لیست بهترین پیامهای تشکر از خرید مشتری جهت قدردانی
برای ارسال پیامهای تشکر یکی از راههایی که میتوانید انتخاب کنید، ارسال از طریق پنل پیامکی است، تا در لحظه خرید مشتری برای او اساماس ارسال شود. پنل پیامکی sms.ir یکی از بهترین گزینهها برای ارسال پیامک است.
برای اینکه یک پیام تشکر خوب برای مشتریان ارسال کنید، بهتر است یک سری ویژگیهای مهم را در آنها رعایت کنید تا تأثیر بهتروبیشتری داشته باشد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مهمترین ویژگیهای یک پیامک تشکر از خرید خوب آشنا شویم.
با ساختن یک ارتباط درست بین کسبوکارتان و مشتری باعث میشوید، افراد شما را بیشتر از یک برند دوست و همراه خود بدانند. این رابطه دوستانه و احساس خوب بسیار به برندسازی و فروش شما کمک خواهد کرد.
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، یکی از راههای ارسال پیام تشکر استفاده از پنلهای پیامکی است. شما میتوانید با ساختن یک قالب آماده پیامک هر زمان که شخصی از سایت شما خرید کرد، یک پیام تشکر سریع ارسال کنید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال پیامک از ارسال نامه دستنویس و ایمیل ارزانتر است. Sms.ir یکی از شرکتهایی است که پنل پیامکی ارائه میدهد.
گذاشتن نامه دستنویس:
مشتریمداری و داشتن ارتباط خوب با آنان دوام کار شما را تضمین خواهد کرد.
در برندسازی درست عوامل و دلایل مختلفی دخیل هستند، اما یکی از مهمترین عوامل، وفادارسازی مشتری است. یکی از راههای حفظ مشتری و وفادار کردن آن بعد از خرید، ساختن پل ارتباطی و نگهداشتن و حفظ این ارتباط بین فروشنده و مشتری می باشد. اگر شما بتوانید یک ارتباط خوب داشته باشید، قطعا افراد باز هم برای خریدکردن به شما مراجعه میکنند.
حتماً پیامی که ارسال میکنید را شخصیسازی کرده و اسم مشتری خود را بیاورید. این کار میتواند احساس رضایت مشتری را تا ۲ برابر افزایش دهد.
همواره جذب مشتریان جدید هزینه بیشتری از حفظ مشتریان قدیمی دارد. شما با این راهکارهای ساده و کمهزینه میتوانید مشتریان خود را حفظ کنید و بودجه خود را در مواقع مهمتر برای کسب مشتریان بیشتر استفاده کنید.
راههای ارسال پیام تشکر از مشتری
ارسالپیامک:
باتوجهبه لحن برندتان سعی کنید لحن پیامک خود را مشخص کنید که صمیمی باشد یا رسمی و دوستانه؛ در ضمن میتوانید در کنار تشکر یک گیفت و هدیه کوچک یا یک کد تخفیف نیز برای مشتریان ارسال کنید.
پیام های تشکر زمان خرید مشتری
اهمیت ارسال پیامک تشکر در برند سازی
همانطور که گفتیم ارسال پیام تشکر از خرید مشتری، یکی از راههای عالی برای وفادارسازی مشتریان و سپس برندسازی برای شرکت است. اگر مشتری هنگام خرید و بعد از آن احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشد، باز هم شما را انتخاب خواهد کرد. قدردانی در هر رابطهای میتواند یک حس مثبت و خوب ایجاد کند.