همه چیز درباره اینکه وردپرس چیست و معرفی کاربردهای آن

با اضافه کردن لینک‌های Affiliate به نوشته‌ها و برگه‌ها قابلیت خرید آنلاین به‌صورت مستقیم از سایت را برای مشتریانتان فراهم کنید. روش‌های گوناگونی برای اضافه کردن لینک‌های Affiliate وجود دارد مانند:

  • Easy affiliate links
  • WP: Affiliate Manager

وردپرس و قابلیت شخصی‌سازی سایت

کاربردهای وردپرس؛ مدیریت هزاران سایت با نصب نرم افزار وردپرس

سایت فروم همان انجمن نیز شناخته می‌شود. از کاربرد انجمن‌ها می‌توان جلسات پرسش و پاسخ و ارتباط بین کاربران اشاره کرد. افراد در این انجمن‌ها مسائل خود را مطرح می‌کنند و مسئولان یا مشتریان دیگر با آن‌ها تعامل دارند. به زبان دیگر صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با جامعه هدف خود همواره در تعامل باشند. درصورتی‌که صاحب یک سایت وردپرسی هستید، برای تبدیل آن به یک سایت فروم، این افزونه‌ها را دانلود کنید:

  • bbPress
  • DW Question and Answer
  • BuddyPress

ای‌جکس مجموعه‌ای از استاندارد و فناوری‌های وب است که به کمک آن می‌توانید برنامه‌‌های مبتنی بر وب تولید کنید و با آن‌ها تعامل داشته باشید.

سایت وردپرسی کاریابی، سایت انلاین کاریابی، سایت استخدام

قابلیت چت زنده؛ پشتیبانی 24 ساعته مشتریان

اولین مورد یعنی IgitionDeck، فرانت‌اند و بک‌اندهای بسیار زیبایی دارد که آمار بازدید سایت را به صورت آنی بالا می‌برند. فقط با دانلود یک فریم‌ورک رایگان روی 500 پوسته مختلف قابلیت اجرا خواهید داشت.

افیلیت مارکتینگ روشی از تبلیغات است که صاحبان کسب‌وکارها به ناشران برای فروش یا ایجاد لید مبلغی پرداخت می‌کنند. ناشران که همکاران در فروش نیز نامیده‌ می‌شوند کمیسیون مشخصی برای سرانجام رساندن یک پروژه دریافت می‌کنند. شما به‌سادگی می‌توانید با داشتن یک سایت وردپرسی و انجام استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ کسب درآمد کنید. یکی از این استراتژی‌ها دریافت اطلاعات کاربر برای ایجاد ارتباط بیشتر است که با نصب افزونه دیجیتس می‌توانید امکان ثبت شماره موبایل و دریافت کد تایید را برای کاربران راه‌اندازی کنید.

افلیت منیجر در جهان حدود 500 میلیون بار دانلود شده است و یکی از محبوب‌ترین افزونه‌ها برای تبدیل سایت وردپرسی به سایت افلیتی محسوب می‌شود.

1- استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)

جمع‌آوری کمک‌های مالی و خیریه از طریق سایت‌های وردپرسی گزینه بهتریست. چون در روند جمع‌آوری پول شفافیت بیشتری برای کاربران وجود دارد. برای جمع‌آوری بودجه، کمک‌های مردمی و خیریه همه اعضای جامعه می‌توانند در این نوع سایت‌ها مشارکت کنند. احتمالا تابه‌حال پیامک‌های بسیاری از انواع شماره‌ها برای کمک به خیریه دریافت کرده‌اید. در‌صورتی‌که گزینه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل را فعال نکرده باشید نیز این پیام‌ها را دریافت خواهید کرد.

افزونه‌های زیر با قابلیت سازگاری با بیش از 500 پوسته، تعداد بسیاری بک‌گراند و فریم‌ورک‌های زیبا برای طراحی سایت خیریه در دسترس شما قرار دارند.

  • IgitionDeck
  • Charitable
  • WordPress Fundraising

ساخت و طراحی سایت کاریابی زحمات بسیار بالایی دارد. آسان‌ترین راه برای پیاده‌سازی چنین سایت‌هایی پیاده‌سازی آن‌ها با وردپرس است. وردپرس به‌راحتی به شما این قابلیت را می‌دهد که با نصب افزونه‌ای مانند Simple Job Board یا WPJobBoard امکان لیست کردن مشاغل را داشته باشید. WP Job Manager افزونه دیگری است که علاوه‌بر سازگاری با هر پوسته‌ای، قابلیت فیلتر کردن مشاغل با ای‌جکس را نیز دارد.

صدور صورتحساب به‌صورت دستی دردسرهای بی‌شماری را به همراه دارد. در اینجا باز هم وردپرس کارآمد، به کمک ما می‌آید. با نصب افزونه‌های مختلف که معمولا اکثر آن‌ها با همه پوسته‌ها سازگار هستند، صدور صورتحساب را می‌توانید به‌صورت آنی و کاملا اتوماسیون شده به سایت خود بسپارید. با نصب افزونه‌های زیر این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید:

  • Sprout Invoices
  • WooCommerce PDF Invoices & packing Slips
  • Sliced Invoices

سایت فروشگاهی وردپرس، خرید آنلاین از سایت وردپرس

 ساخت سایت کاریابی آنلاین؛ در کوتاه‌ترین زمان ممکن

همان‌طور که در این مطلب گفته شده طراحی سایت در محیط وردپرس قابلیت‌های فراوانی را به کاربران و مدیر سایت می‌دهد. دانلود افزونه‌های رایگان و کارآمد باعث می‌شود سایتتان را شخصی‌سازی کنید. مهم‌ترین قابلیت‌ سایت‌های وردپرسی امکان نصب پنل پیامکی است. پنل پیامکی برای ارتباط بین مدیران سایت و مشتریان روش مناسب و کارآمدی خواهد بود.


منبع: https://farazsms.com/what-is-wordpress/

طراحی سایت خیریه، سایت جمع آوری کمک مالی

سایت فروم؛ انجمنی برای ارتباط مشتریان و فروشنده‌ها

مورد دوم یعنی DW Question and Answer به کاربران این فرصت را می‌دهد تا با مدیر سایت ارتباط داشته باشند و پرسش‌های خود را مطرح کنند. پرسش‌ها می‌توانند فیلتر، مرتب‌سازی و ویرایش شوند.

قابلیت نصب پنل پیامک؛ مهم‌ترین قابلیت پنل وردپرس

سریع‌ترین روش برای صدور صورت‌حساب استفاده از افزونه Sprout است؛ اما متاسفانه در آن فقط امکان پرداخت از طریق پی پل را خواهید داشت؛ اما با فعال‌سازی نسخه Pro می‌توانید دیگر پرداخت‌ها را نیز فعال کنید.

سایت‌های خیریه؛ جمع‌کردن کمک‌‌ها به شیوه نوین

تیدیو لایو چت به طور خاص برای کاربران وردپرسی طراحی شده است و 140 زبان مختلف برای کاربران در سراسر دنیا دارد. تواک تو لایو چت نیز امکان نظارت چت‌ها با بازدیدکنندگان سایت را به شما می‌دهد. این افزونه با همه مرورگرها سازگار بوده و حتی با پلتفرم‌های اندروید، iOS، اندروید و ویندوز نیز سازگار است.

صدور صورتحساب برای مشتری؛ امضا اعتماد بین شما

بیش از 500 میلیون وب‌سایت در جهان با وردپرس نوشته شده است. وردپرس (wordpress) رایج‌ترین سامانه مدیریت محتواست (Content Management System) که از آن برای راه‌اندازی و طراحی سایت استفاده می‌شود. دلایل متعددی برای محبوبیت وردپرس از جمله قابلیت استفاده رایگان بودن و طرز کار آسان وجود دارد. تعریف و اطلاعات درباره وردپرس به این موارد محدود نمی‌شود. ما در ادامه این مقاله به‌طورکامل توضیح می‌دهیم که وردپرس چیست و چه کاربردهایی دارد؟ همچنین چرا وردپرس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مدیریت محتواست؟ پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات مفید درباره وردپرس از کنار نکته‌های این مقاله به‌سادگی عبور نکنید.

پنل وردپرس چیست؟ ابزار حرفه‌ای مدیریت سایت

آشنایی با مفهوم وردپرس چیست و کاربردهای آن

2- طراحی، برنامه‌نویسی و کدنویسی

وردپرس امکان میزبانی و ساخت وب‌سایت اعم از سایت‌های شخصی، خبری، توریستی و فروشگاهی را به کاربران می‌دهد. در کتابخانه وردپرس پلاگین‌های مختلفی وجود دارد که به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد. شما براساس نوع سایت می‌توانید محیط را شخصی‌سازی کنید. همچنین بعد از نصب پنل پیامکی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به کاربران سایتتان یا افراد مشخص را خواهید داشت. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین کاربردهای وردپرس اشاره می‌کنیم.

ساخت فروشگاه همکار در فروش؛ تلاشتان را به پول تبدیل کنید

روش اول برخلاف مورد دوم برای عموم مردم کاربرد بیشتری دارد، زیرا شما می‌توانید بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی 0 تا 100 محتوای سایت خود را مدیریت کنید. طراحی سایت با سیستم وردپرس قابلیت نصب پنل پیامکی برای ارتباط بین مشتریان و کاربران را نیز ایجاد می‌کند.

وردپرس یک سامانه مدیریت محتوا بوده که با زبان PHP نوشته شده‌ است. این برنامه متن باز یا همان open source از سال 2003 توسط «مت مولنوگ» به بازار عرضه شد و از آن زمان با سرعت قابل توجهی توسعه پیدا کرد. هر فرد فقط با نصب یک قالب و تنظیم افزونه‌های موردنظر می‌تواند سایت فروشگاهی خود را بسازد. به‌طورکلی دو روش برای طراحی سایت وجود دارد:

فرقی نمی‌کند شما چه خدماتی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اید، مهم این است که در هر لحظه پاسخ‌گوی نیازهایشان باشید. بهترین خدماتی که می‌توانید به کاربران خود بدهید پشتیبانی و جواب دادن پرسش‌های آن‌هاست. تمام چت‌های شما قابل بازیابی و بایگانی است و قادر به مشاهده متن آن خواهید بود. البته این امکان برای اس‌ام‌اس نیز فراهم است که به اپراتور سیم‌کارت شما بستگی دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ایا متن پیامک قابل پرینت است مراجعه کنید. وردپرس برای این نیاز هم افزونه‌های کارآمدی دارد. با نصب این افزونه‌ها امکان چت آنلاین را خواهید داشت. برخی از بهترین افزونه‌های چت آنلاین با مشتری به شرح زیر است:

  • WP Live Chat Support
  • HubSpot Live Chat
  • Tidio Live Chat
  • to Live Chat