مراحل قدم به قدم اجرای کناف کاری در دیوار و سقف نقاشی ساختمان پارس پینتر

سطوح بتنی باید کاملا خشک و عاری از هرگونه مواد اضافی ناشی از قالب بندی و غیره باشدبهتر است سطوح بتنی صیقلی و یا دارای جذب بالا را قبل از نصب صفحات روکش دار گچی با ماده مناسبی پوشاند که سطح را متخلخل و جذب را کاهش دهد. در شرایطی که دیوار گونیا نباشد یا موج هایی به دلیل ریسمان کشی غلط و گچ کاری نا درست در دیوار وجود داشته باشد؛ کناف کار مجبور است پانل ها را رنده کند تا با سطح دیوار همخوانی داشته باشد و این خود یک ضعف در اجرای کناف به شمار می رود. کناف کار از یک سمت دیوار، با توجه به متریال سقف اصلی شروع به علامت زدن محل هایی که قرار است آویزهای کناف را از آن جا انجام داد، می کند.

مراحل قدم به قدم اجرای کناف کاری در دیوار و سقف نقاشی ساختمان پارس پینتر

بدین معنی است که اگر در مشاوره اجرای کناف رفتار خوبی داشته باشیم تا پروژه را بگیریم قرار نیست بعد از دریافت وجه بد رفتاری کنیم . ما دنبال یک رزرومه خوب باید باشیم و این تنها میتواند از رضایت بالای 70 درصدی حاصل شود . در دریافت مشاوره اجرای کناف ، مشاوره کاغذ دیواری ، مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی و…..

سقف کناف

تازه باز کردن اون ها کلی هم خرابی برای ساختمان شما به بار میاره و شما مجبورین که کل سقف رو دوباره ترمیم کنین و در صورت نیاز از سقف کاذب جدیدی استفاده کنین. سقف های کاذب، به عنوان مکمل سقف های اصلی در معماری داخلی سازه ها استفاده می شوند و روشی برای پوشش سقف اصلی طبقه هستند. به این صورت که ابتدا در سراسر فضا سازه ای فلزی به عنوان بستر به سقف اصلی ساختمان متصل می شود و صفحات روکشدار گچی بر این بستر قرار می گیرد.

در طولانی مدت به دلیل بسته بندی مناسب ، آسیبی به مواد وارد نمی شود. بعد از این کار میتوان کارهای نازک کاری را بر روی آن انجام داد. پس از این مرحله، باید سازه های باربر و بعد، سازه های پنل خور را نصب کرد. البته برای کشیدن طرحها و ایجاد اسکلت زیر کار، معمولا از نرم افزارهای معماری استفاده می شود.

  • هر کدام از مراحل اجرا کناف به دلیل فراوانی در جزئیات ساخت و استفاده از متریال های گوناگون ممکن است تغییرات اساسی را در پایان کار برای ما به ارمغان آورد.
  • 1- پانل گچی یا همان گچبرگ که به چهار نوع FM , FR , MR, اجرای کناف سقف RG تقسیم می شود.
  • تمامی ابزارهای ذکرشده وظایف خاصی را بر عهده دارند و نیاز است تا در زمان اجرا تمامی آن ها تهیه شوند و هیچ یک از آن ها از قلم نیفتند.
  • در روش اجرای کناف تیپ A باید 47F های حمال به اندازه ارتفاع یک F47 بالاتر نصب شوند.

به طور معمول حدود ۴۰ کیلوگرم خمیر پرفیلکس برای اتصال ۸ متر مربع صفحات روکش دار گچی مصرف می شود. صفحات روکش دار گچی باید بر روی زیر سازی نصب و محل درزها کاملا خشک و گردگیری شود. پس از تهیه مصالح اجرای کناف و دپو کردن در کارگاه استاد کار شروع به کار می کند. در ابتدای کار استاد کناف کار تراز خود را در یک کد ارتفاعی قرار می دهد و تمام نقاط را تراز می کند.

طراحی فضای داخلی با سقف کناف