معرفی انواع دریچه بازدید فن کویل پایگاه اطلاع رسانی رجا

معرفی انواع دریچه بازدید فن کویل پایگاه اطلاع رسانی رجا البته در برخی مواقع می بایست این دریچه ها بدون گریل مکش و فقط جهت دسترسی باشند و برای مسیر برگشت کانال کشی جداگانه صورت گیرد تا هوای برگشت در محل مناسب مکش شود. که یکی از این موارد قرارگیری دستگاه در خارج از محل مورد نظر (مثلا در راهرو یا بیرون واحد) باشد. فریم دریچه زیر فن کوئل ساده در دو سایز ۳ و ۵ سانتیمتری ساخته می شود. شرکت تهویه نو آستیاک (مسئولیت محدود )با شماره ثبت ۴۳۴۲۰۰، از برترین مجری ها و تولید کننده های سیستم های شوتینگ ،کانال های انتقال هوا ( کانال سازی، کانال سازی کولر )،انواع دریچه های تنظیم هوا، دمپرهای صنعتی(دمپر دستی و ضد حریق) ،انواع لورر و دریچه گریل، عایق های حرارتی و برودتی و کلاهک های پره ای (کلبه ای) لوور هوارسان بامی و دیواری می باشد. این دریچه ها در دو مدل وزنه ای و لولایی تولید می شوند و قفل مورد استفاده در آنها، زیمنس است.

دریچه فن کویل ساده

از لحاظ ساختاری تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و در صورت صلاح‌دید شخص نصاب و هارمونی عملکرد امکان استفاده از دریچه بازدید فن کویل برای دریچه داکت اسپلیت وجود دارد. با استفاده از رنگ کوره‌ای استاتیک به افزایش عمر دریچه کمک شده و همچنین ثبات رنگی دریچه فن کویل در اثر رطوبت، سرما، گرما، فرسایش و ضربه از بین نخواهد رفت. تنوع رنگی محصول دریچه زیر فن کویل برای طراحان داخلی ساختمان بسیار کارآمد بوده و آن‌ها با استفاده از طرح و نقش ویژه به دکور محیط داخلی ساختمان خواهند پرداخت. در سال‌های اخیر استفاده از متریال پلیمری پلاستیک ABS در صنعت هوارسانی به وفور استفاده شده و دریچه فن کوئل نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به کارکرد سیستم فن کویل با آب و احتمال نشت آب باید از محصولاتی با مواد اولیه مقاوم در برابر حوادث احتمالی بهره برد.

شما می توانید خرید این تجهیزات را در اولویت های خود قرار دهید و یکی از با کیفیت ترین انواع دریچه های فن کویل را استفاده نمایید. دریچه های مذکور به شکل وزنه ای و لولایی باز و بسته می شود و شما می توانید با خیال راحت مدرن ترین و بهترین ابعاد مربوط به این محصولات را تهیه کرده و آن را در ساختمان مسکونی یا اداری خود مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت های عرضه شده برای این تجهیزات، بسیار مناسب بوده و شما می توانید با کمترین هزینه های ممکن، بهترین انواع دریچه های فن کویل را تهیه و خریداری کنید. هر یک از انواع دریچه های فن کویل، دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات می باشد که خریداران می توانند با نظر گرفتن نوع سیستم تهویه هوای خود و محلی که قصد نصب این محصولات را دارند، بهترین و ایده آل ترین انواع دریچه ها را تهیه و خریداری کنند. شما می توانید برای بررسی هر یک از این محصولات، از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کنید.

از لحاظ هزینه و قیمت دریچه چهار فاکتور مدل، جنس، کیفیت رنگ و نوع درب دریچه در قیمت دریچه ها دریچه زیر فن کویل اثر می گذارد. بطور مثال قیمت دریچه های چوبی از آلومینیوم و پروفیل بالاتر است و رنج قیمت بنابر طرح و کاربرد دریچه ها متغیر است به عنوان مثال سقفی ها گرانترند و درب لولایی با قفل زیمنس هم از دریچه با درب وزنه ای قیمت بالاتری دارد. برای نمونه قیمت دریچه فن کویل در مدلهای گل سقفی بالاتر از قیمت دریچه زیر فن کویل در مدل های دیگر میباشد. کاربرد اصلی دریچه های بازدید فن کویل این است که دسترسی به دستگاه هایی از قبیل داکت ها و فن کویل ها و… را به نحوی تسهیل کنند. هنگامی که هواساز در هر ساختمانی نصب شده و شروع به انجام هوارسانی می کند؛ هر از چندگاهی باید به بخش های آن سرکشی کرده و از فعالیت درست فن کویل ها و داکت ها و… مطمئن شد.

  • ابعاد دریچه بازدید فن کویل به ابعاد و اندازه دستگاه فن کویل و دستگاه دمنده یا مکنده بستگی دارد و با توجه به آنها تعیین می شود.
  • ضخامت ورق کانال اسپیرال بنا به میزان فشار هوا و قطر کانال میتواند بین 6/0 الی 25/1 میلیمتر متغیر باشد.
  • از دریچه دسترسی فن کویل در کاربری های خاص مثل اتاق های تمیز،محیط های بهداشتی،درمانی و بیمارستانی و همچنین سالن های تولید مواد غدایی و یا جاهاییکه رطوبت و نم هست(مثل استخرها،آزمایشگاهها و…) و موارد مشابه، استفاده می‌شود.
  • برای کانالهایی که بصورت افقی در سقف اجرا می شوند و دهانه انشعاب نیز از طریق سقف کاذب خارج می شوند از…
بهره‌مندی از مزیت ضد آب متریال PVC موجب اهمیت به‌کارگیری آن در مناطق بالا رطوبت بالا مثل استان‌های شمالی و جنوبی ایران شده است. قاب اصلی و درپوش دریچه دسترسی فن کویل از آلیاژ پی وی سی بوده و امکان طراحی فانتزی بر روی بدنه اصلی و درب دریچه نیز میسر است. گروه صنعتی تهویه نظری در راستای ارایه خدمات با کیفیت در زمینه صنعت تهویه مطبوع که مبتنی بر دانش و فن آوری روز باشد از سال 1372 شروع به فعالیت ، تولید و ارایه خدمات انواع دریچه بازدید کولر ، دریچه توزیع هوا ، دریچه های کنترل و هدایت هوا ، کانال سازی ( کانالسازی ) ، دریچه زیر فن کویل , دریچه خورشیدی , دمپر ضد آتش فيوزی , دريچه سقفی چهارگوش كلاف دورباز آلومينيومی و … نموده است. یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از خریداران دریچه فن کویل را قیمت مربوط به این محصولات شکل داده است و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت هر یک از انواع دریچه های فن کویل، از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کنید. مراجعه کنندگان به وب سایت ما می توانند قیمت های عرضه شده برای دریچه های زیر فن کویل وب سایت ما را با قیمت های موجود در فروشگاه های دیگر نیز مورد مقایسه قرار داده و از این طریق به ارزان تر بودن محصولات ما پی ببرند. یکی از مهمترین و ضروری ترین آیتم هایی که بایستی در خرید و استفاده از دریچه فن کویل، به آن توجه کرد، نصب این تجهیزات می باشد.

نصب دریچه دسترسی فن کویل