایط باید بتوانیم هویت‌مان را به کمک روش‌های مختلف ثابت کنیم. اگرچه گزینه‌های مختلفی برای تایید هویت کاربران وجود دارد اما ارسال پیامک کد فعال سازی یکی از محبوب‌ترین و بهترین روش‌هایی است که در اختیار داریم.

بسیاری از اشخاص حقیقی هستند یا شرکت‌شان ثبت نشده است و یا به دلایل مختلف امکان خدماتی کردن خط خودشان را ندارند. در این شرایط می‌توانند از خط خدماتی اشتراکی ما برای ارسال کد فعال‌سازی استفاده کنند.

در این روش یک وب سرویس از طرف شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات پیامکی به شما ارائه می‌شود. حالا می‌توانید به کمک این وب سرویس متدهای ارسال و دریافت پیامک را در سایت یا اپلیکیشن خود قرار دهید و هر وقت که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. وب سرویس ارسال کد فعال‌سازی به شما کمک می‌کند هویت کاربران تان را راحت‌تر از قبل شناسایی کنید.

با این‌وجود بیشتر خطوطی که شرکت‌های پیامکی در اختیار شما قرار می‌دهند تبلیغاتی هستند؛ اما بهتر است برای پیشگیری از این موضوع که ممکن است پیامک‌های شما به لیست سیاه ارسال شود، خط خدماتی داشته باشید یا از تکنیک‌های ارسال پیامک به لیست سیاه استفاده کنید که در این باره نیز یک مقاله جامع و بی‌نظیر نوشته‌ایم که در این زمینه به دردتان خواهد خورد.

شاید بپرسید که شرایط استفاده از خط خدماتی اشتراکی چیست؟ در زیر به صورت کامل در این مورد صحبت کرده‌ایم.

شرایط استفاده از خطوط خدماتی اشتراکی چگونه است؟

اگر این سناریو برایتان آشنا بود در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر از قبل با قابلیت ارسال سریع پیامک آشنا شویم و مزایای آن را با هم بررسی کنیم.

این روزها کسب وکارهای زیادی هستند که برای راه اندازی سایت مورد نیازشان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم های مدیریت محتواست که افزونه‌های مختلفی برای آن نوشته شده است. به کمک این افزونه‌ها با چند کلیک می‌توانید به کاربران‌تان پیامک بفرستید و ارتباط سازنده تری با او برقرار کنید.

ارسال کد فعال ‌سازی با خط خدماتی

امتیاز به این مطلب

در ادامه سعی می‌کنیم این روش‌ها را با هم مرور کنیم.

وب سرویس ارسال سریع پیامک

در دنیای امروزی که افراد صبر و حوصله زیادی برای منتظر ماندن ندارند، ارسال سریع پیامک فعال سازی موضوع بسیار مهمی است.

خطوط خدماتی برای ارسال پیام کوتاه به افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرند که منتظر دریافت پیام ما هستند، کسب وکار ما را می‌شناسند و قبلاً با ما تعامل داشته‌اند. در واقع این خطوط برای مواردی همچون ارسال کد فعالسازی یا تایید شماره موبایل استفاده می‌شوند و جنبه اطلاع رسانی دارند.

کسب وکارهای با هوش امروزی می‌توانند از این شرایط به نفع خود استفاده کنند و ارتباط سریع‌تر و مفیدتری با مخاطبان‌شان برقرار کنند.

با افزایش تعداد رسانه‌های اجتماعی استفاده افراد از گوشی‌های هوشمندشان نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. همین امر موجب شده است دسترسی افراد به تلفن همراه‌شان بیشتر شود.

اگر سوالی در مورد هزینه‌ها داشته باشید، می‌توانید به صفحه قیمت پنل اس ام اس مراجعه کنید.

همه چیز در مورد ارسال کد فعال‌سازی پیامکی

زمانی که کاربر در سایت شما ثبت نام می‌کند یا محصول و خدمتی را از سایت خریداری می‌نماید منتظر دریافت تایید سفارش یا ثبت نام خود خواهد بود. در این شرایط ارسال کدهای تایید می‌تواند خیال او را راحت‌تر کند و رابطه قابل اعتمادتری را در ذهن او رقم بزند.

برای افرادی که از خطوط خدماتی استفاده می‌کنند ارسال پیام‌های فعالسازی به تنظیمات خاصی نیاز نخواهد داشت. بلافاصله بعد از خرید این سرویس می‌توانید از وب سرویس‌های موجود برای ارسال سریع پیامک استفاده کنید. نمونه کدهای زبان‌های مختلف برنامه نویسی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با خیال آسوده تری پیام‌هایتان را به دست مشتری برسانید.

توصیه ما به شما

اگر هم دوست دارید تا برای وب‌سایت خودتان ارسال کد فعال سازی داشته باشید، این مقاله را از دست ندهید.

چرا از پیامک برای ارسال سریع کد فعالسازی استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید از این قابلیت به نفع کسب وکار خود استفاده کنید باید شرکت ثبت شده‌ای داشته باشید و تعهدنامه‌ای که از طرف شرکت ارائه دهنده خدمات پیامکی ارسال می‌شود را پر کنید.

همانطور که در بخش‌های قبلی مقاله هم بیان کردیم ارسال پیام‌های تایید ثبت نام، تایید هویت کاربران، وضعیت خرید و همینطور وضعیت سفارش‌ها برای کسب وکارهای امروزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

فرض کنید وارد یک سایت می‌شوید و از محصولات آن بازدید می‌کنید. یکی از محصولات مورد نظرتان را به سمت خود جلب می‌کند؛ پس دست به کار می‌شوید و فرم ثبت نام را پر می‌کنید. حالا باید به کمک ایمیل یا شماره همراه‌تان هویت خود را تایید کنید.

با این‌وجود برخی از کاربران هستند که دریافت پیام‌های تبلیغاتی را بر روی گوشی‌های خود مسدود کرده‌اند. اینجاست که پای شرکت‌های ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی به میدان باز می‌شود.

اکثریت ما همیشه دسترسی به ایمیل‌ نداریم و یا حوصله چک کردن‌شان را نداریم؛ پس گزینه ارسال پیامک تایید شماره موبایل را انتخاب می‌کنید. از طرف سایت یک کد فعالسازی برایتان ارسال می‌شود که به کمک آن می‌توانید فرآیند ثبت نام را کامل کنید.

وب سرویس ارسال پیامک شما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

ارسال پیام کوتاه به کمک آدرس اینترنتی

افرادی که سایت یا اپلیکیشن دارند و علاقه‌مند هستند از این ماژول ما استفاده کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه برای خط خدماتی اشتراکی ما، از این امکان استفاده کنند.

ارسال فوری کدهای فعالسازی بدون نیاز به تنظیمات خاص

اگر فروشگاه اینترنتی دارید، می‌خواهید محصول یا خدمتی را به مشتریان‌تان بفروشید، یک اپلیکیشن کاربردی دارید یا می‌خواهید هویت کاربران‌تان را تایید کنید استفاده از پیامک‌هایی که به سرعت کد تایید را به مخاطب می‌رسانند، بسیار ضروری خواهد بود.

[کل: ۲ میانگین: ۵]


منبع: https://sms.ir/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%AF-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D8%B3/

اگر شما هم دوست دارید تا یک خط خدماتی داشته باشید، ما یک مقاله جامع در این زمینه داریم که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه دریافت خط خدماتی مراجعه کنید.

ارسال پیامک با خط خدماتی اشتراکی

همانطور که در آغاز مقاله نیز ذکر کردیم تایید شماره موبایل کاربران یکی از موارد ضروری است که بیشتر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به دنبال تسریع آن هستند. اگر شما بتوانید در کسری از ثانیه هویت کاربرتان را تایید کنید بدون شک ارتباط سازنده‌تری با او خواهید داشت و اینجاست که اهمیت وب سرویس ارسال کدفعال سازی آشکار می‌شود.

این شرکت‌ها سرویس‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن‌ها می‌توانید پیامک تایید شماره موبایل را در کمترین زمان برای مخاطبان تان ارسال کنید. ارسال سریع کد فعال‌سازی معمولاً از طریق سه روش مختلف صورت می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند و می‌توانند بر اساس نیاز کسب وکارها مورد استفاده قرار گیرند.