مثلاً جایی برای صرف چای

بخش بندی بازار یا Market Segmentation یکی از مهم ترین فرایند ها در تبلیغات هدفمند به حساب می آید. طبق ابلاغیه شرکت همراه اول (ارتباطات سیار ایران) از اردیبهشت ماه سال 92 ارسال پیامکها از اوپرتور 1000 – 2000 – 5000 و اوپراتور خط ثابت به دو دسته پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی دسته بندی میشوند. دسته اول خطوط پیامک تبلیغاتی هستند و دسته دوم خطوط خدماتی. خط های خدماتی آن دسته از خط های می باشد که برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می شود. همانطور که میبینیم تفاوتهای مهمی بین این نوع از خطوط وجود دارد. تمامی پیامکها ارسال خدماتی میبایست بین ساعت 8 الی 22:00 دقیقه انجام شود. مبلغ خط خدماتی در ابتدا دریافت میشود و کاربر میبایست به این میزان پنل کاربری خود را شارژ نماید و در هنگام درخواست حداقل مبلغ 600 هزار تومان موجودی داشته باشد. درخواست کننده حتما میبایست واحدهای حقوقی باشد. اصلی ترین نیاز شما برای دریافت خط خدماتی داشتن شرکت حقوقی و شناسنامه ثبت ملی می باشد. اطلاعات کاربر و چیزی که آن شخص به دنبالش می گردد توسط IP Adress ثبت شده و در واقع یک جور پروفایل برای شخص درست می شود.

خط اختصاصی 9000، برخلاف دیگر خطوط، به صورت پیشفرض خدماتی بوده و همه افراد می توانند به راحتی و بدون ارائه چک و سفته، از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده کنند. از هر خانوادهای که فرد معلولی به دنیا آورده، برای بهرهمندی از خدمات مشاوره ژنتیک که توسط متخصصان ژنتیک انجام میشود، دعوت میشود. اگر چنین ارزشی برای ارائه ندارید، بهتر است از ارسال پیام خودداری کنید. زارعپور تاکید کرد: با توجه به مقررات جاری، ارسال هر نوع پیامک انبوه از خطوط شخصی ممنوعه و در صورت ارسال، خط تلفن ارسالکننده، مشمول قطع یکطرفه ارسال پیامک میشود. در واقع با ارسال اس ام اس با استفاده از خط خدماتی، خیال ما از بابت این مسئله بهکلی راحت است که پیامک مربوطه به مخاطب بهطور قطع رسیده و از طرف دیگر مخاطب هم فقط پیامکی که به آن نیاز دارد را دریافت میکند. اگر تلفن همراه داشته باشید متوجه میشوید که در طول روز پیامکهای تبلیغاتی فراوانی از قبیل فروشگاهها، مراکز خرید، رستورانها و … پیامکهای تبریک تولد که به صورت خودکار از طریق دفترچه تلفن سامانه ارسال میشود. ارسال پیامک با سرعت بالا؛ در روش ارسال پیامک از طریق پترن با خط خدماتی، متن پیامک یکبار با تیم سامانه پیامک WeText هماهنگ میشود و متن پیامک به جز پارامترهای متغییر تغییر دیگری ندارد، البته در تعداد پارامترهای متغیر محدودیتی وجود ندارد، به عنوان مثال پترن درخواستی شما به صورت زیر تعریف میشود.

متأسفانه با وجود وضعیت اقتصادی حال حاضر جامعه و افزایش قیمتها به خصوص طی سال گذشته، در تهیه وسایل برای خانوادهها به خصوص خانوادههای معلولان ضایعه نخاعی، مشکلات سایت 738sms بسیاری وجود دارد. با توجه به مشکلات معیشتی که متوجه خانوادهها است و تأمین نشدن اعتبارات دولتی به میزان کافی، به نظر میرسد اگر بخش غیردولتی و خدمات اقتصادی کمککننده سازمان بهزیستی باشند، در راستای میل به اهداف سازمان بهزیستی مؤثرتر است. اعتقاد مسئولان در سازمان بهزیستی کشور این است که اگر سازمان بتواند از ظرفیت غیردولتی و خیران استفاده بیشتری داشته باشد، بسیار مناسبتر است. دستگاههای مرتبط موظف هستند خودروهای مناسبسازی شده ون که دارای قابلیت استفاده از ویلچر برای معلولان است را تهیه و به مؤسسهای غیردولتی واگذار کند تا در خدمت معلولان باشد. سامانه پیامک WeText به دلیل افزایش تقاضا برای استفاده از خط خدماتی و ارسال پیامک به بلک لیست، چندین خط خدماتی رند از سرشمارههای مختلفن را در اختیار کاربران قرار میدهد و کاربران سامانه پیامک WeText با این خطوط خدماتی رند میتوانند به شمارههای بلک لیست پیامکهای اطلاعرسانی ارسال کنند.

بعد از آن شما می بایست تعهد نامه خدماتی را نیز تکمیل کنید. شهرداری و نظام مهندسی نیز باید نسبت به مناسبسازی شهر اهتمام بیشتری داشته باشند. اگر از این محدودیت ها عبور کنید، آن وقت باید هزینه چند پیامک را بدهید. نکته: بهتر است بدانید که براساس هدفی که برای کمپین خود انتخاب می کنید، فرمت تبلیغاتی شما هم متفاوت خواهد بود. در تلویزیون از صدا و تصویر برای جذب مشتریان استفاده میشود و شرکتهای مختلف با ایدههای خلاقانه و البته گاهی ایدههای کپیشده! را زیاد میشنویم. در این مقاله میخواهیم در مورد ارسال پیامک به خطوط بلک لیست یعنی همان شماره موبایلهایی که دریافت پیامکهای تبلیغاتی را مسدود کردهاند با شما صحبت کنیم تا بررسی کنیم آیا ارسال پیامک به شمارههای مسدودی امکانپذیر است، ارسال پیامک به شمارههای بلک لیست چه کاربردی دارد و برای چه مورادی میتوانیم از خط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست استفاده کنیم. اگر کمی به سالهای گذشته برگردیم حجم بسیار زیادی از پیامکهای تبلیغاتی که در اکثر مواقع برای بسیاری حکم پیامک مزاحم را داشت، باعث شد تا مشترکان شماره خود را بهاصطلاح وارد لیست سیاه مخابرات کنند و جلوی ورود این نوع از پیامکها را برای خود بگیرند تا بهنوعی از شر آنها راحت شوند ولی این مساوی شد با بلوکه شدن پیامکهای دیگری که کاربر به آنها احتیاج ضروری داشت.

این روش برای کسانی خوب است که به تازگی یک کانال تلگرامی طراحی کردهاند و بعد از اینکه دوستانشان را در کانال عضو کرده و کمی هم پستهای جذاب گذاشتهاند وقت این رسیده که تعداد اعضایشان را افزایش دهند. متأسفانه شیوع بیماری کرونا و وجود مشکلات اقتصادی منجر شد بهزیستی برخی از خیران اصلی خود را از دست دهد و همین موضوع خلاءهایی را در سازمان ایجاد کرده است. هزینه های بازاریابی پیامکی به طور قابل توجهی کمتر از سایر گزینه های تبلیغاتی است. ارسال پیامک به شمارههای مسدود برای پیامک هایی که جنبه اطلاع رسانی دارند امکان پذیر است ،مانند پیامکهای کدفعال سازی، تبریک تولد، یاداوری پرداخت بدهی، ارسال پیامک کدرهگیری مرسوله پستی و پیامک هایی که از طریق سایت یا اپلیکیشن برای اطلاع سانی استفاده می شود قابل انجام است و برای ارسال پیامک تبلیغاتی نمی توانید از خط خدماتی استفاه کنید. کاربرانی که برای استفاده از خط خدماتی و ارسال پیامک به شماره مسدود از طریق url یا از پنل پیامک اقدام میکنند، پیامک آنها توسط یک ناظر انسانی ( تیم مانیتورینگ سامانه پیامک WeText) چک میشود و در صورتی که متن پیامک اطلاعرسانی باشد پیامک تایید و ارسال میشود؛ در صورتی که متن پیامک تبلیغاتی باشد پیامک ارسال نمیشود؛ البته هزینهای از کاربر کسر نمیگردد اما در صورت تکرار و ارسال پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی خط از کاربر گرفته میشود.

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت خط خدماتی (به جز در اوپراتور ۵۰۰۰۱) می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید. شما میتوانید به صورت رایگان خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل نمایید تا پیامکهایی که ارسال میکنید حتی به افرادی که دریافت پیامکهای تبلیغاتی را مسدود کردهاند نیز ارسال شود اما برای تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی نیاز است که یک سری مراحل را طی کنید که در ادامه به شیوه دریافت خط خدماتی میپردازیم. مشکلاتی که در استانها وجود دارد مربوط به قانونگذاری و بودجهریزی در سازمان است و هرچند سالانه به اعتبارات افزوده میشود و دولت نیز در دوره جدید اهتمام ویژهای به این موضوع داشته است اما نیازهای جامعه هدف به علت اینکه دهکهای پایین جامعه هستند و در تلاطمهای اقتصادی بیشتر آسیب میبینند، نیازمند نگاهی ویژه است. استفاده از ترکیبات رنگی مثل تلفیق آبی و سرخابی در این تراکت اثر جاشوا بندیکت، بیشتر از طرحهایی که از رنگهای امن استفاده میکنند جلب توجه میکند. از طراحی لوگو گرفته تا طرح های بسته بندی و همچنین عکسهای محصولات و پوستر شما باید به شکلی حرفه ای آماده باشد.

کاراییهای متنوعی که این سامانهها در اختیار هر کاربری میگذارد باعث شده که رشد و نمو آنها در این سالها بیش از پیش شده باشد. در کنار خطوط تبلیغاتی و خط خدماتی، خط سیمکارت نیز وجود دارد که با این خطوط میتوان به صورت انبوه به افرادی که دریافت پیامکهای تبلیغاتی را غیرفعال کردهاند پیامک تبلیغاتی ارسال کرد، که امکام ارسال پیامک به بلک لیست حتی درصورت ارسال پیامهای تبلیغاتی امکان پذیر است.آیا می دانید که شما می توانید از پیامک تایید گارانتی در پنل اس ام اس خود استفاده کنید. در اپراتور ۵۰۰۰۱ افراد حقیقی نیز با داشتن نماد اعتماد الکترونیک یا مجوز کسب و کار می توانند درخواست شماره خدماتی داشته باشند.

مقرر شده بود این کمپ تا پایان سال ۱۴۰۰ آماده و سپس توسط ستاد مبارزه با موادمخدر تجهیز و تحویل بهزیستی شود و در آخرین جلسه برگزار شده شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر که اوایل سال جاری برگزار شد، آماده بودن این کمپ از نظر ساختمانی و عمرانی اعلام شد اما پس از چند ماه بازدیدی صورت گرفت که طبق نظر کارشناسان این کمپ آمادگی استفاده ندارد. اگر دنبال تحویل کسب و کارتون هستید و دوست دارید با مشتریان قبلی ارتباط داشته باشید و اونها رو از فروش های ویژه ، خدمات جدید، محصولات جدید، آدرس شبکه های اجتماعی، کمپین ها، یادآوری ها، تبریک و اخطار و اقساط و اخطار ها و…

وی اضافه کرد: یکی از اتفاقات که در شورای پنجم افتاده بود و باید توسط شورای ششم ادامه یابد، هوشمندسازی شهر است. اگر فردی معلول به کسب وکاری مشغول شود از او همانند یک فرد عادی مطالبه مالیات میشود و تسهیلاتی به وی داده نمیشود اما در عوض خدماتی که به یک شخص معلول داده میشود مانند افراد عادی نیست. در صورت رد درخواست و یا انصراف از درخواست مبلغ 100 هزار تومان کارمزد کسر میشود. ۳ – یک فقره سفتۀ ضمانت به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمهی تعهدنامهی خود کنید. فعالسازی خط خدماتی 2000 بدون نیاز به مبلغ تضمین (چک و سفته) با امکان استفاده از قابلیتهای زیر فراهم شده است.

فعالسازی خط غیر متناظر 021-026 باید بصورت حقوقی صورت گیرد تا برای خدماتی شدن اقدام گردد وخطوط ثبت شده حقیقی خدماتی نمیشوند. پس از تائید کردن مدارک در ماژول خدماتی و تغییر وضعیت آن به “منتظر ارسال اصل مدارک” لطفا اصل مدارک را به شرکت ارسال نمائید تا خط در پروسه خدماتی شدن قرار بگیرد. راهحل بعدی برای حذف اس ام اس تبلیغاتی همراه اول، استفاده از اپلیکشن همراه من است. انتظار میرود بتوانیم در هفتههای بهزیستی که هر سال گرامی میداریم، پاسخ مناسبی به معلولان در مورد خدماتی که برای آنها مطالبه کردیم، داده شود اما سال به سال این موضوع تکرار میشود و اقدامی صورت نمیگیرد. یکی از جذابترین ابعاد پنلهای پیامکی آموت این است که تفاوت هزینههای آنها در امکاناتشان نیست!

۱ ساعت پس از خریداری (در ساعات اداری) خطوط به پنل شما اضافه می گردند. برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نمایندهای که معرفینامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد. البته امکان ارسال متن طولانیتر با 140 کلمه هم وجود دارد، اما اینکار توصیه نمیشود. این روزها کلمه ارسال پیامک به بلک لیست، ارسال پیامک به لیست سیاه، ارسال پیامک سفید، پنل اس ام اس با قابلیت عبور از بلک لیست و… بخش دوم این پلتفرم به صورت یک تبلیغدهنده عمل میکند به این معنی که میتوانید کسب و کار خود را از طریق تبلیغات هدفمند اینترنتی در سایتها تبلیغ کنید. در زمانی که شما برای ارسال پیامک از پیامک سفید استفاده میکنید، ناچار هستید یک مرتبه به مخاطب پیامک ارسال نمایید و از مخاطب خواهش کنید با ارسال عدد 1 در سیستم باشگاه مشتریان شما عضو شود اما در سامانه پیامک WeText ارسال پیامک از طریق خط خدماتی بهصورت مستقیم انجام میشود و نیازی به تایید مخاطب و ارسال عدد 1 از جانت مخاطب نمیباشد اما شرط استفاده از خط خدماتی رایگان و بدون سفته سامانه پیامک WeText ارسال پیامکهای اطلاع رسانی است. افزونههایپیامکی را در نظر گرفتهایم که شما با خرید سامانه پیامک از سامانه پیامک WeText بدون پرداخت هزینه اضافه میتوانید از وبسرویس و افزونههای پیامکی سامانه پیامک WeText و خط خدماتی که بهصورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت سفته در اختیار شما قرار میگیرد استفاده نمایید و به شماره موبایلهایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کردهاند تیز پیامکهای اطلاعرسانی ارسال نمایید.

امروزه مردم از پیامکهای تبلیغاتی خسته شدهاند و روی سیم کارتهای خود دریافت پیامکهای تبلیغاتی را مسدود کرده اند . نمیدانم تاکنون شما با سامانه پیامک کار کردهاید یا نه، اما اگر با پنل اس ام اس کار کرده باشید حتما برای شما هم ارسال نشدن پیامک کدفعال سازی به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را بستهاند به یک کابوس تبدیل شده است و به دنبال تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی هستید. در فضای آفلاین و تبلیغات مشابه تبلیغات بیلبوردی، تنها شما هستید که به صورت یک سویه صحبت میکنید و امکانی برای شنیدن نظرات و بازخورد کاربران ندارید. به این دلیل کاربرانی که از این خطوط خدماتی استفاده میکنند مشکلی بوجود نیاید، با اینحال ما چندین شماره خدماتی جایگزین در نظر گرفتهایم تا اگر هر کدام از خطوط خدماتی دچار مشکلی شود فورا شماره خدماتی جایگزین به پنل پیامک کاربران اضافه شود.برای دانستن ارسال پیامک تبلیغاتی از فایل اکسل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.