مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات

معمولاً از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات و آشنا کردن مخاطبین با محصولات و خدمات یک کسبوکار استفاده میشود اما در کنار تبلیغات، حفظ ارتباط با مشتریان نیز برای کسبوکاری حیاتی است. لزوم حفظ تعامل برای هر کسبوکاری ضروری است اما این ضرورت به صورت ویژه برای کسبوکارهای انلاین و وبسایت ها وجود دارد. از این رو میتوان گفت که استفاده از پنل اس ام اس یک تیر و دو نشان است و در کنار تبلیغات برای تعامل با مشتریان نیز میتوان از آن استفاده نمود. این روزها کلمه ارسال پیامک به بلک لیست، ارسال پیامک به لیست سیاه، ارسال پیامک سفید، پنل اس ام اس با قابلیت عبور از بلک لیست و… از اموری هستند که به وسیله پیامک صورت میگیرد. ارسال پیامک انبوه : شما می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه به مشتریان خود ارسال کرده و گزارش تحویل از پیامک های ارسالی خود تهیه و مشاهده نمایید امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه ، با توجه به آنکه ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده مورد نظر کمی سخت به نظر بیاید ، با انتخاب شهر و محله مورد نظر از روی نقشه به راحتی ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را به شماره های ایرانسل و همراه اول محدوده مد نظر خود انجام دهند.

در صورتیکه شما دارای شرایط اعلام شده در ادامه این مقاله باشید، ملیپیامک به شما امکان استفاده از خط خدماتی اشتراکی این سامانه را خواهد داد تا با استفاده از این خط بتوانید ارسالهای مربوط به پیامکهای خدماتی خود را انجام دهد. از شما دعوت میکنم به مقاله دیگر ما مراجعه کنید که سیر تا پیاز ارسال هدفمند پیامک را در آنجا شرح داده ایم… تا انتهای این مقاله با ما در نوران اس ام اس همراه باشید. از اوایل سال 2000 تبلیغات بیشتر به صورت آنلاین انجام می گیرد و اخیراض دستگاه های تلفن همراه در این پروسه نقش مهمی دارند. خدمات مسافربری دریایی به طور رسمی در سال ۱۹۶۸ توسط «اماس تالین» آغاز شد و این مسیر را طی کرد تا اینکه در سال ۱۹۸۰ توسط «اماس جورج اوتس» جایگزین شد. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در طی دو دهه گذشته اس ام اس یا سرویس پیام کوتاه به یکی از محبوبترین شیوههای برقراری ارتباط و ارسال پیام بین مردم سراسر دنیا تبدیل شده است.

تنها کافیست کد پستی محل مورد نظر خود را در سامانه وارد کنید تا شماره های موجود و ثبت شده در آن منطقه را برایتان لیست کند! اگر بخواهم با زبانی دیگر از مزایای تبلیغات پیامکی برایتان بگویم؛ مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی محسوب می شود. بگذارید با مثالی برایتان شفاف سازی کنیم؛ فرض کنید شما تولید کننده لوازم پزشکی هستید. طبق آمار و ارقام پیامک تبلیغاتی، میزان خوانده شدن و دیده شدن پیامک شما نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بالاتر است چرا که شما به صورت مستقیم با مشتری خود در ارتباط هستید. از آنجایی که افراد دائماً تلفنهای همراه خود را در دست دارند، ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک آسان است؛ بنابراین اگر میخواهید رشد مداوم در کسبوکار خود را حفظ کنید، بسیار مهم است که در مورد بهترین شیوههای تبلیغات پیامکی نیز اطلاعاتی را کسب کنید.

یک اصل کلی در آموزش تبلیغات در اینستاگرام، و البته بقیه جاها این است که کار تبلیغات را در جایی انجام دهید که احتمال جذب مشتری زیاد باشد و کجا بهتر از یک پیج مکمل یا هم زمینه؟ اولین روش این است که تعداد فالوورهای یک پیج را در 16درصد ضرب کنید. برای زمان بندی پست های موردنظرتان می توانید از ابزارهایی که در مقاله ” 10 ابزار مدیریت پیج اینستاگرام ” معرفی کرده ایم، استفاده نمایید. گمان کنم تا به اینجای مقاله حداقل با چند امکان پنل پیامک تهران آشنا شدید! استفاده از دادههای مشتری، حدس و گمان را از جذب مشتری حذف میکند و هزینههای کاربرانی را که بعید به نظر میرسد تبدیل کنند، کاهش میدهد. اما به نظر میرسد کسب و کارها زمانی که اس ام اس را به عنوان کانال جدید در نظر میگیرند از این موضوع غافل میشوند. گلد فالوور با تجربه چندین ساله در تبلیغات فضای مجازی ئ دیجیتال مارکتینگ بهترین پکیج های تبلیغاتی را برای شروع کمپین تبلیغاتی شما و متناسب با کسب و کار و یا خدمات شما ارائه میدهد. اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید، با تکنیک های مختلفی آشنایی دارید که در بازاریابی محتوا کارامد است.

با توجه به اینکه پیامرسانها و پلتفرمهای چند رسانهای در سالهای اخیر افزایش یافتهاند، اما بیشتر ارتباطات مربوط به بازاریابی و تبلیغات هنوز به وسیله اس ام اس انجام سایت 738sms میشود. با توجه به تعریف بالا، بیشتر پیام کوتاههایی که ما در روز دریافت میکنیم تبلیغاتی است. برای دریافت خطوط خدماتی شما باید ابتدا درخواست یک خط تبلیغاتی بدهید و هزینه خط تبلیغاتی خود را براساس تعداد ارقام و میزان رند بودن به شرکت رهیاب پیام گستران بپردازید. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد. بعد از انجام این کار، پیامی مبنی بر موفقیتآمیز بودن لغو اس ام اس تبلیغاتی همراه اول دریافت خواهید کرد و تا ۲۴ ساعت آینده این تبلیغات برای شما ارسال نخواهد شد. پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. در ارسال اس ام اس انبوه روشهای زیادی برای تاثیرگذاری بر بازار هدف وجود دارد و همین ویژگی سبب محبوبیت اس ام اس برای تبلیغات شده است. از امکانات سامانه مدیانا برای انتخاب دقیقتر بازار هدف و تاثیرگذاری بهتر بر مخاطبین است.

پیامیتو نام یکی دیگر از برند های زیر مجموعه شرکت توسعه رهاورد کیان ایساتیس میباشد که در حوزه ارسال پیامک های تبلیغاتی و ارائه سامانه پیام کوتاه فعالیت می نماید و از دیگر برند های بزرگ این شرکت در حوزه وب میتوان به سایت هایی چون ابزار وردپرس و همچنین نت بازده نیز اشاره کرد. مدیانا از معتبرترین سامانههای پیامکی در کشور است که فعالیت خود را در این حوزه از سال ۹۲ آغاز نموده است. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما استفاده از پنل پیامکی امروزه یک امر عادی و فوق العاده محسوب می شود. از ویژگیهای این سامانه میتوان به پشتیبانی ۲۴ ساعته فنی و تخصصی، عدم دریافت هزینه سالیانه پنل اس ام اس و خدمات با کیفیت آن اشاره نمود.

سامانه پیامک تهران این امکان را برای شما فراهم می کند که به بانک شماره های موبایل فعال تهران دسترسی داشته باشید. سامانه های پیامکی شرکت هایی هستند که علاوه بر ارسال و دریافت پیامک امکانات ویژه ای دارند که اجرای کمپین تبلیغات را آسان تر می کند. ارسال متناظر، یکی دیگر از ماژول های پیامکی خوب است که به شما اجازه میدهد، پیامکهای متفاوت را به شمارههای متفاوت ارسال کنید، آن هم با سرعتی بسیار بالا. با یک تخفیف داغ میتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید چرا که بازار هدف شما همان منطقه ای هست که در آنجا فعالیت دارید!

نمایندگی پنل اس ام اس یک شغل دوم عالی آنلاین و بدون نیاز به سرمایه است. با یک کار دوم یا یک منبع درآمد جانبی، میتوانید به راحتی در کنار شغل اصلی خود کسبدرآمد کنید. قصد تبلیغات کسب و کار خود را دارید و نمیدانید بهترین روش تبلیغاتی کدامند؟ در این مقاله قصد داریم تا به صفر تا صد دریافت خط خدماتی و نحوهی خدماتی کردن خطوط بپردازیم. خطوط تبلیغاتی مختص به فروشگاه ها ، برند های ریز و درشتی که بیشتر جنبه اقتصادی و بازاریابی برای محصولات خود دارند از این نوع خطوط برای ارسال پیامک مربوطه استفاده می کنند. با وجود اینکه تبلیغات از طریق پیامک بسیار مؤثر و کارآمد است و طبق آمارهای به دست آمده ۴۵% بیشتر از سایر روشهای بازاریابی میتواند به جذب مشتری و افزایش فروش کمک کند، اما تعرفه پنلهای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بسیار ارزانتر و مقرونبهصرفه تر از روشهای تبلیغاتی دیگر نظیر تبلیغات در شبکههای اجتماعی، بیلبورد، چاپ و توزیع تراکت و غیره میباشد. از این رو استفاده از این روش تبلیغات برای هر نوع کسبوکار میتواند موثر واقع شود. شرکت تبلیغاتی ماکان نمایندگی سامانه پیام کوتاه تبلیغاتی را دارد و در همین راستا میتواند پنل پیامک تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه نماید.

قبل از خرید یک سرشماره خدماتی باید توجه داشته باشید که این خطوط تنها برای اطلاعرسانی و ارایهی خدمات به کار گرفته میشوند و تنها سازمانها و نهادها و شرکتهایی میتوانند از خطوط خدماتی استفاده کنند که ارسال پیامک آنها تنها جنبه خدماتی و اطلاعرسانی داشته باشد. فناوری موقعیت جغرافیایی یک راه قدرتمند برای جلب توجه خریداران حضوری است که در نزدیکی فروشگاه شما هستند و به شما این امکان را میدهد که پیامهای متنی شخصیسازی شده را برای افراد منطقه ارسال کنید. اغلب، آنها با نام تجاری شما در چندین شعبه مختلف درگیر شدهاند، این خریداران را دور هم جمع کنید و برای آنها پیامهای محصول جدید برای خرید یا یادآوریهایی درباره برندتان ارسال کنید تا در ذهنشان باقی بماند.

صب که میری یه خط ایرانسل میخری بعد از ظهر همون روز با تبلیغات بمباران میشید 😀 جالبه که تو سایت ایرانسل هیچ مطلبی درباره غیر… برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت خط خدماتی ( به جز در اپراتور 50001 ) می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید. تصور کنید که قصد دارید جهت تبلیغ سالن آرایشی خود به مشتریان 30 درصد تخفیف کاشت ناخن دهید. منطقه ای ، کد پستی : پیامک تبلیغاتی خود را به بانک شماره های موجود که در شاخه های مختلف دسته بندی شده اند ، ارسال نمایید . با این امکانات پنل اس ام اس تهران میتوانید خیلی آسان پیامک تبلیغاتی خود را هدفمند کنید! بعلاوه سامانه پیامک تهران این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید گزارشی کامل از وضعیت ارسال پیامک های خود بگیرید. شماره های فعال مناطق مختلف شهر تهران در سامانه پیامک موجود می باشند که شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این شهر پیامک ارسال کنید.

در واقع پنل اس ام اس تهران به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از بانک شماره تلفن تفکیک سن و جنسیت، براحتی ارسال های خود را انجام دهید و هزینه های پیامک تبلیغاتی خود را برای افرادی که بازار هدف شما نیستند هدر ندهید. با ارسال پیام صوتی محدودیت بلک لیست وجود ندارد و پیام کسبوکار شما به گوش طیف گستردهای از مخاطبین خواهد رسید. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پیامکی، سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند ایمیل، تلفن ابری، پیام صوتی و… پیام صوتی یکی از امکانات کاربردی مدیانا برای آن دسته از کسبوکارهایی است که تمایل به عبور از لیست سیاه مخابرات را دارند. قاعدتا پیامک تبلیغاتی شما برای صنف معلمان یا مهندسین ساختمان کاربردی نخواهد داشت! یکی دیگر از امکانات بانک شماره مشاغل و اصناف اینست که شماره های هر صنف به صورت تفکیک شده و بروز جمع آوری شده است و شما میتوانید به راحتی به صنف مورد نظر خود پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید. ارسال پیامک بر اساس منطقه، استان، کدپستی، ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال به بانک مشاغل و… دستگاه ثبت شماره امکان تفکیک مخاطبان برای ارسال پیامک هدفمند در پنل اس ام اس مدیانا را فراهم میکند و ظاهری حرفهای به کسبوکارها میبخشد.

چنین اطلاعاتی در فهم مشتری و نحوه تصمیمگیری برای خرید به کسب و کار کمک میکنند. آنها فکر میکنند تا با خرید یک بانک شماره و ارسال پیامک های آماده به تمامی شماره ها برایشان هزینه کمی به دنبال دارد . برعکس، سايت ها می توانند شهرت خود را با ارائه تبلیغات هدفمند و محتوای ارزشمند به مخاطبانی که احتمالاً از آنها قدردانی می کنند، بهبود بخشند. همچنین پیامک های خود را برای کسانی که پیامک های تبلیغاتی را مسدود نموده اند ارسال نمایید. شما با استفاده از ارسال سن و جنسیت میتوانید صرفا به بانوان آن هم در رده سنی خاص پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و از آقایان چشم پوشی کنید! این متن پیامک برای آقایان جذابیتی ندارد بنابراین بازار هدف بانوان تهرانی است! وجود دارند که بازار هدف آنها تنها در یک رده سنی و یا جنسیت خاص متمرکز شده است. در تبلیغات ATL مخاطبان شما طیف وسیعی از جامعه هستند و با استفاده از رسانههای جمعی مانند تلویزیون، رادیو، بیلورد، روزنامهها و مجلات تلاش میکنید پیام خود را به آنها برسانید. سامانه اس ام اس شهر تهران، امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که در ابتدا میخواهم به گوشه ای از این امکانات اشاره کنم، با ما همراه باشید…